אליפות העולם ב 9ball התחילה היום

9ball master

New member
כן

דרך אגב, איכות השידור מאד טובה אני רואה עכשיו את השידור החוזר של המשחק של אפרן רייס מול יוצ'יגקי (יפן)
 

3d3n

New member
דרגו נחשב בימים אלה לחזק בפול?

שיהיה לו המון בהצלחה. אני אוהב את סגנון המשחק המהיר שלו. לא סתם קוראים לו הטורנדו :)
 

9ball master

New member
שחקן חזק תמיד חזק...

יכול להיות "לא בכושר" או "חוסר מזל" אבל מי שיודע לשחק לא שוכח... המשחק הראשון שלו היה קומדיה של טעויות, גם הוא וגם קרי עשו המון טעויות והחטיאו הרבה כדורים, קרי שיחק יותר טוב אבל ממש היה לו חוסר מזל וכמה פעמים הוא השאיר לטוני רק את ה-9 במשחק השני שלא מול קפלן הוא המשחק שלו כבר היה ברמה גבוהה והוא דרס את קפלן מה שמאד הפתיע כי קפלן נתן פתיחה מאד מרשימה כאשר במשחקו הראשון הוא דרס את טוני רובלס האמריקאי 9-0 סיפור היום הראשון הוא ללא ספק Kenichi Yuchikagi מיפן, שחקן לא מוכר שנכנס לתחרות לאחר שניצח תחרות qualification, במשחקו הראשון הוא פגש באפרן רייס האגדתי שהציג משחק מגמגם, היפני ניצח אותו 9-2 והציג משחק ברמה מאד גבוהה. אפרן נלחם בשיניים וניצח שני משחקים בצד המפסידים והעפיל לשלב הבא, בפעם השנייה בחיים שלי ראיתי את אפרן שולף מקל הקפצה
 

3d3n

New member
כל הכבוד לטוני!

באשר לרייס וגם לבוסטמנטה הפיליפינים, שמתי לב שה cue-action שלהם הוא די שונה מהנורמה שמלמדים. לפי משחקים שלהם שראיתי, הם לא נועלים את המרפק ומזיזים את החלק התחתון למפרק של היד קדימה ואחורה, אלא פשוט מזיזים את כל היד וזה נראה כמו תנועה מעגלית. אני זוכר ששדרנים דיברו על זה ואמרו שזה הקיו אקשן שמאפיין שחקנים פיליפינים. וזה עובד להם טוב :)
 

The Shunned One

New member
כל הפיליפינים מהאולד סקול הם ככה

אבל יש פיליפינים צעירים שלא משחקים ככה ועברו לשיטה ה"אירופאית".
 

9ball master

New member
"שיטה אירופאית".....

מאיפה אתה מביא את המושגים האלו???? דרך אגב, לא כל השחקנים התיקים מהפיליפינים משחקים כך, אפרן משחק כך ובוסמנטה לקח את זה עוד יותר לקיצונית אבל לכל שאר הותיקים יש סרוק מאד סטנדטי ראה את סנטוס סמבג'ון, רודאלפו לואט, חוזה פריקה ועוד.
 

The Shunned One

New member
בגלל זה שמתי את ה-""

פשוט כשאני חושב על שיטת הלימוד שנחשבת נכונה, עולים לי לראש הומאן ונילס פיין, שמשחקים כמו רובוטים, פלוס העובדה ששחקני הסטרייט פול המובילים הם אירופאים, וזה משחק שדורש המון ריכוז להרבה מאד זמן, אז השיטה ה"נכונה" צריכה להיות אצלך בורידים כדי להצליח.
 
למעלה