אז...למה רדיוהד לא מוציאים הופעת DVD חדשה0_0?

Xknight

New member
אז...למה רדיוהד לא מוציאים הופעת DVD חדשה0_0?

יאללה שיעשו משהו בשביל המעריצים:/ אני בטוח שיש הרבה מאיתנו שצמאים לאלבום כזה והרי הם גם לא נעשים צעירים יותר. האחרון יצא ב2003 והוא אפילו לא נחשב ממש להופעת DVD רשמית כמו שצריך מבחינת איכות וסאונד.
 

The Walrus

New member
אד אמר שהם רצו

אבל ברגע שהם הבינו שהכל ביוטיוב הם החליטו שזה מטומטם לדרוש על זה כסף.
 

Xknight

New member
מוזר מצד אד להגיד דבר שכזה...הרי הוא יודע

שהאיכות בין סרטוני מעריצים לבין איכות של DVD מושקע ורישמי הוא שמיים וארץ.
 

The Walrus

New member
היום באינטרנט יש דברים באיכות מדהימה

ככה שההבדלים כבר לא כאלו גדולים. אם זה מנחם אותך, הייתה כוונה של הלהקה להוציא את ההופעה מבונארו ב2006 כDVD. היא צולמה מקצועית, כוללת סטליסט מפלצתי של 28 שירים, ואפילו אין אף צילום מקצועי שלה ברשת (יש צילומי מעריצים). אבל זה אף פעם לא קרה, ואחרי שחלק מהשירים הומצאו מחדש בIn Rainbows, זה כנראה גם לא יקרה. אגב הנה הסטליסט האגדי: 01 “There There” 02 “2+2=5″ 03 “15 Step” 04 “Arpeggi” 05 “Exit Music” 06 “Kid A” 07 “Dollars And Cents” 08 “Videotape” 09 “No Surprises” 10 “Paranoid Android” 11 “The Gloaming” 12 “The National Anthem” 13 “Climbing Up The Walls” 14 “Big Ideas” 15 “Street Spirit” 16 “The Bends” 17 “Myxomytosis” 18 “How To Disappear Completely” Encore 1: 19 “You And Whose Army?” 20 “Pyramid Song” 21 “Like Spinning Plates” 22 “Fake Plastic Trees” 23 “Bodysnatchers” 24 “Lucky” 25 “Idioteque” 26 “Karma Police” Encore 2: 27 “House Of Cards” 28 “Everything In Its Right Place” והנה הוידאו של המעריצים מיוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=WxNBaYF3dDg (רק חלק ראשון, כולל לינק לחלק השני).
 

iDanceAlone

New member
לא היה איזה משהו עם ההופעה מפראג?

שמעריצים תכננו להוציא DVD עצמאי כזה ביוטיוב או משהו? מישהו יודע לאן זה נעלם?
 

The Walrus

New member
עדכון חם מהתנור בנושא...

מי שאחראי על הפרוייקט כותב היום בפורום רדיוהד: "It will be out soon but not in the next days, it will surely be before the one year bday but nothing sure again".
 
למעלה