הידעת?💡

יעלקר

Well-known member
מנהל
1614851039003.png יומולדת 55 שמח לקומיקסאי דאב פילקי, נולד ב-4 למרץ 1966. יוצר קפטן תחתונים 1614852493560.png

ואיש הכלב . 1614852564536.png

וזהו דיוקן האמן כאיש (כלב) צעיר, סיפור של תקווה:
💥
לאחר קביעת שיא בשהייה במשרד המנהל, אובחן פילקי עם הפרעת קשב והיפראקטיביות.
💥
הוא מילא את תפקיד הליצן של הכיתה, היה מלך הקולות המוזרים, וקבע שיא כיתתי למספר עפרונות שפשר לתקוע באף, בעת ובעונה אחת.(שיא שהוא עדיין מחזיק עד עצם היום הזה).
💥
כולם חשבו שהוא היה די מצחיק, מלבד אדם אחד - המורה שלו! ולכן את רוב שעות הלימודים הוא בילה במסדרון. היה לו שם "משרד משלו" - שולחן עם ניירות ועפרונות צבעוניים. "ואז בשלב כלשהו במהלך היום, הייתי עושה משהו טיפשי באמת כדי שיוצאו אותי החוצה" במסדרון, הוא היה מתיישב ליד שולחן הכתיבה שלו, ומצייר. בהתחלה, הוא צייר דמויות בלבד, ומאוחר יותר החל להמציא סיפורים. שם בעצם נולד קפטן תחתונים. "כולם בכיתה שלי חשבו שאלה היו ספרי קומיקס ממש מצחיקים, חוץ מהמורה שלי שאמרה שאתחיל לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, למרבה המזל, לא הקשבתי לה"
💥
בתיכון הדברים רק החמירו, המורים שלו שנאו את חוש ההומור שלו, ודיכאו את הכישרון האומנותי שלו. "יום אחד המנהלת שלי לקחה אותי מהכיתה ואמרה לי, 'אני יודעת שאתה חושב שאתה מיוחד כי אתה יכול לצייר, אבל תן לי לספר לך משהו: אמנים יש תריסר בפרוטה'. "המילים האלה רדפו אותי במשך שנים רבות ". כמה נפלא זה היה להוכיח שהיא טעתה"
💥
בשנת 1984 במחנה קיץ לאנגלית אחד המרצים עודד אותו לכתוב. אז הוא החל לעבוד על ספר הילדים הראשון שלו, ושלח אותו לתחרות סטודנטים כותבים ומאיירים, הפרס היה הוצאת הספר לאור, הוא זכה.
💥
"כשהייתי ילד וכתבתי ספר טיפשי במסדרון, לא חלמתי שיום אחד אכתוב ספרים טיפשיים לפרנסתי. הדבר הכי מגניב הוא, שכילד הסתבכתי כי הייתי ליצן של הכיתה ... ועכשיו זה המקצוע שלי".


דאב פילקי ממשיך להרגיז את הממסד

פילקי, מחבר ספרי "קפטן תחתונים", מוכר מיליוני עותקים ומוגדר כאיש החזק בספרות האמריקאית. בסדרה החדשה שלו, “איש כלב” הוא ממשיך להצחיק ילדים וטוען שהשוטר הכי טוב הוא בעצם כלב. לקריאת הכתבה https://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3839459,00.html



1614853044432.png
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה