הגיעה שעת הצחוקים.

תגידו ת'אמת. אתם לא מתביישים? אני בגולה מתבייש שאני יהודי כי החברים שלי בהלם. הם כולם אוהבי ישראל תומכים בישראל .אין לי חברים אמריקאים שאינם תומכי ישראל.
בונים להם נמל בעזה נותנים להם סיוע במזון בדלק בתרופות ומה לא?
החברים שלי שואלים אותי ככה נלחמים באויב שאנס רצח שדד אפה בתנור רוצץ גולגלות של תינוקות וחטף . אתם נורמלים? חבר טוב של המשפחה שלנו אמר לי בשיחת טלפון אני לא מצביע בבחירות בנובמבר לדמוקרט'ס.
הוא תמיד היה תומך במפלגה הדמוקרטית. הסיבה הוא אומר לי שהממשל שלי תומך בחמאס במרצחים האלה וזנח את ישראל. הוא פטריוט אמריקאי אבל תומך ישראל .ביקר בישראל ומכיר את הסיפור שלנו בישראל. לא אלך לבחור בממשל ביידן.
כאן באמריקה תומכי מדינת ישראל בהלם. הם לא מצליחים להבין ולי קשה להסביר להם שמי שמנהל את מדינת ישראל אלה הם קציני המטכ"ל בוגרי אוניברסיטת הרווארד שלמדו במימון של קרן וקסנר להיות כנועים וצייתנים לממשל. הם מקבלים משכורות עתק בזכות העובדה שהם הסכימו לאג'נדה פוליטית אמריקאית אקטיביסטית והם משלמים היום בהרס מדינת ישראל בשביל התלוש החודשי והפנסיה התקציבית שתשלח אותם אחר כך לעולם האזרחי מסודרים כלכלית בון טון.
ומה עם נתניהו הם שואלים אותי? איפה הוא בסיפור הזה? אמרתי להם את דעתי האישית . ברגע שהאמריקאים התחילו לדבר על הקמת מדינה פלשתינית ושיתוף החמאס בשלטון הפלשתיני נתניהו סיים את המלחמה. הוא לא יתן לתוכניות האמריקאיות לצאת לפועל והוא יודע שכל זמן שסינואר יחייה ויהיה ראש החמאס ברצועה לא יהיה שום חיבור בין אש"פ לחמאס. לכן לדעתי מבחינתו של נתניהו סינואר הפך להיות נכס ולא הרס.
זאת דעתי . נתניהו הוא גאון ורואה 20 מהלכים קדימה וכל מעיינו שלא תקום מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון.
לכן הוא כרגע משתף פעולה עם חבורת הקצינים במטה הכללי של צה"ל ומשהה את הכניסה לרפיח.
כמובן שאני מתנגד למדיניות של נתניהו הגם שהוא גאון בנבכי המדיניות והפוליטיקה. אבל אם אני לוקח בחשבון את מדיניות נתניהו לכל אורך השנים ביחסו לאמריקה אז הוא חייב לפעול בצורה אחת שלא מאבדים את אמריקה ובצורה השניה שלא מאבדים את יהודה ושומרון כחלק מהישוב היהודי בארץ ישראל במדינת ישמעאל.
אם אני הייתי ראש ממשלה הייתי שולח את הממשל של ביידן לכל הרוחות מעיף את השגריר האמריקאי ואת צוות הסי איי אי מירושלים ומשתמש בפרחי השלום מדימונה ואומר לאמריקה ויורופה מצרים סעודיה וקטאר.
1, לא תקום מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון.
ת ש כ ח ו מ ז ה.
2. אנחנו מנקים את רצועת עזה ממוסלמים.
אנחנו מנקים מיהודה ושומרון את אירגון הטרור אש"פ.
אנחנו מנקים מדרום לבנון את החזבאללה לא לפני שלבנון תושמד כלכלית חברתית.
3. נקים מחדש את גוש קטיף.
הכי טוב זה להשתמש בכוח הזרוע ולדבר ברור. אחרי מצרים שחצי ממנה טבועה במימי הניילס האמריקאים היו מספקים לישראל נשק ואמל"ח רק שלא נמשיך להשתמש בפרחי השלום בלבנון ובאיראן.
זאת דעתי וכתבתי אותה וזאת על מנת למנוע את חורבן מדינת ישראל.
 
למעלה