יש לי כמה שאלות.

ANGELUSPIKE

New member
יש לי כמה שאלות.

שאלות: 1. איך אני יכול להרויח את את כל הכסף במשחק ביתי, כי תמיד זה יוצא פחות גם עם זה משחק העונה ביו ריאל לברצלונה אני אף פעם לא מקבל את כל הכסףאו קרוב לזה, ואף פעם אין לי אצטדיון מלא לגמרי. 2. איך אני בועט בעיטות חופשיות ופנדלים, פשוט בגלל שלא שיחקתי הרבה זמן אני רגיל לזה שיש חץ שמכוון את העיטה משאין בגירסה החדשה. 3. בקשר לרמת ההתפתחות של השחקנים, מה היא האופציה הטובה ביותר מבין הרשימה שנותנים. (עם אפשר לרשום באנגלית) 4. האם הדירוג של הקבוצה (כלומר עם התקדמות השחקנים) עולה במהלך השנים במצב מנג'ר כמו המאמן עצמו או לא, אם כן במה זה מתבטא (מצב פיננסי איכות צוות וכו'). 5. למה השחקנים מתעייפים מהר אחרי משחק אחד בלבד מה שמצריך חילוף שחקנים קבוע, שגורם לזה שלא יהיה הרכב קבוע איתו ניתן לשחק. 6. איך ניתן להרים את מורל השחקנים חוץ משיתוף במשחקים. 7. האם אני יכול להוסיף לרשימת ההשמעה של פיפא שירים שלא מופיעים בפיפא, כלומר לייבא מבחוץ. 8. שאלה בקשר להתפתחות של אחרי משחק, איך זה שאני מנצח קבוצה 10-0 שחקן כבש מעל 3 שערים וקיבל ציון 10 מקבל רק שתי נקודות התפחות, לעומת זאת משחק שנגמר 2 או 1 אפס ושחקן קיבל ציון 8 מקבל 7 או 8 נקודות דירוג. 9. פתחתי כל מיני דברים על ידי השלמת משימות, איך אני משתמש בהם, למשל פתחתי כדור מסויים איך אני עושה אני ישחק איתו במשחקים. זהו לבנתיים ותודה מראש לכל העוזרים. רואי.
 

Drenthe

New member
תשובות ../images/Emo140.gif

1. איך אני יכול להרויח את את כל הכסף במשחק ביתי, כי תמיד זה יוצא פחות גם עם זה משחק העונה ביו ריאל לברצלונה אני אף פעם לא מקבל את כל הכסףאו קרוב לזה, ואף פעם אין לי אצטדיון מלא לגמרי. כמובן שאין שום קשר למה שאתה רואה במשחק עצמו; במקרה ואתה רואה הרבה אוהדים או לא. אפשר להרוויח יותר כסף על ידי הפחתת שכר השחקנים למשחק, או לשדרג את האצטדיון שלך, כדי שיוכל להכיל יותר אוהדים מה שבתורו יגרום לרווח נוסף. 2. איך אני בועט בעיטות חופשיות ופנדלים, פשוט בגלל שלא שיחקתי הרבה זמן אני רגיל לזה שיש חץ שמכוון את העיטה משאין בגירסה החדשה. הפנדל נראה לי ברור, אתה מכוון בחצים את מיקום הבעיטה; ואז D. בעיטות חופשיות ; אתה מכוון את הבעיטה קודם כל על ידי החצים, לאחר מכן אתה בועט D בחוזק שאתה רואה שהוא נכון; אולם זה לא רק, אלא שעם הD אתה צריך ללחוץ על החץ "למעלה". 3. בקשר לרמת ההתפתחות של השחקנים, מה היא האופציה הטובה ביותר מבין הרשימה שנותנים. (עם אפשר לרשום באנגלית) Elite / Elite early bloomer. 4. האם הדירוג של הקבוצה (כלומר עם התקדמות השחקנים) עולה במהלך השנים במצב מנג'ר כמו המאמן עצמו או לא, אם כן במה זה מתבטא (מצב פיננסי איכות צוות וכו'). הדירוג עולה ועוד איך; בעיקר אם השחקנים משתפרים. 5. למה השחקנים מתעייפים מהר אחרי משחק אחד בלבד מה שמצריך חילוף שחקנים קבוע, שגורם לזה שלא יהיה הרכב קבוע איתו ניתן לשחק. אין סיבה ספיציפית, לכל שחקן מוגדר מברירת המחדל "Stamina" שפירושה בעברית "סיבולת" או עמידות. לדוגמא שון רייט-פיליפס, שחקן מהיר,טוב וזול; אך הוא לא מחזיק מעמד כל כך... 6. איך ניתן להרים את מורל השחקנים חוץ משיתוף במשחקים. לסגור איתם על חוזים מכובדים ( כמובן שאתה צריך לשים לב בקשר לחוזה ). 7. האם אני יכול להוסיף לרשימת ההשמעה של פיפא שירים שלא מופיעים בפיפא, כלומר לייבא מבחוץ. כן, יש תוכנה: http://www.fifasoccer.ru/files/info/10275. 8. שאלה בקשר להתפתחות של אחרי משחק, איך זה שאני מנצח קבוצה 10-0 שחקן כבש מעל 3 שערים וקיבל ציון 10 מקבל רק שתי נקודות התפחות, לעומת זאת משחק שנגמר 2 או 1 אפס ושחקן קיבל ציון 8 מקבל 7 או 8 נקודות דירוג. אל תסתכל על זה, אין לזה יד גדולה בנושא ההתפחות העונתית מה שנקרא. 9. פתחתי כל מיני דברים על ידי השלמת משימות, איך אני משתמש בהם, למשל פתחתי כדור מסויים איך אני עושה אני ישחק איתו במשחקים. אם אתה לדוגמא קונה בגדים, אתה בטח יודע איך לשנות מתלבושת שנייה לראשונה ובהפך; במקרה כזה, תתווסף תלבושת שלישית וחדשה. בעניין הכדורים; My fifa08 - Game settings - Reward ( משמאל לימין ) , ושם תחפש את שם הכדור שקניתה על מנת שתשחק בו במשחקי ידידות וכאלה לא רשמיים. נא לשים לב שבמשחקי ליגה אנגלית או ספרדית, כדורי הברירת מחדל ישוחק בהם ולא אחרים.
 

ANGELUSPIKE

New member
תודה + עוד שאלה...

בקשר לאמונים עד כמה ההמלצה של הצוות שווה משהו, ובכלל מהי תוכנית אמונים האידאלית, מבחינת עומס על שחקנים, עייפות ותוצאות.
 

Drenthe

New member
לא הבנתי, מה עם האימונים?

אתה מתכוון שכדאי שיהיה לך צוות מקצועי טוב?ברור שכן, ככה לדוגמא אם החבר הרפואי בצוות ברמה גבוהה, השחקן הפצוע שלך יחלים בזמן מהר יותר ממה שהיה צריך להיות.
 

ANGELUSPIKE

New member
לא, התכוונתי

שבלוח שנה יש אפשרות להוסיף אמונים, כמוסיפים אימון אז הצוות ממליץ על אימון מסויים, השאלה שלי עד כמה ההמלצה אפקטיבית, חוץ מזה רציתי אם יש תוכנית אימונים מסויימת שנותנת תוצאות טובות מבחינת שלא יהיה עומס על השחקנים וההתקדמות שלהם.
 

Drenthe

New member
אני ממליץ מדי שבוע אימון אחד

כל פעם בסוג אחר, ובסיום העונה, תענה מרתון אימונים כדי שישתפרו באחוזים טובים לקראת העונה הבאה.
 

OrGW

New member
בעיטות חופשיות ופנדלים ---->

פנדלים-הכי טוב לבעוט לאמצע נמוך,הכי הרבה השוער הודף,והריבאונד הולך אליך ישר ואתה מבקיע. חופשיות: אם זה קרוב לשער,וגם אם זה רחוק(במרחק אתה צריך בועט טוב),אם החומה עומדת בצד ימין והשוער בצד שמאל,קח בועט עם רגל ימין,עם החץ לך לכמעט הכי ימינה,תחזיק את החצים למעלה וימינה,ותבעט עם Q+D.זה יבעט מסובב שטוח והסיכוי שזה יכנס 95 %.אותו דבר ההפך(חומה בשמאל ושוער בימין,ובועט ברגל שמאל).
 
למעלה