האושפיזין ה-7 בסוכתנו

שונצצ

New member
האושפיזין ה-7 בסוכתנו../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אוקיי, אז הגענו לרגע, האושפיזין האחרון בסוכתנו...
האושפיזין הזה זו מישהי שאני אישית מאוד אוהבת ומעריכה, האמת
בקושי רואים אותה פה, היא נוטה להעלם לעיתים קרובות ולפעמים זה לקצת יותר מידי זמן... אבל באמת שהיא בן אדם מקסים
אז הנה לכם, האושפיזין ה-7 בסוכתנו הסוכה - הילה
*אגב, אני די בהתלבטות אם לעצור ב-7 אושפיזין, כמו שצריך כי בכל זאת היו 7 או להתפרע לחלוטין ושכולם יהיו חלק מזה... החלטתי להעביר את זה אליכם, ככה שכל מי שמעוניין שיגיד לי! ואז אני נחליט מה עושים! אל תתביישו ח'ברס!
 

ady18

Well-known member
שאלות

מאכל אהוב- טעם גלידה אהוב- תוספת פיצה אהובה- ממתק אהוב- דיסק שקנית לאחרונה וממליצה חווית ילדות זכורה במיוחד אירוע שהכי השפיע עליך טיול אחרון- מקום אחרון שהיית ונהנת הופעה שנהנת לאחרונה- סרט ישראלי אהוב- סרט לא ישראלי אהוב-
 

hilali1

New member
יאללה עונה ../images/Emo13.gif

מאכל אהוב-חצילים
טעם גלידה אהוב-פסק זמן! (באלדו מכינים גלידות מיוחדות!) תוספת פיצה אהובה-פטריות
ממתק אהוב-כל הסוכריות גומי דיסק שקנית לאחרונה וממליצה - שלמה ארצי בהופעה. מעולה ומומלץ
חווית ילדות זכורה במיוחד - אממ הבת מצווה שלי
אירוע שהכי השפיע עליך - יש הרבה שעיצבו את חיי - השירות הצבאי, מותה של חברה שלי בפיגוע והשנים האחרונות בחיי... טיול אחרון- אילת. מאוד אוהבת את העיר הזו.
מקום אחרון שהיית ונהנת - מממ מסעדת הרוזה בירושלים! אוכל טוב, אוירה טובה וחברים עושים את הכל. הופעה שנהנת לאחרונה- שירי מימון ושמעון בוסקילה. מקסימים יחד. סרט ישראלי אהוב- כמה שראיתי לאחרונה ואהבתי - פעם הייתי, זוהי סדום והיה עוד אחד ששכחתי. סרט לא ישראלי אהוב-מממ פחות מתחברת לסרטי בורקס.
 

hilali1

New member
שיררר

אני לא נעלמת פשוט פחות יש לי זמן..
אבל אני עוקבת וקוראת ורואה תמונות ועוברת על הבלוג וכו' וכו'. בקיצור אני פה. תמיד
 

שונצצ

New member
שאלוווווות../images/Emo70.gif

מה את לומדת? מה עשית בצבא? חוויה שזכורה לך מהצבא? וחוויה קצת פחות טובה? חוויה שזכורה לך מימי התיכון? ומה המאכל האהוב עלייך? ומה הצבע האהוב עלייך? חוויה טובה שזכורה לך מהילדות? וחוויה קצת פחות טובה? הפעם האחרונה שבכית? והפעם האחרונה שצחקת עד דמעות? הדבר הכי מטורף שעשית לאחרונה? והכי מצחיק? הסרט הכי טוב שראית לאחרונה? והכי גרוע? והכי מצחיק? המקום הכי רחוק מהבית שביקרת בו לאחרונה? מה המתנה הכי יפה שאי פעם קיבלת? וממי היא הייתה? השנה הכי יפה בחייך (עד כה) הייתה? איפה הכי היית רוצה להיות עכשיו? בכל העולם? ומקום אחד שאת יודעת בוודאות שתגיעי אליו? משאלת ילדות? ואהבת ילדות? אתר אינטרנט אהוב? וחיה אהובה? הבן אדם האחרון שישן במיטה שלך? חוץ ממך כמובן
 
למעלה