"הלכת בוזגלו"וזמרת הרוק.

שילה1

New member
"הלכת בוזגלו"וזמרת הרוק.

"הלכת בוזגלו" אינה רשומה בשום מקום,אינה מהווה תקדים או דבר דומה. זה רק ביטוי שהומצא על ידי משפטנים ואחרים,כדי להסביר חוסר צדק מהו. היינו:אין דינו של בוזגלו,העובר עבירה,כדינו של ברקוביץ(וייסלחו לי החברים.אין חלילה,בכוונתי להעליב איש!)ולפיה,אין דינה של "זמרת הרוק "כדינם של אחרים. במה דברים אמורים? אצל הזמרת המפורסמת נמצאו 5 גרם קוקאין,שזו,לכל הדעות,כמות מסחרית. והתוצאה?100 שעות עבודה לתועלת להציבור,ללא הרשעה! רבותיי! על עבירות שכאלה-אנשים יושבים בכלא,ועבירה שכזו בהחלט יוצרת רישום פלילי. אבל לא במקרה דנן! הזמרת המפורסמת ממשיכה לשבת ב"כוכב נולד,,תוך שהיא מעירה לנבחנים :"לא בשל","חסרים לו גוונים","לא נוגע","צריך לעבוד על עצמו",ועוד אמרות שפר נוספות,שבעקבות המאורע -קבלו,בעיניי,משמעות שונה קצת. ובנוסף-הבוקר,בידיעות אחרונות-מציעה הגב' המכובדת שלא לארח אנשים כלשם בביתכם.. ולא חלילה מסר לאומה בסגנון:"סמים זה מסוכן,הזהרו לכם!" או דבר דומה. אז מה למדתי מכל זה? ש"הלכת בוזגלו" שרירה וקיימת,שמקצועך יכול להצילך מעונש ומהרשעה,ששופטי ישראל לא רק רחמנים אלא גם מתחסדים,ושסמים מותרים, תלוי למי... אם באמת כך אנו נראים. תוהה,מתלבטת,כועסת,וכן מוצאת תשובה.
 
איפה ואיפה

אני לא בטוח שעניין "בוזגלו" שייך לכאן, אך בוודאי שיש כאן סיפור של איפה ואיפה בהכרעות דין לגבי סלברטאים לעומת אזרחים מן השורה. די לראות איך מטופלים העניינים של: בועז שרעבי, טוביה צפיר, עדנה לב, עודד קטש (שנסע במהירות מטורפת) ועכשיו גם ריקי גל כדי להבין היכן אנו חיים. בסופו של דבר אנשי החוק כמעט מתנצלים בפניהם ואולי אפילו מבקשים חתימה, עבור הילדים כמובן
. עצוב
 

שילה1

New member
רואה!זה בדיוק הענין.ולהוסיף שאלה הם

המוערצים על ידי בני נוער ואחרים.הזו דוגמה זו? ותודה לאלמרה..גם.
 

pikov

New member
הלכת "שילה1" והילכת "פיקוב"

לו אני הייתי "נכנס ראש בראש" במערכת המשפט, שילה1 היתה נוזפת בי בפומבי ומנהל הפורום היה מזהיר אותי גם פומבית וגם במסר שאני או-טו-טו נמחק/נחסם/נתלה בפומבי (כל אחת מוזמנת למחוק את המיותר ולהדגיש הנכון). אז לפני שמתחילים עם בוזגלו וברקוביץ, מצד אחד ולפני שמנהל הפורום מריע לכותבת, מצד שני, האם לא ראוי סוג של חשבון נפש אישי, שמא הפוסלים, במומם פוסלים? האם באמת יש פתיחות של המנהל והכותבים למי שאינם נמנים על "החמישיה הפותחת" של הפורום? לגופה של ההודעה, קיים פייבוריטיזם במערכת המשפט על כך אין ולא יכולה להיות מחלוקת. אבל משתתף כלשהו העלה לפני מספר חודשים את הטענה שיש אפליה שיפוטית כלפי ערבים במערכת המשפט, טרפו אותו בלי הרדמה.
 

אלמרה

New member
רעיון טוב דוקא: לא למחוק ולא לחסום!

ולתת לכל "החמישיה של גולשי הפורום הזה" לראות את השטויות שאתה משפיך כאן. ואם ישנם מעט יותר מחמישיה של גולשים כאן, גם הם יקבלו את הבחילה מדבריך ויראו דוגמא לסגנון באוש שבעקרון בהחלט היה צדיק מחיקתם.
 

Gilliana

New member
מסכימה איתך אלמרה!

גם אני בתור מנהלת פורום לא מוחקת ולא חוסמת ומניחה לשטויות להחשף קבל עם ועדה. זוהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התופעה.
 

אלמרה

New member
זה הרגיז אותו יותר אפילו

שכן התחלתי לקבל מסרים מגדפים בלתי נסבלים ממנו (כעת גם הם חסומים)
 

Gilliana

New member
לך תבין אנשים... ../images/Emo4.gif

אני בכלל לא הצלחתי להבין על מה המהומה, מה הוא רוצה ממך בכלל? מה הטענות שלו כלפיך? ... Oh well טוב שחסמת אותו.
 
למעלה