הפשע נגד האינושות ממשיך

respecta1

New member
למחרת הוא חזר בו על המשפט הראשון.

נכון, אין מה לדרוש זאת - ובגלל זה הפסקת אש רק מריעה עם הצד הישראלי ולא עוזרת בכלום.
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif

אתם יותר גרועים? אכן, אבל זה לא בהכרח קשור לנושא. מה שכן קשור זה שטרוריסט לא יכול להתחבא בקרב אוכלוסיה ולצפות שזה יתן לו חסינות - המטרה הראשית של צה"ל זה לצמצם כמה שאפשר פגיעות באזרחים ובגלל שהטרוריסטים האלה מתחבאים בקרב אוכלוסיה זה בלתי אפשרי לצמצם ל0. ולקרוא לזה פשע זה מגוחך ופתטי.
 
היא גם ככה משתמשת בנשק יקר מידי ומתקדם מידי

נגד הטרוריסטים, עובדה שכמובן המקטרגים מתעלמים ממנה...
 

מוחמד5

New member
מי שהורג ילד אחד

רק ילד אחד ... הוא פושע ,טרוריסט ,הוא נטול צלם אינוש ,הוא חלאה .. הוא ומי שתומך בו ,מי שמנסה להסביר את המעשה, ומי שמנסה לתת תירוץ .ובוודאי מי שלקח חלק במעשה , מי שהורג ילד הוא חלאת החיות .
 
שטויות!

בטח במקרה הזה! ילד הוא לא תעודת ביטוח עבור המחבל! ילד הוא לא מגן אנושי עבור המחבל! ילד לא יכתיב לצה"ל איפה ואיך לפעול! אם מחבל יורה בקרבת ילדים צה"ל ירה עליו, כן גם אם יש ילדים בבית מאחוריו (וזה מה שקרה במקרה הזה), וידי צה"ל/אותו חייל שירה נקיות לחלוטין, הוא לא חלאה ולא טרוריסט! הטרוריסט היחידי הוא זה שנעמד לפני אותו בית וירה משם על חיילים/אזרחים.
 

מוחמד5

New member
טורויסט=רוצח ילדים .

אין הגדרה אחרת. אין הסבר ,אין הגיון. את מדיניות גבית מחיר כבד מהצד השני כבר שמענו עליה , אבל באכזריות פראית כזו !! כזה מעשה גם השטן לא היה עושה.
 

מוחמד5

New member
גם לא רצח נאור,

גם לא רצח מוסרי גם לא רצח על רקע חילול כבוד הגדוד זה רצח לשם רצח .
 

shm490

New member
אתה מתלהם ורוקד על הדם

זה שילדים ואזרחים בכלל נהרגים זה דבר שיש לגנות ואין לו שום כפרה . אך אתה יודע יפה שאין דבר כזה בצה"ל שיש הוראה לפגוע בילדים או אזרחים כמטרה , ואם אתה לא יודע הרי אני בא ומודיע לך אין פקודות כאלו .אופי המלחמה עם החמאס והפלסטינים בכלל הוא כזה שהם לא נערכים באזורי קרב ריקים מאזרחים אלה בתוך שטח מיושב כשלעיתים קרובות האוכלוסיה משמשת כמגן חי על אותם לוחמים . להבדיל מצה"ל שפגיעה בילדים היא טעות נוראה אצל בני עמך הפלסטינים היא מטרה לגיטימית רוצה דוגמאות ? בבקשה , הפיגוע במעלות שנחטפו ילדים וחלקם נורו , אותה משפחה שמחבלים חדרו לביתם והרגו ילדים במיטותיהם , הפיגוע בת"א (שד' בן גוריון ) שנהרגה תינוקת ואמה ,כל פיגוע באוטובוס , כל פיגוע בקניון , הירי על שדרות , אשקלון , ישובי עוטף עזה , והירי במשך שנים על קרית שמונה , אביבים , וכל ישובי הצפון כל אלו היו מטרות אזרחיות שבהם חיים אמהות וילדים . כך כשאתה אומר שהשטן לא היה עושה מכאן שאתם הפלסטינים גרועים מהשטן כי אצלכם זה חלק רגיל ממאבקכם לפגוע בילדים מתוך כונה ותיכנון קר . ולפני שאתה שולח אותנו להסתכל במראה אולי תעיף מבט אתה .?
 
מה זה משנה אם יש פקודות או אין

רוב ההרוגים בעזה בד"כ הם אזרחים חפים מפשע, חסר להוסיף הוראות, זה לא פסול בעיני הצבא להרוג נשים וילדים, את המלאכה עושים לאורך עשרות שנים בנאמנות רבה, זה לא יעזור להם.
 

shm490

New member
אתה טועה

בעיני הצבא וישראל בכלל הרג אזרחים וילדים במיוחד הוא לא רק פסול מוסרית הוא גם פוגע בהשגת מטרות כי כל פעם שיש הרג כזה מייד קמים נגד הצבא וישראל בכלל ומתחילים בהקמת ועדות חקירה ולחצים על הצבא . אין צדיקים במלחמה ובמיוחד במלחמה כמו זאת שמתנהלת עם החמאס , כמובן שזה היה מאוד מוסרי ונאור אם ישראל לא היתה מפגיזה את רצועת עזה וסופגת בשקט את ירי הקסמים ומצפה שמדינות העולם יגנו את הירי ויפסיקו אותו אחרים אולי הינו נראים מאוד מוסריים אך גם מאוד מתים , הינו כבר בסרט הזה .
 
כן מתו עשרות מהקסאמים

אתם ברחתם מעזה אתה מטילים מצור על עזה אתם אחראים במידה גדולה על המתרחש שם לפלסטינים אין טעם להמשיך לחיות במצב כעה וילחמו בכל דרך ובכל שיטה אכזרית שתהיה כל הזמן רוב ההרוגים בעזה הם אזרחים חפים מפשע את יורי הטילים ופעילי החמאס לא תצליחו להשיג לעולם
 
זה לא משנה כמה מתו מהקסאמים, מה שמשנה זה עצם

זה שנורים קסאמים על אזרחים בישראל. "מטילים מצור" - מעניין מה גרם לזה, קסאמים והברחות נשק! כל פלשתיני ש"אין טעם לחייו" ורוצה להלחם בנו בכל דרך, אכזרית ככל שתהיה הוא מחבל, ואם הוא מחבל הוא יחוסל, אם לא היום מחר. את יורי הקסאמים ופעילי החמאס אנחנו משיגים ויכולים להשיג, עובדה אנחנו פוגעים בהם, נכון אין מדיניות, וזה בעיה בממשלה, לא בצבא, אנחנו יכולים להגיע לכל חמאסניק, לא משנה לאיזה חור יזחל ולא משנה בכמה ילדים אוכלי ארוחת בוקר יעטוף עצמו, אנחנו ניקח אותו ואם צריך אז גם איתם, לא יעזור לו כלום.
 
יש המון פיתרונות אחרים

לחימה לא תביא לפיתרון, מתי הביאה לפיתרון, רק אם נכנסים לעזה וטובחים במאות פלסטינים אולי החמאס יבין.
 
אין פתרון זולת חיסול כל אירגוני הטרור פיזית

היכן שלא יהיו. ברור לי שזה אפשרי, פשוט ההנהגה לא מאפשרת את זה. ברור לי כשמש שאם חס וחלילה גראד היה פוגע ברב קומות באשקלון והיו נהרגים עשרות זה היה קורה מהר מאד... הפתרון של אירגוני הטרור הוא חיסול ישראל, כן יכולים לא יכולים - לא משנה!, לנסות הם ינסו, מה זה לנסות? טרור, הם מאמינים שזה הפתרון, הם לא קולטים שעבור ישראל זה לא יותר משריטות, WELL, אנחנו לא אוהבים להשרט, וגם אם אילו שריטות, עבור השורטים זה תמיד יהיה גזר דין מוות.
 

ינשוף4

New member
יש "המון פתרונות אחרים"?

אתה יכול לתת דוגמאות? (אפילו "רק" כמה?)
 
למעלה