"הרע איננו אלא העדר" (רמב"ם)
הרע הינו העדר: אהבה , התחשבות , חמלה , רחמים , שמחה , אדיבות , ועוד אלף אלפי דוגמאות אך כאשר אדם מגדיר כי גנבה הינו דבר טוב כאן נשאלת השאלה מהו טוב ומהו רע אם אתה אדם מאמין תורה אז פרוגרמת חייו מסודרת מוסברת שמנמקת את כל חלקי החייו , אך אם אינך אדםמאמין אתה יכול להגדיר כל דבר על פי רעות עיניך לדוגמא ילד גנב כסף מילד אחר הוא יטען שעכשיו זה הכסף שלו כנגדו יאמר לו שהוא לא הריווח את הכסף אין זה אומר שהכסף היה אצל ילד א ' ועכשיו אצל ילד ב' לא אומרת כלום ואז יגידו לו את המשפט מה ששנוא עליך על תעשה לחבריך ולאחר שמבינים מיהם אותם האנשים שחיברו מ ששפט זה ניתן להבין כי הם חלשים שאינם מסוגלים להתמודד עם החזק ומעוניינים שהחזק לא יעשה מה שהוא רוצה אך אין זה אומר שגנבה הוא דבר רע זה תלוי באדם העומד מולך הוא יגדיר כפי רעות עיניו. מכן אפשר להסיק שכל דבר "מוסרי" שהוא אינו צו "אלוהי" ניתן לעוות לשנות כפי רצונו של האדם. כי סולם הערכים של כל אדם שונה מאדם לאדם. מה שניתן ללמוד מכך שחינוך ילדים או ניסיון חינוך ילדנו (חינוך אינו מובטח ראינו אנשים שעברו חינוך והם אנשים משכילים גרמו לנזק וביצעו מעשים זדוניים ביותר למרות היותם "משכילים" חינוך אינה ערבות למוסריות האדם)בין אם אתה מאמין או לא תלוי בהורה ובסביבתו ובדבר הכי גדול הוא רצון הילד שניתן לכוון ע"י חינוך למרות שאין החינוך מבטיח דבר רק כיוון הנכון של אותו הורה או מורה. "אני מצאתי את העולם בחרובים. כשם שנטעו אבותי לי, כך אטע אני לבני"
הרע הינו העדר: אהבה , התחשבות , חמלה , רחמים , שמחה , אדיבות , ועוד אלף אלפי דוגמאות אך כאשר אדם מגדיר כי גנבה הינו דבר טוב כאן נשאלת השאלה מהו טוב ומהו רע אם אתה אדם מאמין תורה אז פרוגרמת חייו מסודרת מוסברת שמנמקת את כל חלקי החייו , אך אם אינך אדםמאמין אתה יכול להגדיר כל דבר על פי רעות עיניך לדוגמא ילד גנב כסף מילד אחר הוא יטען שעכשיו זה הכסף שלו כנגדו יאמר לו שהוא לא הריווח את הכסף אין זה אומר שהכסף היה אצל ילד א ' ועכשיו אצל ילד ב' לא אומרת כלום ואז יגידו לו את המשפט מה ששנוא עליך על תעשה לחבריך ולאחר שמבינים מיהם אותם האנשים שחיברו מ ששפט זה ניתן להבין כי הם חלשים שאינם מסוגלים להתמודד עם החזק ומעוניינים שהחזק לא יעשה מה שהוא רוצה אך אין זה אומר שגנבה הוא דבר רע זה תלוי באדם העומד מולך הוא יגדיר כפי רעות עיניו. מכן אפשר להסיק שכל דבר "מוסרי" שהוא אינו צו "אלוהי" ניתן לעוות לשנות כפי רצונו של האדם. כי סולם הערכים של כל אדם שונה מאדם לאדם. מה שניתן ללמוד מכך שחינוך ילדים או ניסיון חינוך ילדנו (חינוך אינו מובטח ראינו אנשים שעברו חינוך והם אנשים משכילים גרמו לנזק וביצעו מעשים זדוניים ביותר למרות היותם "משכילים" חינוך אינה ערבות למוסריות האדם)בין אם אתה מאמין או לא תלוי בהורה ובסביבתו ובדבר הכי גדול הוא רצון הילד שניתן לכוון ע"י חינוך למרות שאין החינוך מבטיח דבר רק כיוון הנכון של אותו הורה או מורה. "אני מצאתי את העולם בחרובים. כשם שנטעו אבותי לי, כך אטע אני לבני"