ביקורת על ההופעה בצוללת, אתמול.

Tin Doll

New member
ביקורת על ההופעה בצוללת, אתמול.

היום התחיל לי רע. שבת משעממת, זכרונות מתקופת האקס, תמונות בראש שרציתי לשכוח. לקראת הערב כבר לא היה לי חשק לכלום, והתלבטתי מאד אם ללכת להופעה של שלומי או לא, אפילו שזו הפעם הראשונה שלי. אחוז גדול מהאנשים שאני מכירה לא מתים על שלומי (מסקנה: אני צריכה להכיר אנשים חדשים.), ככה שהאופציה היחידה היתה ללכת לבד, בקור של ירושלים, לחזור לבד באוטובוסים לילה, וכל זה היה בספק .... בדקה ה-90 גיבשתי את החלטתי הגורלית. התארגנתי ויצאתי כמה שיותר מהר. הגעתי בסביבות השעה 22:40, 10 שניות לפני שההופעה התחילה. לא הייתי מופתעת מהכמות הרבה של הקהל, ובכל זאת דחקתי את עצמי פנימה, כמה שיותר רחוק וקרוב אל שלומי. (ותודה לכישרון המיוחד שלי להגיע לעמדה טובה בקהל גם כשמלא.) יש לי כמה קריטריונים משלי כדי שהופעה תהיה מושלמת: 1. שהצליל הראשון, לא משנה מהו, יגרום לי להרגיש מיוחדת. 2. שהמקום בו אני עומדת יהיה מושלם. 3. שהקהל יהיה קהל טוב. 4. שיהיה קסם באמן שיכנס אליי ולא יתן לי מנוחה. 5. שההופעה לא תשכח מזכרוני אחרי כמה ימים. אפשר לנחש שהכל סומן בוי מהר מאד, והאסמסים והשיחות לא גרמו להתלהבות ולאושר לצאת ממני. אין לי מילים לתאר את ההרגשה, את השמחה, הצחוק והאהבה שהרגשתי. ואני לא מאמינה שהתלבטתי אם ללכת בהתחלה. אני חייבת לציין שהביצועים היו חזקים, במיוחד הביצועים ל"האזרח ה-1" ו"הומור", ממה שאני זוכרת (נו בטוח היו עוד כמה). כמה שהיה לי כיף. נהנתי מכל רגע ורגע. קראתי פה ושם ששלומי שבן נותן ביצוע מיוחד לשיר שאני כל כך אוהבת, האזרח ה-1, אבל לא ידעתי עד כמה הביצוע מיוחד. ומי שחשב שהדיסק החדש משעמם, יש לי רק מילה אחת להגיד לו- פחחחחחחחחחחחח. בכלל בכלל לא. לסיום-המלצה חמה חמה חמה(חמה!!!) ממני, לכו להופעה של שלומי שבן. גם אם אתם לא מרגישים טוב, או לא בא לכם, אל תפספסו. זו אחת ההופעות שהשאירה אותי בהיי שכזה, ואהבה מחודשת לאמן המקסים, והבטחה לעצמי לרוץ בהזדמנות הבאה. (הועתק מ"רוק ישראלי")
 

MikMercury

New member
נכון ../images/Emo45.gif

מסכימה מאד ושמחה שהחלטת ללכת ושנהנית. איזה קהל היה שם אתמול.. אני חייבת לומר שאותי הרגיזה קצת האווירה בקהל, במיוחד ברגעים בהם הייתה דרושה איזושהי מידה של שקט והקשבה, וקיימים לא מעט כאלו בשירים של שלומי. בשני היחזקאלים למשל, ובמיוחד בממשיל, בו הוא משנה את העיבוד ומעשיר ומייפה אותו נורא, לא ממש כיף להקשיב לזה לרקע צעקות, שריקות ומחיאות כפיים בלתי פוסקות.. ולפני ה"סולו" בכולם אומרים אני כמעט בטוחה שהוא סימן לקהל *ששש*, הרי זה חתיכת קטע וגם יכולת הריכוז שלו בטח לא חסרת גבולות.. חוץ מזה, אני לא מאד גבוהה ואין לי את האומץ או הרצון להדחף קדימה, ואני ולא מעט כמוני נשארנו מאחור ובקושי הצלחנו לראות אותו כשהוא ישב ליד הפסנתר. אבל זהו, די עם התלונות. היה לי כיף גדול לשמוע כ"כ הרבה שירה יחד איתו, אפילו לכל אורך New Age Woman (טוב, לפחות כל ה"מה"-ים למיניהם..). והוא בעצמו אמר שה"שה לה לה" שלנו היה כמעט הכי טוב שהיה להם. אחרי "לא תאהב מה שתטעם - תשאיר", מישהי הקדימה אותו ואמרה "מישהו אחר בעיר..." והוא - "נכון מאד, מישהו אחר בעיר - - יתפוס אותך.." וב"לא מתגעגעים" בסוף של עברנו לצפון זה נשמע כמו איזה טקס תפילה המוני..
והמקלדת-גיטרה (??) הזו שהוא תלה על הצוואר בדניאלה. הומור באמת היה יפה במיוחד אתמול. וגם האזרח ה-1. ויעלה. ומותק. ובעיות אישיות. וכשהיית איתי. אבל ג'ולת הכותרת מבחינתי: זוגות זוגות באחד ההדרנים, עם אסף רוט על אקורדיון. כ"כ שמחתי לשמוע את זה, ככה ובכלל, ולראות אנשים מקדימה כמעט פוצחים בהורה. מחאו כ"כ הרבה וחזק אחרי הסיום עם מוכן לאהבה, חשבתי שאולי יש סיכוי שהוא יעלה שוב. אבל לא.. לא נורא.
 

ivis

New member
החווייה שלי מההופעה

הגעתי לצוללת ומיד קיבלתי את הכרטיס שמנהלי הפורום ברוב טובם העניקו לי (שוב תודה רבה )
. נכנסתי ומאוד שמחתי לראות שאין כסאות וההופעה תהיה בעמידה. מכר שפגשתי שם לא כ''כ שמח ועזב את המקום עם חברה שלו (הוא קצת נמוך ומתבאס לעמוד בהופעות כי הוא לא רואה כלום). ההופעה התחילה כמו ''עיר'' מ''פעם שירים'' שתמיד נוגע, לNew Age Women שמשום מה נשמע מהיר מדי בהופעות ומיד האטה בקצב ל''הומור'' העצוב ושוב עליה (עד לפלצט) לכבוד ''גור חתולים''. שוב האטה בקצב ל''בעיות אישיות'' שנכתב ע''י דוד אבידן והולחן ע''י שלומי ואז לביצוע המעולה של האזרח ה-1 עם השיא של פצצת התאורה שלא מפסיקה לפגוע בדיוק איפה שהיא צריכה (אומנם כבר ידעתי לצפות לה, אבל עדיין קצת הופתעתי). משם שלומי עבר לקדמת הבמה לשיר את ''אני מצטער לראות שגם אתה נפלת ל...'' אחד השירים האהובים עלי מ''עיר''. הביצוע של ההופעה תמיד מוזר לי אבל הוא עדיין טוב. מכאן הסדר די מבולבל לי אז רק אמנה את השירים שאני זוכר מכאן והלאה - ''דניאלה'' ששלומי ניגן עם מעין גיטרת קלידים [מצורפת תמונה(בטח יצאתי טמבל שאני לא יודע את השם האמיתי שלה, אבל מילא) ]. ''יעלה'' בביצוע די מסורתי. ''שרמוטה פוריטנית'', ''עמוק+כולם אומרים'', ''יחזקאל+ממשיל'', ''כשהיית איתי (את לא אהבת לרקוד)'', ''זוגות זוגות'' בביצוע מפתיע שעשה לי את הערב פחות או יותר. סיימו את הערב ''אינטאיציה'' (בלוז) שלאחריה הגיע ''אריק'' שאת שמו שלומי לא הזכיר במשך חצי שיר בערך (אל תדברי עליו.. ראי רק אמרת לי ''הוא'' נהייתי קצת הואהוהוהוהואאאאאאאאא) בגירסאת קאנטרי מטאל (מיוחד, צריך לשמוע).. אמירה אישית: לכל מי שהתלונן על כך שההופעה הייתה בעמידה, תתגברו על זה.. הייתה הופעה מדהימה, האנרגיות של הקהל היו מדהימות כשכולם עמדו, רקדו והשתתפו עם שלומי (גם בצעקות ביניים משעשעות) בשירים מאשר לשבת כמו בולי עץ ולהתבאס שאי אפשר לרקוד. כמו תמיד שלומי מופיע עם המון אנרגיות, מראה כמה כיף לו להופיע והקהל (שעמד והרגיש חופשי יותר מאשר בישיבה!!) החזיר לו אנרגיות מדהימות בחזרה. שוב תודה על הכרטיס ומי שלא ראה שלומי בהופעה שיעשה לעצמו טובה ויילך לקרובה... יש פורום חדש יחסית לשלומי שבן בתפוז שמנהל יפית, תוכלו להתעדכן בתאריכים שם!
 

Black Star

New member
נראה לי שעמדנו קרוב..

התמונות שלי בערך מאותה זוית
קודם כל היי, קוראים לי יעל ולא נראה לי שיצא לי לכתוב עדיין בפורום, אבל אני מתה על שלומי וחושבת שהוא גאון על. וההופעה בצוללת הייתה פשוט מ-ע-ו-ל-ה! עמדנו בשורה ראשונה ממש ליד הפסנתר ככה שראינו טוב טוב.. זו כבר ההופעה השניה של "עיר" שאני רואה, הראשונה הייתה בתיאטרון - מופע הבכורה שלו, וזה כמובן היה בישיבה. אני יכולה להגיד לכל מתנגדי העמידה שאין אפס, מדובר באנרגיות אחרות לגמרי, וממש קשה להגיע לכיף המושלם הזה וההרגשה המדהימה בין מה שקורה על הבמה ובין הקהל כשזה מופע ישיבה. העיבודים של ההופעה מדהימים, גם פעם קודמת חשבתי ככה והפעם אפילו יותר. וכן, הקטע של "זוגות זוגות" היה פשוט קורע..
בקיצור נהניתי מכל רגע ונכנסתי לאופוריה אמיתית מההופעה הנפלאה הזאת. איזה כיף שיש כאלו אמנים מוכשרים בארץ..
 

MikMercury

New member
או, סוף סוף מישהו מסכים איתי

המהירות הזו מוציאה מNew Age Woman חלק מהעוקץ שלו.. למה? לאן הם ממהרים? תודה על התמונות. איזה יופי, במיוחד האחרונה..
 

ivis

New member
דווקא אני ראיתי את הקטע לפני הסולו

של כולם אומרים כאינפורמטיבי יותר מאשר ''נוזף''.... הוא פשוט רמז לכולם שהשיר לא נגמר (כדי שלא ימחאו כפיים).. אבל אולי רק אני הבנתי את זה ככה...
 
מעתיקה מפורום רוק ישראלי. ../images/Emo13.gif

פעם ראשונה שהלכתי להופעה של שלומי שבן, והיה מדהים! יש לו כל כך הרבה אנרגיות טובות, ובכלל היה קהל ממש טוב. בהתחלה הגענו והיו המון אנשים כבר בפנים, אז הבנו שזה לא בישיבה כמו שהיה כתוב באתר(והאמת שעדיף, הופעה כזאת בישיבה לא מתאים.) המקום היה מלא לגמרי, והביצועים היו מעולים. השורות הראשונות הכירו את המילים, והיו אנרגיות טובות גם מצד הקהל, וזה ממש הוסיף לאווירה. חוץ מזה שראו ששלומי בעצמו נהנה, וזה ממש חשוב בשביל הופעה טובה. לסיכום, היה מעולה.
 
למעלה