החקירה על מותו של קורט קוביין

tomgavish

New member
החקירה על מותו של קורט קוביין

http://www.cobaincase.com/ כל האמת לפי שנחקרה ע"י הבלש טום גראנט הכניסה על אחריותכם בלבד
 

tomgavish

New member
זהירות מלווה בתמונות של אנשים

חפצים ועוד דברים שהיו קשורים בחקירה אני כמעט בוכה ולראות מה עשתה קורטני לבן אדם המסכן הזה
 

tomgavish

New member
דבר אחד הסקתי מכל הדברים האלה../images/Emo16.gif

שקראתי באתרים הנ"ל, צריך לעזוב הכל, לתת לקורט את כבוד המתים, להדליק לו נר זיכרון כל שנה, אבל להפסיק לטחון את זה שוב שוב, כי לדעתי זה מוריד מהכבוד שלו, גם אם הוא התאבד או נרצח, לפי מה שקראתי כל החקירה הייתה מלווא בכל כך הרבה שקרים, השוטרים שיקרו, החוקרים שיקרו וכל הזין הזה נשבר בכך שזה נשאר תיק פתוח, צריך לסגור אותו כבלתי פתור, ולא לפתוח אותו לעולם. כי אחרי הכל קורט קוביין ישאר חיי אצל כולנו המעריצים, נמשיך אותו יותר מהביטלס, או כל להקה אנגלית מטומטמת אחרת שמשווים אותם בכלל. כי המסר שהיה לו, וזה שהוא לא רצה להופיע יותר, זה אומר שאנחנו (המעריצים), צריכים לרדת מכל העיניין של נרצח או לא, ולחליט קורטני זונה, מה לעשות היא הזדיינה עם הנני שהיה להם, ורצתה את הכסף שלו, שקורט בכלל לא רצה. הסיבה שהם רבו כל כך דרך אגב, כי הוא הפסיד 9.5 מיליון דולר כשהו החליט לבטל את הסיבוב הופעות שהם עשו באותו זמן. אז כולם להדליק נר או אפילו כמה
 
עכשיו אני לא מבינה כלום!!!!

לפני שנייה אמרת שזו לא קורטני, ושאין הוחכות ושהיא לא יכלה לחקות את הכתב שלו לאורך עמוד שלם ועכשיו אתה אומר שאתה כמעט בוכה לראות מה קורטני עשתה לבנאדם המסכן הזה??!? WTF?
 

tomgavish

New member
כן כי קראתי את זה עד הסוף רק ב

הודעה האחרונה שלי, מצטער אם בילבלתי אותכם
 

tomgavish

New member
בקריאה יותר מעומקת הבנתי

שגם אם הוא היה חיי (הלוואי) הוא כתב במכתב שזהו, הוא פורש, ככה שזה פחות איש גדול, ענק איש שלא ניתן לתאר את המוסיקה שלו במילים רגילות, אבל הוא הודיע שהו מפסיק את המוסיקה המסחרית בתוך להקת נירוונה, שזה אומר שכך או כך לא היה נירוונה רק בגלל שהוא מת אנשים זוכרים (כי אם הוא עדיין היה קיים לא צריך לזכור) אותו כמלך מוסיקת הרוק (יותר מאלביס לדעתי)
 
למעלה