ג'ורג' אורוויל 1984 יוסי בובליל ומה שבניהם

ShukyD

New member
רק ההתנשאות.. תאמין לי

עושה אותך לא יותר טוב מכל אלה שעליהם אתה מדבר.
 

B a 7 a K

New member
מי שזועק כל הזמן "התנשאות",

צריך לבדוק, אולי הבעיה היא אצלו. דבר אחד פשוט שנקרא "רגשי נחיתות". ואני לא פונה אליך אישית, חלילה. אלא לכל הרבים, כולל עינב בובליל, שכלללללל הזמןןןןן חושבים שמתנשאים מעליהם.
 

Eil

New member
לאו דווקא, אני חושבת שאתה מתנשא באופן כללי

 
אוקיי ..

איפה ראית התנשאות ? אמרתי שאני יותר טוב ממשהו ? אה , אני עוד אחות של שיפרה ואני מתנשאת כמוה ? אפילו לא דיברתי בשפה גבוהה ופלצנית ! בסך הכל נתתי עיצה לגולש חדש שכנראה עדיין לא יודע איך לדבר כדי שחס וחלילה לא ישנאו אותו פה
 

ShukyD

New member
ראש קטן, לא מחדש לי כלום

לא אתפלא אם אתה אחד מהכינויים של החבר'ה פה
 
קשה הבנה ,לא מפתיע

ולא מפתיע שאתה חושב שכולם מתנשאים (מלבד יוסי המלך ועינב "כל הבית הזה בכיס הקטן שלי")
 

ShukyD

New member
יוסי המלך ועינב לא מעניינים אותי

אז אתה מוזמן לצאת מהסרט שאני בא בגישה כזאת אני חושב שאתה מתנשא כי מההודעות שלך משודרת התנשאות זה הכל אל תחפש בין השורות כי אין שם. אני לא תופס צד וגם אם אני תופס צד אני לא מעודד אחרים לאהוב את זה או לשנוא את זה זה עניין שלי אישי וזה שאתה חושב שכולם או ככה או ככה... יש מספיק פורומים שיכולים לעזור לך עם הבעיה.
 
אתה חושב הרבה דברים..

דבר ראשון, אני ראיתי הודעות שלך ,וכבר היתה לנו שיחה בעבר , וזה שקוף שאתה לכיוון צד אחד ,אז תצא מזה שאתה אובייקטיבי וכל השטויות האלה. דבר שני, אתה חושב שכולם בבית מתנשאים (שוב ,מלבד יוסי ועינב שהם אמיתיים וזה לפי דבריך בהודעות אחרות פה בפורום) , למרות שכבר בשיחה הקטדמת שלנו הסברתי לך שזו לא התנשאות אלא צורת דיבור, אבל הצורת דיבור של יוסי ועינב יותר מוצאת חן בענייך כנראה אתה חיפשת בין השורות בהודעה שלי כדי לקרוא לי מתנשא ,למרות שזה לא כתוב בשום מקום בהודעה שלי אתה חושב שאני אחד מהכינויים של החבר'ה פה. למרות שאם היית נכנס לעולם שלי ,היית רואה שאני לא כינוי חדש ,אני כבר 4 שנים פה (הכינוי 4 שנים ,אני נמצא יותר זמן מזה בתפוז) ואני לא טרול. אני שם לב שיש אצלך תבנית שחוזרת על עצמה , עכשיו גם מובנות לי המחשבות שלך על אנשים ואת הקריאה שלך של אנשים בבית.
 

B a 7 a K

New member
יפה לך, יפה לך. ../images/Emo3.gif

חבל שמחקו את התגובה שלי (מעניין למה. לא הייתה בה אפילו קללה אחת) אבל אתה עושה את העבודה טוב בשבילי.
 

quarantine

New member
אני בספק אבל..

אני מסכימה עם העובדה שכשיש שיח חדש או מילה חדשה שנכנסה לאוצר המילים לא מתעכבים עליה ומנסים להבין באמת את הפירוש שלה או את המשמעות שלה כי היא חלק מהשפה, לאותו אדם שמשתמש במילה הזאת המשמעות היא שונה מאדם שלא למד את השיח החדש. זה המצב לדעתי עם בובליל ושאר החבר'ה שהם לא מבינים את השיח שלו וחושבים שכל מילה שיוצאת לו מהפה היא מילה בוטה או חסרת משמעות. אנחנו בבית מבינים למה הוא מתכוון ומוצאים הגיון מושלם ורואים שאם מפרשים את השיח החדש למילים גבוהות יותר מקבלים ניתוח מושלם של המציאות. כמו שזה נראה עכשיו הריב שהיה הערב בין כולם לבין בובליל הייתה בגלל השיח החדש. השאר לא מנסים אפילו להבין או לקבל את השיח הזה ולא מנסים לפרש למילים שהם מבינים אלה מסתכלים על המילים כמו שהם והפירוש שיוצא להם הוא מעוות ולא תואם לכוונה של המשורר, במקרה שלנו בובליל.
 

ethna

New member
מצד שני

יוסי דובר ערבית ויודע טוב מאד מה זה שרמוטה. לדעתי יוסי מאבד את החינניות שלו, מחרוזים ומשפטים משעשעים הוא הפך לאדם שמתלונן ומקלל. לי לא נעים לראות אבא שקורא לבת שלו כלבה, או "תאכלי שתהיי שמנה יותר". ואני אפילו לא אתייחס לנאצית... בשבוע שבועיים האחרונים דמותו של יוסי עוברת אט אט שינוי מאדם חביב ומשעשע לאדם אלים מילולית וכבד. הדורבן עדיין קולע, אבל כבר לא בזמן- כמה זמן יקח עד שהוא יפספס? אגב, השמועה אומרת שתהיה הדחה של שני אנשים, אם זה יקרה בשבוע שבועיים הקרובים אז אלו יהיו יוסי ועינב. בעיקר בגלל שדיירי הבית יודעים שהבובלילים הם מושכי הצבעות מטורפים (בייחוד אחרי שכבר שבועיים יוסי טורח להזכיר זאת שוב ושוב), לי נדמה שההפקה עושה זאת בכוונה כדי לטפל במשפחה...
 

bibaso

New member
לכל מי שהאשים בהתנשאות

שימו לב טוב, שאם לא היתה בסוף השאלה, הרי שהפוסט הזה הוא קוריוז נחמד על ההתאמה הומוריסטית בין האח הגדול לספר. עכשיו, הדרך שבה סיים את הפוסט, השאלה שבסוף הוא נתן את 3 האפשרויות שאחת מהן - אם יוסי בובליל קרא את הספר, היא שהדליקה את הבלגן, וזאת משום שלא מצפים מיוסי בובליל לקרוא את הספר, והדבר ידוע לכותב הפוסט. הקיצר, המסקנה שלי מכל העניין שכותב הפוסט התכוון לטוב, ובגלל ניסוח גרוע בסוף התעצבנו כמה אנשים.
 

ShukyD

New member
אין לי שום בעיה עם כותב הפוסט

הבעיה שלי היא עם אנשים שחושבים שהם "חברים שלו" כי הוא מדבר על ספרים וגם הם קראו פעם ספר אז הם באים ועושים פוזות על כולם כאילו הם גאוני הדור וכל חובבי הבובלילים הם ערסים עמך שלא קראו ספר מימיהם תזכירו לי מי אמר בהצגת המועמדים, בתוכנית הראשונה, שמעולם לא פתח ספר? תודה.
 

ethna

New member
לא מקריות אירונית

בשבוע השני והשלישי רמזו המשתתפים שההפקה הנחתה אותם לגבי התנהגות, זאת אומרת שההפקה "עזרה" להם בהגדרת זהותם בוילה. מעבר לכך לא נאמר להם דבר, למרות שהרעיון שהעלית משעשע. הדוגמא שנתת היא העלמת מושגים מהתרבות, מושגים של חופש בחירה, זכויות וכו'. המילים החדשות שיוסי המציא ( המציא ולא ממציא כי כבר שבועיים שאין חידוש לשוני) לא באות כדי למחוק מושגים, הן באות מקשיי שפה- מקושי בשליפת המילה הנכונה. ליוסי אמורה להיות עברית עשירה לו לא היה סובל מקשיי שליפת מילים נכונות, הוא משתמש במטאפורות, בחרוזים ובפאנצים. אבל התוצאה הסופית משווית שוב ושוב לעילגות. אגב, אנשים החוזרים על אותה מילה או משפט (שתו מיים...) חשודים בPDD. בקיצור, לדעתי המילים הממומצאות מגיעות כדי לחפות על קושי אישי ולא כדי לשלוט במחשבות דיירי הבית או באהדת אנשי החוץ (אנחנו). החרוזים והפרצופים שהוא עושה, לעומת זאת, מיועדים בהחלט לאהדת הקהל. אפשר לומר שבתוכנית הזו יש מגמה שונה, לא השיחדש הוא הקובע מושגים חדשים (אהבת הקהל בבית) אלא מראה חיצוני - בין אם חתיכים: צבר, כי באמת איך אנשים קבעו דעה עליו בשבועיים הראשונים בהם כמעט לא פתח את פיו? או פרצופים: למשל עיסוי הפנים של יוסי.
 
למעלה