איך להגיב

revush2

New member
איך להגיב

שלום, ברצוני להתייעץ לגבי משהו שמאוד מפריע ומטריד אותי, אני עובדת מאוד קשה בעבודה, גם בהפסקות, מגיעה יותר מוקדם. אני בעיסוקי מנהלת חשבונות ופעם בשבוע מגיע מנהל חשבונות חיצוני ששיושב איתי על דברים, יום אחד המנהל החשבונות החיצוני הגיע מוקדם, בעל החברה כעס ושאל אותי מה הוא עושה פה, מה יש לו לעשות כי השכר שלו לשעה גבוה באותו יום בעל החברה הגביל אותו בשעות,כעס וצעק עליו. למחרת אותו מנהל חשבונות חיצוני התקשר אליי וסיפר לי שבעל החברה אמר לו שאני לא עושה כלום. ישלציין שבעל החברה מתייחס אליי יפה ואף פעםלא העיר לי הערה כזאת, מה כדאי לעשות? איך לפנות לבעל החברה בלי לתת לו להרגיש שאני באה אליו בטענות, ישירות או אולי כדאי בכתב ולפרט לו את הנושאים בהם אני עוסקת ולכתוב לו שברגע שהוא יחשוב שאני לא עושה כלום שיפטר אותי? מה ההמלצה? ממתינהלתשובה תודה
 
היי ../images/Emo140.gif

אני קוראת את מה שרשמת, ואני מסכימה איתך שזה ממש לא בסדר שאחרי כל מה שאת משקיעה בעבודה, בעל החברה אמר ש"את לא עושה כלום". זה שהוא כועס וצועק, זה גם לא התנהגות ראויה. אני לא בטוחה אם כדאי להתעמת איתו כי אז זה יכל לפגוע גם במנהל חשבונות השני. כמה זמן את עובדת שם? האם את מרוצה מהתנאים שלך? האם את יכולה להתקדם?
 

revush2

New member
בהמשך......

אני עובדת שם שנה, נגיד ככה שאין תנאים ואני בדיוק בדיונים שלהעלאת שכר, מנהל החשבונות השני אמר שאין לו בעיהשאני ידבר עם בעל החברה,את האמת אני מעדיפה שזה יהיהבכתב, שכבר לא יחשוב שאני מבזבזת אתהזמן שהוא משלם לי, זה מאוד פוגעאולי הוא באמת לא מודע לכל מה שאני עושה וכדאי לפרט לו?
 
אני

מסכימה. תגיעי מוכנה לדיון העלאת שכר, תשבי ותעלי על הכתב כל מה שאת עושה כדי שלא תשכחי, כולל שעות העבודה.
 
שיחת משוב

כפי שהבנת עשיית העבודה ואפילו בצורה הכי טובה לא מספיקה חסר משהו שיהפוך אותנו העובדים לכוח ראוי להתייחסות חיובית- יש הטוענים שיווק עצמי, פוליטיקה ארגונית... המקום בו ניתן לצמצם את הפער הוא שיחת משוב אמיתי וכל אחד מהצדדים חייב להזמין ולקיים ברצינות בשיחת המשוב מומלץ בחום להדגיש בלי שחצנות את הנקודות שאת עושה לדעתך טוב הנקודות בהן את צריכה עזרה, פרטים, או כלים חדשים לדעתך תהליכיי ייעול שאת מעוניינת לפתח כמו כן את חייבת לברר את הנקודות הבאות מה לדעת הבוס שלך את עושה טוב? מה הוא רוצה שתשפרי? מה הציפיות שלו לגבייך? איך הוא מודד את ההצלחה שלך? ואיך את יכולה לספק את הצרכים המקצועיים שלו? הרי זאת המטרה של כל עובד לספק את צרכיו המקצועיים של זה מעליו.
 

revush2

New member
מעולה

לא חשבתי על זה,זה באמת רעיון טוב שיחת משוב, איך אפשר ליזום שיחה כזאת?
 
פשוט וקל

נגשים אל המנהל ממנו אנו רוצים לקבל משוב ואומרים שיש לנו הרבה דברים לדבר עליהם ויש מטרות של התקדמות והתמודדות ומבקשים לקבל משוב אמיתי זה אולי לא מקובל אבל ברוב המקרים מקבלים הסכמה
 

galigach

New member
לא להגיב

שלום revush2, הבוס שלך כעס וצעק על מנהל החשבונות החיצוני. יכול להיות שמנהל החשבונות מרוב שנעלב מהבוס שלך, החליט להוציא את זה עלייך ולהגיד לך שהבוס אמר שאת לא עושה כלום. אולי הבוס בכלל לא אמר את זה. כתבת שהבוס מתייחס אליך יפה ולא אמר לך דברים כאלה אף פעם. לא צריך להתחיל לריב עם הבוס בגלל מנהל חשבונות חיצוני, שהוא לא עובד של החברה, שיום אחד לא יהיה יותר בסביבה. אם המנהל חשבונות הוא יגיע מוקדם פעם הבאה, זאת בעיה שלו ושל הבוס שמשלם לו, לא בעיה שלך שישברו את הראש אחד לשני. העצה שלי, לשכוח מכל הסיפור ולהתנהג כאילו לא אירע דבר ולא לכתוב כל מיני מכתבים שיזיקו לך בעתיד. בהצלחה, גלי
 
למעלה