המלצה לנגן שמיועד בעיקר לספורט

תיקתקית

New member
המלצה לנגן שמיועד בעיקר לספורט

היי, אני מחפשת המלצה לנגן שמיועד בעיקר לספורט, אבל שיהיה לי סתם ככה. 8GB עדיף. התקציב עד 700 ש"ח. שתהיה איכות סאונד טובה ומסך, אני מעדיפה צבעוני. חשבתי על הSANSA, אני מעדיפה לא קריאטיב כי שמעתי עליהם דברים לא טובים - שלחו נגן חלופי שהתקלקל אחרי שבוע. יש המלצות?
 

תיקתקית

New member
הצטמצמתי לFUZE, D2 ,I7

אהבתי בD2 את המסך, גם כי הוא יפה וגם כי יש אופציה לצפות בסרטונים שזה תמיד נחמד. איך תוכנת ההמרה, מהירה? הבנתי שבD2 וI7 יש איכות שמע טובה הרבה יותר מFUZE. בFUZE אהבתי את המידות והיחס בין המסך למכשיר. מה שלא אהבתי זה את הפלסטיקה. בI7 אין מסך ממש יפה. מצד שני עניין המסך יכול להיות בעייתי כשאני עושה ספורט, הנגן אמור להיות נוח (ספורט זה בריצה בחוץ או בחדר כושר). בקיצור, אם אתם משכנעים אותי שהD2 יהיה לי טוב לחדר כושר עם תוספת קליפס או משהו, נראה לי שאלך עליו כי הוא נראה נורא מגניב..
 

Fuhor

New member
אומרים שלקואון יש איכות שמע טובה יותר מאשר

סנדיסק. לא בטוחה שזה נכון (בטח לא עם אוזניות פשוטות). I7 לא ממש מתאים לסרטים (מסך קטן) אבל זה יתרון לספורט (קטן). עובד עם מקשי מגע (לא כולם אוהבים - דורש שימש תכוף במקש HOLD). D2 - מסך מגע מלא, אפשר סרטים (את רובם צריך להמיר). אני חושבת שהוא גדול מדי לספורט (קחי בחשבון שמסך גדול שביר יותר ממסך קטן ואם בספורט מדובר על חדר כושר, לא בטוח שזה רעיון טוב). הוא גם כבד יותר. פיוז - קל לשלוט בו מהכיס (אין מגע). זמן הסוללה שלו הוא הנמוך ביותר בין השלושה. סרטים דורשים המרה (אישית לא סובלת את התוכנה שלהם, חושבת שזו של קואון עדיפה). מרגיש לי פחות שביר מאשר ה-D2. יתרון לקואון - עבודה טובה יותר עם תיקיות (גם בפיוז יש, אבל לדעתי המימוש לוקה בחסר). D2 - בעל המגבר החזק ביותר. האוזניות שמגיעות עם הקואון עדיפות על אלו שבאות עם סנדיסק. עברית - לשני הקואונים יש עברית ישרה בשמות השירים (ל-D2 אפשר גם ממשק בעברית), לפיוז יש עברית ישרה לממשק + שמות השירים. D2 בעל נגן פלאש (משחקי פלאש ועניינים דומים), יש כל מני תוספות כמו THEM שונים עבורו (לבדוק באיאודיופיל - אתר המעריצים). בארץ קשה עד בלתי אפשרי להשיג אביזרים עבור נגני קואון. ההמלצה האולטימטיבית? שני נגנים. אחד טוב ליום יום וסנסא פיוז קטן (נניח 1-2GB) לספורט. מכסה את כל הבעיות (כמובן אם התקציב מאפשר והקונספט הזה מדבר אליך). אני מאוד מרוצה מהסידור הזה.
 

תיקתקית

New member
תודה רבה על התשובה המפורטת

אני חושבת שאם אשיג נרתיק טוב לD2 ויש שם פונקציית שאפל על פלייליסט, זה יהיה לי טוב לחדר כושר - אם אני יכולה לשים אותו על הזרוע או עם קליפס, אני שמה שאפל ונראה לי שזה עובד. יש נרתיקים במחירים הוגנים לנגן הזה?
 

Fuhor

New member
בארץ ראיתי בעבר נרתיק עור עבור ה-D2

נמכר בבאג, כבר אין יותר. באופן כללי קשה להשיג בישראל נרתיקים יעודיים עבור נגנים שהם לא איפוד. מציעה לבדוק באיביי (ולא לפתח ציפיות גדולות שיהיה כזה עם קליפס, הנגן הזה לא ממש מיועד/מתוכנן לשימוש בספורט).
 

קונטלון

New member
לספורט נטו - סנסה קליפ

נגן קטן, משקל אפסי, קליפס איכותי שנתפס לחולצה או לגומי של המכנסיים. יש לי אותו שנתיים ואני מאוד מרוצה. אני חושב להשתדרג ל-i7. בשביל הכיף
 

קונטלון

New member
לספורט נטו - סנסה קליפ

נגן קטן, משקל אפסי, קליפס איכותי שנתפס לחולצה או לגומי של המכנסיים. יש לי אותו שנתיים ואני מאוד מרוצה. אני חושב להשתדרג ל-i7. בשביל הכיף
 
תגובה

יש היום חולצות מודפסות שעושות את העבודה... הבת שלי מתעסקת בייצור של כאלה...
 
למעלה