כמה צפוי, ההסתה האנטי ישראל נגלתה כשקרית:

עכשיו הבנתי, בעצם, היטלר היה קורבן והיהודים

/יהדות היא האשמה בשואה... תודה על ההבהרה... התאוריה שלך הזויה ומעוותת, תרופות לא יעזרו לך, שוקים חשמליים לא יעזרו לך, גם אלוהים לא יעזור לך, בעצם אולי רק אם יחליט לגאול אותך מייסוריך...
 

אנטוליו

New member
לא הבנת טוב.

היטלר היה בילדותו קורבן של אביו האוסטרי, אך ידע שהוא בן (או נכד) לא חוקי לאביו (או סבו) היהודי. אגב, גם שאר דיקטטורים של המאה שעברה, כמו סטלין ופרנקו (צאצא האנוסים), עברו התעללות קשה בילדותם מידי אבותיהם.
 
מה הקשר לדתו של אב כזה או אחר? מדוע בחרת

לציין פרט זה? האם זו שנאתך החולנית והאנטישמית ליהודים/יהדות?
 

אנטוליו

New member
../images/Emo201.gifתתחיל להפנים, יובלי, ששנאתי היחידה

היא לרוע, טמטום וצביעות האנושיים באשר הם ולא למסגרות חברתיות שונות כגון דת ולאום.
 
זה לא נראה כך, כי זה נראה שאתה מזהה דת ולאום

שלמים עם מה שאתה קורא לו "רוע, טימטום וצביעות אנושית", ובעצם אתה אף ורק נטפל ליהודים/יהדות ובעצם מזכה את האנטישמים שהם הם רוע, טימטום וצביעות.
 

אנטוליו

New member
../images/Emo201.gifשוב אתה טועה.

בוודאי ידועה לך דעתי על האנושות שהורסת ומזהמת את כדה"א ומתרבה בקצב מבעית. אני יכול להעריך רק בנ"א שחיים בהרמוניה עם הטבע, לא מזהמים, לא רוצחים בע"ח, לא כורתים יערות וכמה כבר יש כאלה?
 
למען האמת...

הרבה מאד אבות באותה התקופה, בדגש על אירופה, נהגו להכות את בניהם בחגורה. במושגים של היום, רוב הבנים סבלו מהתעללות בדרגת חומרה זו או אחרת - חלק מהם (מיעוט שבמיעוט) הפכו לימים לרודנים.
 

אושרי 7

New member
הטיעון הנאצי היה הפוך!!!

הנאצים לא אמרו, "אנחנו שונאים את היהודים מפני שהם מתבדלים ומתנשאים מעלינו", להפך, הם אמרו "אנחנו שונאים את היהודים מפני שהם מנסים להיות כמונו! מנסים להיות דומים לנו, גונבים את פרנסתנו, בשום אופן לא ניתן להם לזהם את הגזע שלנו על ידי התבוללות!" ההתבוללות וההתערות של היהודים בחברה הגרמנית היה מעל ומעבר, במדע, תרבות מוזיקה וכו'. נגד זה יצאו הנאצים, לא נגד ההתבדלות.
 
מה הכוונה במשפט..

"היינו צדיקים גמורים - בגלל זה גורשנו מאירופה"...........? האם אין כאן רמז שחלק מהאחריות (אולי כל האחריות) לגירוש היהודים מאירופה נופלת עליהם?
 

respecta1

New member
שאל כל אתאיסט הוא יגיד לך

שהשטויות שכתבת בנוגע ליהדות נכונות לכל דת..
 

respecta1

New member
ודווקא אצל היהדות זה הכי קטן אגב

אצל הנצרות מאז ומעולם רצחו בגלל זה. בעיקר יהודים אגב.. כמובן אצל האיסלאם שהוא גולת הכותרת בנושא רצח בשם הדת כיום.. אצל היהדות מלבד אולי כמה סיפורים בתנ"ך לא היו רציחות בשם הדת היהודית. ואגב זה לא עושה אף אחת מהדתות האלה רעות, יש בכל דת חלקים טובים וחלקים רעים - השאלה מה המאמין לוקח.
 
זה בדיוק ההבדל ביננו, מבחינתנו האדמות הן גם

שלנו, אנחנו לא אורחים, אנחנו לא צריכים להיות מוזמנים ולא חייבים דבר לאיש, מבחינתנו חזרנו לאדמותינו, מבחינתם ומבחינתך לא, סבבה, הם חשבו ככה, נלחמו בנו והפסידו, זו דרכו של עולם, גם אנחנו יכלנו להפסיד, זהו זה נגמר, אבל מה, השכנים שלנו מתעקשים לשחק אותה קשי תפיסה למרות שהם לאו דוקא כאלה, אז הם ממשיכים לחתור להציק ולהפסיד פעם אחר פעם אחר פעם. התנ"ך הוא הקושן שלנו, אף "בית משפט" לא יחליט עבורינו מהו מהי הזכות שלנו, מה ה"קושן" שלנו, אף בית משפט לא יחליט אם אנחנו "אורחים" או גם בעלי זכות לגיטימית להקים כאן מדינה, מה, ה"חוכמה" או ה"צדק" נמצא רק אצלם, אלוהים עשית מהם... פתרון של שלום? לחלוק את הארץ ל2, ל2 מדינות לאום נפרדות. אין שום פתרון אחר, אבל מה, השכנים לא רוצים, הם תקועים בעבר, ב48', והרבה לפני, אין בעיה, שימשיכו להלחם בנו ולהפסיד, הכי מצחיק שהם מאיימים עלינו במין פאתוס אובר-דרמטי מגוכח ופאטתי ביותר "אז תצטרכו להרוג את כולנו" - WELL, SO?, כאילו שזה מפחיד אותנו...אם נצטרך אז נצטרך, אם לא תהיה לנו ברירה אז לא תהיה לנו ברירה, אתם אמרתם, מה, תעשו פורנוגרפיה של המוות? אז תעשו, SO WHAT!
 
מתי טענתי שאנחנו צדיקים גמורים?

לא גורשנו מאירופה, עזבנו את אירופה בגלל ציונות, בגלל לאומיות יהודית, כן סבלנו מאנטישמיות אלימה ששיאה היא היתה השואה, ככה סתם, בלי סיבה, כי אנחנו יהודים, לא, לא לכל דבר יש "סיבה". מקסימום יש "תירוצים", שאתה כרגיל מחזיק מהם. אני מדבר עלינו ועל הפלשתינים עלינו ועל עזה, לא שום דבר אחר כרגע. כן, נהרגו הרבה אזרחים בעזה, הם נהרגו ולא באשמתינו, סטט' לא אומרת כלום, צריך לבדוק מקרה מקרה, כל מקרה לגופו ולראות מה בדיוק קרה ומה באמת קרה. חלק קטן מהאזרחים נהרגו מטעויות, קורה, גם חיילי צה"ל נהרגו לא פעם מירי של כוחותינו על כוחותינו. רוב האזרחים נהרגו כי הסתבבו בחוץ כאשר היו חילופי אש בין צה"ל למחבלים, נהרגו כאשר צה"ל ירה לעבר מחבלים והמחבלים שיגרו קסאמים ליד בתים, כאשר הסתובבו ברחובות בית חנון כאשר מסביבם אזרחים רבים וחטפו טיל, אז הוא לקח את המחבל וכן גם את מי שהיה, למזלו הרע מטר או שניים ממנו.
 

אנטוליו

New member
אולי תתאמץ קצת: באמת בלי סיבה

או שאינך רוצה לדעת את הסיבה? איך אתה מסביר שזה קרה דווקא ליהודים, בכל הזמנים וכמעט בכל המקומות? סתם מיקריות? זה מפחיד אותי, כי אם לא יודעים או לא רוצים לדעת את הסיבה, המאורעות יכולות לחזור וביתר שאת, אפילו שיש לנו מדינה.
 

mike00

New member
אולי תספר לנו מה הסיבה...אותי מעניין לדעת....

ולמען האמת זה קורה/קרה גם לסודנים ולאלבנים....איזה קטע מה??פתאום המוסלמים חוטפים בראש.... מה אתה אומר,להם זה מגיע או שאצלהםן זה בלי סיבה??
 

אנטוליו

New member
בדרך כלל בעולם הזה לכל דבר יש סיבה.

תסכים איתי שהיהודים חטפו הכי הרבה מכות גורל ועדיין חוטפים עד עצם היום הזה. אז תחליט: יש או אין לכך סיבה?
 
חטפו ובדרך כלל ללא שום סיבה, ככה, סתם!

כמובן שהם יכלו לרצות את מה שהצד השני כופה עליהם לעשות, אבל כאשר מדובר בכפייה, בייחוד שזה נעשה כפי שזה נעשה - הכי טוב, לעשות את ההיפך הגמור ובהפגנתיות (לא שזה תמיד נעשה, היינו דיי נמושות). לא אז ולא היו, אף אחד בעולם לא יכפה עלינו להיות משהו שאנחנו לא, פעם הוא יכל היום הוא כבר לא יכול, מה? ישנאו אותנו? שישנאו, יעשו משהו? יש לנו צה"ל, נשק מכל הסוגים, חברים חזקים...יאללה שינסו...
 

respecta1

New member
אנחנו היחידים שהרגנו את ישו ../images/Emo201.gif

זה שאין בזה שמץ אמת זה לא חשוב ככה הם ראו וחלקם רואים את זה.
 
למעלה