איך לא מפריע לכם?????????????????????????????

איך לא מפריע לכם?????????????????????????????

איך לא מפריע לכם שבני משפחת בובליל חוזרים כל פעם על המילים : הפרידמנים והאשכנזים בהקשרים שליליים בלבד? מה היה קורה אם שיפרה או איתי היו חוזרים על המילים המקבילות : המזרחיים או הבולבולים באותו בטון מזלזל ודוחה? הייתם ישר קופצים ומאשימים אותם בגיזענות. שתי מילים יכולות לתאר את התופעה : הם מקנאים..............................
 

Xtramen

New member
ביגלל שאצלם זה סמל החולשה

ואילו אצלנו זה עליונות
 

shiiiiira

New member
בתור אחת מיזרחית, מפריע לי מאוד לשמוע את זה

הם גיזענים כלפי אחרים שחושבים שהם מזרחים שטוטניקים ויודעים מה הקהל אוהב ומנסה להלהיב אותם!
 
צודקת

זה מה שאמרתי לא מזמן איך אתם מעדיפים את יוסי על שי? שי שיחק תמשחק יפה מאוד יש לו טקט, נימוס, דרך ארץ וכו'... יוסי?! נראה כמו חר@ מתנהג כמו בהמה בלי שום טקט בלי שום נימוס בלי שום דבר ואותו דבר הבת שלו שנייהם ערסיים עם שפת רחוב מגעילה בלי שום תרבות שום דבר לאון שר לו בסבבה שלו מחוץ לבית בבריכה עם כולם ופתאום מגיע הגרגמל הזה ואומר לו לסתום את פה ?!@<#%$& וזה שהוא קילל את שיפרה?! נו באמת אחרי זה אמר שזה יצא לו בלי כוונה!!!@?<#???? מה אתה מז*Hם9 את השכל שתהיו בעניינים אני לא אשכנזי אני מזרחי טהור שלא יגידו שאני אשכנזי ובגלל זה אני מגיב ככה
 

מורןן123

New member
נכון..

או שפשוט מאשימים את מי שהכי קל להאשים ולא לוקחים אחריות על עצמם. אז שעינב תפסיק לבלבל ולספר סיפורים, זו התנהגות של ילדה קטנה שלא מודה בטעיות שלה וחושבת שעושים לה הכל בכוונה בגלל שהיא מזרחית.
 

האח85

New member
נראה לכם שיוסי באמת שונא אשכנזים?!?!?!?

לעומת צבר ושפרה הצבועים, שבאמת לא אוהבים את עינב בגלל תדמית הפרחה (אשקלון, מדברת בקול רם), ובגלל זה הם פוסלים אותה, יוסי אומר את זה בצחוק, הוא ממש לא אדם גזען... מה שמעצבן, שצבר ושפרה לא מדברים על זה, אבל אם עינב הייתה אותה עינב, אבל בלונדינית ומדברת בשקט הם היו מסתכלים עליה אחרת, הבעיה ששפרה וצבר הפלצנים מסתכלים עליה כסתם ערסית שלא לרמה שלהם לדבר איתם!
 

shiiiiira

New member
מה הקשר תדמית פרחה? זה שאני לא מתחברת

לאישיות שלה לא אומר שאני גיזענית כלפיה כמו שהיא גיזענית אליי בגל "פרידמן" "סביון" "הוד השרון"
 
הוא לא שונא - הוא רק מרגיש נחות לידם

האח85, נדמה לך שאין סיבות שלא לאהוב את עינב למעט תדמית הפרחה? ישנן המון בחורות עם תדמית פרחה והן מקסימות ואהובות, זה לא קשור בכלל. אי אפשר לא לאהוב אדם בגלל איך שהוא נראה, אתה כותב כאילו היא מושלמת אך רק נראית פריחה ואין סיבות שלא לאהוב אותה. היא מגעילה. נקודה. העמידה את שי להדחה, באה לאחר הקראת השמות ושמה לו יד על הכתף בניסיון לנחם אותו, כאילו 'יהיה בסדר' ועוד אחר כך ברוב חוצפתה ניסתה לגרום לו להאמין שהחברים שלו שמו אותו על הגריל. (אמרה לו משהו כמו 'כדאי שתדע כעת מי החברים שלך'), בגלל שאין לה הרבה שכל אז לא הצליח לה. היא נראית אחת עם לב טוב. לא חכמה במיוחד. שרגילה לקבל כל מה שהיא רוצה. אך לא לימדו אותה מגיל קטן, שיש דרכים לקבל את מה שאת רוצה חוץ מלצרוח כמו בהמה ולהתנקם באנשים על כל שטות שמפריעה לה בעין או גורמת לה לחוש נחותה. אגב- מעניין שאף אחד פה לא זוכר שאבא שלה שם את אשר להדחה והיא כל הזמן מדברת על כך שהיא תתנקם בשיפרה על כך שהדיחה את אשר. לא סולחת לה. מי צבוע פה? במקרה אבא בובליל המקסים? מעניין מה יהיה לה להגיד על זה בסוף... היא בטח תגיד 'זו התרבות שלו ככה הוא רגיל'
 

idodo cohen

New member
איפה פוסלים?

יש איזושהי הסכמה מאוד הדדית בין עינב לבין שפרה וצבר, שאין ביניהם יותר מדי נושאים משותפים לשיחה. עינב ניסחה את זה בעצמה, ולדעתי היא במידה רבה בחרה בזה. אין בזה פסול. הם שניהם בשלב מתקדם יותר מבחינת הגיל והחיים לעומת עינב, והעולם שלם מסתובב סביב דברים אחרים. את מה שאתה כותב אפשר כמובן לנסח הפוך- עינב מסתכלת על שפרה וצבר כפלצנים אשכנזים ולא לרמה שלה לדבר איתם [לא סתם היא אומרת כל היום שהיא הכי טובה ואין מישהו יותר טוב ממנה בבית]. ומצטער, חייב לזוז, אולי אמשיך בערב..
 
לא מסכימה....

עינב מחזקת את הסטראוטיפ של המזרחי המסכן, אבל היא לא מבינה שהיא גורמת לחיזוק הדעה השלילית על המזרחים. חבל מאוד. אני בטוחה ששפרה ושות' בכלל לא גזענים ומעולם לא שמעו אותם אומריםמול המצלמות משהו גזעני. לעינב יש ככל הנראה דימוי עצמי נמוך ועל כן היא עושה את הדבר הקל ביותר שזה לומר עליהם שהם מזלזלים בהם כי הם מזרחים. היא לא מבינה שאנחנו במאה ה-21 ואם היא תמשיך בדרך שלה היא תמצא את עצמה עם עוד דפוקים שדורכים במקום ולא מתקדמים. אדם שמאשים אחרים במצבו לא יתקדם לשום מקום בחיים. ועוד משהו....סתם הפריע לי שעינב אמרה לפני כמה שבועות ש"לא מעניין אותי שיש להם (קריא: צבר ושות') תואר ראשון, שני עשירי....הם לא יותר טובים ממני" אז זהו, שחבל מאוד שאת לא מבינה שלפעמים תואר ראשון, שני או עשירי פותח דלתות, פותח את הראש לחשיבה חדשה ולא מקובעת וגם מעשיר את האדם בידע. אני לא אומרת שאי אפשר בלי תואר, אך אל תזלזלי בדברים שאחרים גילו לפנייך שכדי להתקדם ולהתפתח דרוש עוד משהו מלבד חכמת חיים או חכמת רחוב. אם לעינב אין את הרצון או היכולת ללמוד, אז שתעריך אנשים שחושבים שהשכלה חשובה במיוחד בימינו. זה לא נעים לשמוע אותה כל שבוע את אותו התקליט לגבי גזענות. ושימו לב שאבא שלה לא מדבר על זה בכלל כי הוא לא מאויים בכלל מאף אחד.
 

MissPop

New member
מפריע, מעצבן, מגעיל זה מה שיש לי להגיד עליהם

נמאס מהם. כמה אפשר? להם מותר להגיד ככככככככל מה שהם רוצים וזה עדיין יתקבל בהומור לעומת אנשים אחרים. אנשים עדיין יאהבו אותם על מה? לא מובן מדוע טיפשות גורמת לאנשים לאהוב אנשים אחרים ולא להפך. אבל שיהיה, אין טעם להתעצבן כבר. זה לא יעזור. זה בשליטת ההפקה וכל עוד שההפקה רואה שאנשים רואים שמתלהבים מהם, אין מה לעשות נגדם. חבל.
 
למעלה