חיזבאלה מרימה ראש ומאיימת.

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל

בחיזבאללה משגרים מסר: תם עידן מדינת ישראל​

"העניין נגמר": בסרטון שהופץ הלילה נשמע הקריין מאיים על אזרחי ישראל כי יש לחיזבאללה את האפשרות לפגוע בכל מטרה במדינת ישראל באמצעות הטילים המדויקים • צפו בתיעוד
 

Harrington

Well-known member
מנהל
חיזבאלה מרימה ראש ומאיימת.
אין לה סיבה שלא לעשות כן. במשך שנים הייתה מורתעת. היום ארגוני המחאה והרל"ב הביאו את ישראל למצב בו היא נראית חלשה מבחוץ. לחזבאללה יש אינטרס מובהק, פנים-לבנוני, ליצור עימות מול ישראל ובכך להגיב את כוחה ולחזק את מעמדה בעיני תושבי לבנון.

עם כל זאת צריך לזכור; פעם נסראללה נתפס כאדם אמין, מקיים הבטחות. אחד שאפשר לסמוך על מילתו, ודאי מול דובר צה"ל ודומיו. זה כבר מזמן לא המצב. אמנם על דובר צה"ל עדיין אי-אפשר לסמוך :), אבל גם על נסראללה לא. האיש לומד היטב את התקשורת הישראלית ואפשר לשים לב שהוא מבסס את דבריו ואיומיו על מה שנדמה לו שהוא לומד ממנה. הוא לא משכיל להבין שמעמדה של התקשורת בישראל מזמן כבר לא מה שהייתה פעם. אז הוא מאיים ונשמע מאיים. הוא גם נוקט בפעולות מאיימות, כאלו שלגמרי יכולות להוביל לעימות. אבל לא צריך להגזים ולהיכנס ללחץ ממנו. ישראל יודעת מצוין כיצד להתמודד איתו והנהגת ישראל הנוכחית הוכיחה, גם בדיבורים וגם במעשים (עוד בקדנציה הראשונה של נתניהו), שיש לה את הכלים להרתיע אותו פי כמה מאשר להיפך.
 
למעלה