היום בתפוז

היום בתפוז ../images/Emo186.gif ../images/Emo184.gif

היום ב-10:00 פורום להיות הורים מארח פאנל מומחים מ"הקו החם" שיענה לשאלותיכם בנושא התנהגויות מיניות חריגות אצל ילדים. שימו לב, כי בשל רגישות הנושא נפתח הפורום לאורחים- וניתן לשאול שאלות גם בעילום שם.
הערב ב-19:00 יתארחו בפורום אופניים ראשי איגוד האופניים בישראל, שיענו לשאלותיכם בעקבות החלוקה החדשה לקטגוריות בתחרויות השנה.
פורום רובי וויליאמס מאפשר לכם לכתוב באופן אישי לרובי לקראת יום הולדתו, לספר מעריצים מיוחד מישראל- שימסר לו אישית
שלחו את המסרים שלכם לכתובת [email protected] פרטים נוספים בפורום רובי וויליאמס
 

עין הנץ1

New member
מחר בתפוז - בלעדי!

בשעה 10:00 - יארח פורום "ואנדרטה פני זקן" את ארבעת ראשי הנשיאים ממאונט ראשמור שידברו על אמריקה של אז והיום, על בריחת סידן ממקומות שהשתיקה יפה להם ועל תכנונים פרטניים לנקמה בציפורים. אחה"צ יארח פורום "ילדים היפראקטיביים והורים אנונימיים" את פרופסור קון דוֹמוּ-מַסט מהמחלקה לגיניקולוגיה ואת הפסיכולוגית קטה סטרופה לשיחה על שיטות חדשניות לטיפול בדחף מיני לפני ובבקרת הנזקים שאחרי, על סובלימציה בעזרת קרמבואים ועל ההכרח בכפה עסיסית ואלכסונית באיזור הסנטר אברי נאו אנד ד'ן. בלילה יארח פורום "אמנזיה ומולטי-סכיזופרניה" את ....נו, ההוא...עם השפם...לשיחה על ...תגיד אתה. אני? למה לא הוא? למה תמיד אני? בוא בחוץ.
 

קפת

New member
נורא מפחידותותי כל ההודעות מערכת

אתם חושבים שהם מנטרים אותי? קוראים את כל ההודעות שלי ומעבירים לדוד ספקטור? מתקנים לי שגיאות כתיב? ואם אני אמחק אותן? אני אהפוך ל
?
 
אצלי בעבודה ישנה מצלמה בשירותים

שמותקנת בתוך האסלה מלמטה. זה משולב בתחקירן הפרשות. התוצאות מועברות בזמן אמת לתוכנת פיטורין אוטומאטית שמותקנת אמל החשב הראשי. במידה ודיאגנוזת התחקירן שלילית, מודפסת הודעת פיטורין שמוצמדת לדגימת ההפרשה.
 

יס באך

New member
../images/Emo150.gif זה מה את בוגו

ויהיה המשך לסיפור הדקות הכפייתי?
 
יס באך,

אתה מתכוון שאני קאובוי עם שפם? ארנון ש. וראומה ש. שחקנית המשנה הטובה ביותר, יחזרו בקרוב. אם תתנהגו יפה, כמובן.
 

יס באך

New member
אם היה, אם היה

אולי הגיע הזמן שהרקפת ואני נכתוב משהו על האייקונים השובניסטיים-הדכאניים של תפוז, מה 'ת אומרת? בטח ארנון וראומה.. למה מה?
 

יס באך

New member
הנה התחלת לחשוב קצת

ברכות לבואך לכאן אל תהיה בנאלי, אל תהיה סתם שרמנטי
 
למעלה