וואלה לא מבין.בכל הפורום הזה אין אחת שיודעת ?

a n g l o

New member
אני חף מכל טבח למחר

אשמח לשמוע את שלך נ.ב מה זה קרנאים ? אולי את יודעת ?
 

a n g l o

New member
נראה לי נפלנו על כוכב נטוש

או חדש מהקופסה בכל מקרה אני מבין את הראש של 65-91 אבל הכל תלוי מה רואים בחוזים על ה NBA וביבשת של גביע אירופה אם הכל שם פושר - תסתובבי מסביב לבסיס עד ארבע וחצי ואחר כך רק זוהיר בהלול יודע
 
גם מגרתיאה נחשב לנטוש עד שעפו טילים, לא?

לפי סיזטם אפוכי על השתי עיגולים ורבע לשמונה ג'יפים(אופס אנגלית) אולי בללללמטה האף של הטבח צר מידי?
 

a n g l o

New member
מגרתיאה = מושג לא מוכר

מניח שאני יכול לנחש בוודאות של 95% ומעלה את מקורו ( והקשרו לדוד) - אבל אין צורך בהעמדת פנים. סופסוף טרם קראת את 12 הכיסאות אז למה לי ? וואלה לא יודע. אמרתי לך בשגרה יום 2 הוא ללש קלאסי, אבל אנחנו לא בשגרה ולכן הוא נהייה הכי קשה בעיקר החלק האחרון שלו שממש לוטו בערפל מציע לך להזהר בשעות הקטנות של היום (אין ביעוץ יעוץ) אין לדעת מה ילד דוד. (סם) האולטרא סאונד שלו משובש לחלוטין לאחרונה (תשאלי את יצחק הטכנאי רנטגן) 5/9 שורות עם סוגריים (לא רע)
 
(והאם אתה בטח יכול לנחש מה השעה?)

(שייזהרו הם, 100% - טל לורה אי לאב הר, טל לורה איי ניד הר, טל לורה נוט טו קראיי, מיי לאב פור הר, וויל נוור דאי - זה לורה!, לא?)
 

a n g l o

New member
לא רע. מה השעה ?

הגיע הזמן לגלות שבנוסף לגמילת TV אובר מוצלחת - כן, בנוסף לכך - מזה 20 שנים שאינני עונד שעון יד על יד שמאל. גם לא על יד ימין. זה עוזר לי לישון בלילה ללא מחול הדקים לילה טוב.
 
ונראה לך שאני עונדת שעון? לילה טוב!

ותודה לפורום המארח, שעלה לשמינית גמר תחרות המארחים הכי סימפטים וקואופרטיבים בגלקסיית תפוז. קיבל חסינות. 80% מהמשפטים בלי סימן שאלה! זה זמן שלי ללכת ... לונדון לא מחכה לי תודה ולהתראות בשמינית הגמר
 

a n g l o

New member
נ.ב שלא תחשבי שלא שמתי לב שנופיתי מהחתימה

אבל עברתי על זה לסדר הלילה
 
למעלה