דוחות חנייה בנווה מונוסון...

דוחות חנייה בנווה מונוסון...

לפני כשבועיים השכן שלי ברחוב שנהב קיבל דוח חניה. רכבו חנה כמו בכל יום אחר. שני גלגלים על המדרכה ושניים על הכביש. העניין הוא שהרכב שלו לא היה היחיד שחנה כך... אז למה רק הוא?.... לפני יומיים הרכב השני שלנו שבו אנו כמעט ולא משתמשים קיבל מדבקה אדומה שמזהירה שאם לא ננקה אותו ונזיז אותו ונציג לעירייה מסמכים עליו, הוא ייגרר. כמובן שרצתי לעירייה והצגתי את המסמכים הנדרשים. הבוקר קיבלתי טלפון שהזהיר אותי שגם אם הגשתי את המסמכים וגם אם ניקיתי והזזתי את הרכב, עדיין אוכל לקבל דוח. כי הרכב חונה עם שני גלגלים על המדרכה. טוב, עניתי לבחור מהעירייה. אז איך אתה מציע לי לחנות בדיוק? כי אם אני וכל שאר הדיירים ברחוב נחנה עם כל 4 הגלגלים על הכביש.... אזי כמעט אף רכב לא יוכל לעבור פה על הכביש הצר. שלא לדבר על משאית הזבל שעוברת פה 3 פעמים בשבוע... לכך לא הייתה לו תשובה. אמר משהו על כך שזה הוראות מלמעלה. טוב, מה עושים עכשיו? למישהו יש רעיונות? כנראה שלעירייה משעמם בשבועות האחרונים. חבל שהם לא מפנים את המאמצים לכיוונים אחרים... כמו לדוגמא שיפוץ הגן משחקים שנמצא מטר מחילוק הדוחות החדשים... אשמח לשמוע תגובות בונות.. חג סוכות שמח
 
יוסי יקר,

תבדוק את השכנים שלך, הפקחים של העירייה באים רק כשמישהו מזמין אותם. חוץ מזה, ידוע שהארנונה שאנחנו משלמים לא מספיקה לעיריית יהוד והם מחפשים עוד מקורות לממן את פיתוח העיר שלהם. מסכנים, בגלל קיצוצים הם שתלו ברחוב וייצמן רק שלושים דקלים במקום שלושים וחמישה. שיפוץ הגן משחקים? במונוסון? הצחקת אותי ואת יוסי בן דוד!
 

tsl12

New member
שלום לך . זה לא שאף אחד לא יודע את התשובה .

הבעיה היא שאף אחד לא יודע על קיום הפורום הזה !!! וזה חבל. כדאי להפיץ בדרך כלשהיא על קיום הבלוג הזה. לגבי החניה בישוב , אולי צריך לדרוש מהעיריה שיפיצו נהלי החניה מדויקים , ולא משהו אמורפי כמו "שלא יפריע להולכי רגל" (כי על הבסיס הזה כל פקח שירצה יכול לתת דוח) . בחלק מהרחובות בישוב הבעיה כל כך חמורה (למשל רחוב אלמוג) , שברחוב המוגדר "צו צדדי" אי אפשר לעבור אפילו לצד אחד. וכאשר באה מכונית ממול , אז מישהו צריך לעשות רוורס , לפעמים אפילו 100 מטר.
 
תודה על התגובה העניינית

ניסיתי להפיץ את קיום הפורום במייל של מונוסון.... כנראה שלא כולם מצאו לנכון להשתמש בו עדיין מקווה שזה ישתנה. בקשר לחניה, יש למישהו מושג עם מי צריך לדבר שם? או אולי מישהו מהמינהלת צריך לעשות זאת למעננו התןשבים?
 

tsl12

New member
לגבי הפצה על קיום הפורום: אני למשל לא ידעתי

בכלל על קיום "מייל של מונוסון" , ולגבי הפורום הנוכחי נודע לי ממש במקרה , לא בכוונה
. ולכן נראה לי שיש את האפשרויות הבאות : א. לשים מודעות על לוחות המודעות ביישוב (חשוב מאד ליד הדואר , כי לשם כולם מגיעים) (מודעות גדולות ובולטות) ב. לדווח בעלון של "ידיעונסון" שיוצא אחת לחודש . לגבי בעיות החניה , נראה לי שאתה צודק, ואכן אפשר להתיעץ עם מישהו מהמינהלת. ידוע לי שאנשים פנו לעיריה בנושא הזה ולא נענו. מקווה שזה יצליח
 

tsl12

New member
שלום לכם : שכן שלי קיבל דוחות

חניה כאשר חנה על מדרכה מאד מאד רחבה (ברוחב כפול מהנורמה). בוודאות אף אחד לא התלונן עליו כי לאף אחד זה לא מפריע. ולכן , האדם הזה כעת בנה חניה נוספת בחצר שלו , כדי לא לחטוף דוחות. מה יוצא מזה ? אם חטף דוחות - העיריה הרויחה.
כעת הוא ישלם ארנונה נוספת על החניה - העיריה הרויחה
בקיצור , אין מוצא מהפלונטר , והישוב הקטן והשקט שלנו היה ונשאר פרה חולבת.
 
למעלה