היי כולם
אני חדש פה...

איירופו

New member
היי כולם ../images/Emo13.gif אני חדש פה...

אני בן לפולני (שם משפחה: דונקלמן) גאה :) אבא שלי נולד בורוצלאב בשנת 1946... אני הייתי חלק מהמשלחת לפולין של הבי"ס שלי שנה שעברה וביקשו ממני ללמוד שיר בפולנית אז הוא ישב איתי ולימד אותי לשיר את השיר של פולין מהאירוויזיון של 1997... אני מאוד הייתי רוצה ללמוד פולנית... מישהו יכול לומר לי שמות של מקומות ואת הכתובות שלהם איפה שאפשר ללמוד בהם פולנית?? תודה רבה :)
 

איירופו

New member
תיקון...

אבא שלי נולד באיזור של ורוצלאב (שעתיים נסיעה משם - יחסית לשטח של פולין זה באזור...) בעיירה בשם פיישיצה שליד ג'רגז'וניוב שנמצאת בשילזיה התחתונה... לעזאזל עם השפה הזאתי אני עוד אשליך לפח את כל מאמצי האורתודנטיה שלי :)
 

אורית 102

New member
ברוך הבא אירופו

בבי"ס לשפות באוניברסיטת ת"א ד"ר פליציה קראי, אם היא כבר לא מלמדת, היא תוכל להפנות אותך למורה אחר.
 

איירופו

New member
יש איפשהו אחר? אני עוד מעט בן 18

ועדיין לומד בי"ב... יש משהו פחות אוניברסיטאי כמו איזה בי"ס אחר לשפות? ובבקשה שיהיה באיזור ירושלים אם אפשר... תודה :)
 

אורית 102

New member
לימוד פולנית

הקורסים באוניברסיטה נערכים פעמיים בשבוע שעתיים בכל פעם, כך שזה לא לימוד לתואר, או משהוא כזה. בירושלים תוכל לפנות למכון ללימודים סלביים ששייך לפקולטה למדעי הרוח, ושם הם בוודאי מכירים מורים לפולנית. אל תיבהל מהמילה אוניברסיטה. בהצלחה.
 

Franz Biberkopf

New member
בעיתוני סוף שבוע יש פרסומים

של אוניברסיטאות (למשל במוסף "7 ימים"). תמצא שם את הטלפונים של משרדי הקבלה, ישמחו לעזור לך שם.
 

באיה

New member
אתה יכול להתחיל ללמוד למשל

עם מילון עברי פולני. כזה מילון כיס. גם הבן שלי היה לפני כמה שנים עם משלחת בפולין. אבל הוא לא מתלהב כל כך לדעת את השפה, אלא רק דברים מפולפלים שאומרים להצחיק מישהו. כל הכבוד לך על הרצון, אף פעם לא מזיק לדעת עוד שפה, גם אם זה פולנית, או אספרנטו.
 

איירופו

New member
לדעתי פולנית זאת אחד השפות...

הכי יפות שיש... בדיבור היא שוברת שיניים אבלהיא עדיין מאוד יפה ומלודית... אבל לשיר בפולנית זה אחד הדברים הכי יפים שיש :) כפי ששמתם לב אני שרוף על זה בכלל ועל אנה-מריה יופק בפרט (ראו בחתימה)... אני מה זה שמח שיש פורום כזה :)
 
למעלה