לידיעת החילונים שהיו זקוקים להוכחה שאין ברכה בעבודה בשבת

marabo

Well-known member
אין ברכה לא בחילול שבת ולא בהכשלת עם ישראל באכילת חזיר.

 

רוב הזמן נח

Well-known member
אין ברכה לא בחילול שבת ולא בהכשלת עם ישראל באכילת חזיר.

מה הוא מאשים את הקורונה? רשתות המזון לא נפגעו מהקורונה ולא סגרו אותם. זה פשוט תוצאה של ניהול גרוע.
 

marabo

Well-known member
מה הוא מאשים את הקורונה? רשתות המזון לא נפגעו מהקורונה ולא סגרו אותם. זה פשוט תוצאה של ניהול גרוע.
זו תוצאה של חילול שבת והכשלת עם ישראל באכילת חזיר.
שום ברכה לא צומחת מזה וכל מה שאדם ירוויח מזה הקב"ה ימצא את הזמן לקחת ממנו.
ניהול גרוע זה האמצעי, הקב"ה לקח ממנו את החוכמה לנהל ניהול נכון.
 

אבנר ג

Well-known member
זו תוצאה של חילול שבת והכשלת עם ישראל באכילת חזיר.
שום ברכה לא צומחת מזה וכל מה שאדם ירוויח מזה הקב"ה ימצא את הזמן לקחת ממנו.
ניהול גרוע זה האמצעי, הקב"ה לקח ממנו את החוכמה לנהל ניהול נכון.
:-Dאיזה "בגלל חילול שבת" איזה בולשיט
80% מתושבי המדינה היהודים אינם מקיימי שבת,
ולא שפטו את הרגל

מנהלי הרשת פשוט החלו לזייף את טיב הבשר שהם מוכרים
ולא נרתעו אף ממכירת בשר רקוב שפולפל, כדי שהקונים לא יחושו בכך....

הדבר נתגלה לעיתונות וזו לא נרתעה מלפרסמו
דבר שהביא להפסקת קניות מצד הציבור
ומשם הדרך לפשיטת רגל אינה ארוכה

:giggle:עלק לא שמרו שבת
 

marabo

Well-known member
:-Dאיזה "בגלל חילול שבת" איזה בולשיט
80% מתושבי המדינה היהודים אינם מקיימי שבת,
ולא שפטו את הרגל

מנהלי הרשת פשוט החלו לזייף את טיב הבשר שהם מוכרים
ולא נרתעו אף ממכירת בשר רקוב שפולפל, כדי שהקונים לא יחושו בכך....

הדבר נתגלה לעיתונות וזו לא נרתעה מלפרסמו
דבר שהביא להפסקת קניות מצד הציבור
ומשם הדרך לפשיטת רגל אינה ארוכה

:giggle:עלק לא שמרו שבת
לקב"ה יש הרבה דרכים ושיטות להביא פשיטת רגל, אז הוא בחר בדרך כזו שהוא לקח להם את השכל והם התחילו לעשות שטויות שהביאו אותם לפשיטת רגל.
באשר ל 80% שציינת.
דיברתי על ספציפית על עבודה בשבת, עדיין לא 80% מעם ישראל עובדים בשבת.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
:-Dאיזה "בגלל חילול שבת" איזה בולשיט
80% מתושבי המדינה היהודים אינם מקיימי שבת,
ולא שפטו את הרגל

מנהלי הרשת פשוט החלו לזייף את טיב הבשר שהם מוכרים
ולא נרתעו אף ממכירת בשר רקוב שפולפל, כדי שהקונים לא יחושו בכך....

הדבר נתגלה לעיתונות וזו לא נרתעה מלפרסמו
דבר שהביא להפסקת קניות מצד הציבור
ומשם הדרך לפשיטת רגל אינה ארוכה

:giggle:עלק לא שמרו שבת
אולי בגלל שבעלי הרשת חשב שהוא משרת ציבור שלא איכפת לו מה הוא דוחף לגרון. כי הרי הוא לא שומר כשרות ואידיאולוגית מוכן לאכול כל מה שזז. אולי זה הבסיס לבעיות שגרמו לרשת לקרוס.
 
מה הוא מאשים את הקורונה? רשתות המזון לא נפגעו מהקורונה ולא סגרו אותם. זה פשוט תוצאה של ניהול גרוע.
לא הבנת,אח"כ הוא התחיל עם השווקי אוכל ואז הפסיד את התחתונים.

גם לא נתנו לפתוח אותם בזמן ה"מגיפה",אם היו נותנים לפתוח אולי היה מצמצם את החובות ונמנע מפשיטת רגל.
 

marabo

Well-known member
לא הבנת,אח"כ הוא התחיל עם השווקי אוכל ואז הפסיד את התחתונים.

גם לא נתנו לפתוח אותם בזמן ה"מגיפה",אם היו נותנים לפתוח אולי היה מצמצם את החובות ונמנע מפשיטת רגל.
ומי עמד מאחורה וסידר את כל העניינים שילכו באופן הזה ויגרמו לו לפשיטת הרגל?
הקב"ה
 

marabo

Well-known member
איך לא מצאת? מה כל זה אם לא נקמה על אי שמירת התורה? עוני, חרב, מחלות, גלות....

ד וְאִם-לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וְלֹא תַעֲשׂוּ, אֵת כָּל-הַמִּצְוֺת הָאֵלֶּה. טו וְאִם-בְּחֻקֹּתַי תִּמְאָסוּ, וְאִם אֶת-מִשְׁפָּטַי תִּגְעַל נַפְשְׁכֶם, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת אֶת-כָּל-מִצְוֺתַי, לְהַפְרְכֶם אֶת-בְּרִיתִי. טז אַף-אֲנִי אֶעֱשֶׂה-זֹּאת לָכֶם, וְהִפְקַדְתִּי עֲלֵיכֶם בֶּהָלָה אֶת-הַשַּׁחֶפֶת וְאֶת-הַקַּדַּחַת, מְכַלּוֹת עֵינַיִם, וּמְדִיבֹת נָפֶשׁ; וּזְרַעְתֶּם לָרִיק זַרְעֲכֶם, וַאֲכָלֻהוּ אֹיְבֵיכֶם. יז וְנָתַתִּי פָנַי בָּכֶם, וְנִגַּפְתֶּם לִפְנֵי אֹיְבֵיכֶם; וְרָדוּ בָכֶם שֹׂנְאֵיכֶם, וְנַסְתֶּם וְאֵין-רֹדֵף אֶתְכֶם. יח וְאִם-עַד-אֵלֶּה--לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי: וְיָסַפְתִּי לְיַסְּרָה אֶתְכֶם, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם. יט וְשָׁבַרְתִּי, אֶת-גְּאוֹן עֻזְּכֶם; וְנָתַתִּי אֶת-שְׁמֵיכֶם כַּבַּרְזֶל, וְאֶת-אַרְצְכֶם כַּנְּחֻשָׁה. כ וְתַם לָרִיק, כֹּחֲכֶם; וְלֹא-תִתֵּן אַרְצְכֶם, אֶת-יְבוּלָהּ, וְעֵץ הָאָרֶץ, לֹא יִתֵּן פִּרְיוֹ. כא וְאִם-תֵּלְכוּ עִמִּי קֶרִי, וְלֹא תֹאבוּ לִשְׁמֹעַ לִי--וְיָסַפְתִּי עֲלֵיכֶם מַכָּה, שֶׁבַע כְּחַטֹּאתֵיכֶם. כב וְהִשְׁלַחְתִּי בָכֶם אֶת-חַיַּת הַשָּׂדֶה, וְשִׁכְּלָה אֶתְכֶם, וְהִכְרִיתָה אֶת-בְּהֶמְתְּכֶם, וְהִמְעִיטָה אֶתְכֶם; וְנָשַׁמּוּ, דַּרְכֵיכֶם. כג וְאִם-בְּאֵלֶּה--לֹא תִוָּסְרוּ, לִי; וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, קֶרִי. כד וְהָלַכְתִּי אַף-אֲנִי עִמָּכֶם, בְּקֶרִי; וְהִכֵּיתִי אֶתְכֶם גַּם-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם. כה וְהֵבֵאתִי עֲלֵיכֶם חֶרֶב, נֹקֶמֶת נְקַם-בְּרִית, וְנֶאֱסַפְתֶּם, אֶל-עָרֵיכֶם; וְשִׁלַּחְתִּי דֶבֶר בְּתוֹכְכֶם, וְנִתַּתֶּם בְּיַד-אוֹיֵב. כו בְּשִׁבְרִי לָכֶם, מַטֵּה-לֶחֶם, וְאָפוּ עֶשֶׂר נָשִׁים לַחְמְכֶם בְּתַנּוּר אֶחָד, וְהֵשִׁיבוּ לַחְמְכֶם בַּמִּשְׁקָל; וַאֲכַלְתֶּם, וְלֹא תִשְׂבָּעוּ. {ס} כז וְאִם-בְּזֹאת--לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, בְּקֶרִי. כח וְהָלַכְתִּי עִמָּכֶם, בַּחֲמַת-קֶרִי; וְיִסַּרְתִּי אֶתְכֶם אַף-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם. כט וַאֲכַלְתֶּם, בְּשַׂר בְּנֵיכֶם; וּבְשַׂר בְּנֹתֵיכֶם, תֹּאכֵלוּ. ל וְהִשְׁמַדְתִּי אֶת-בָּמֹתֵיכֶם, וְהִכְרַתִּי אֶת-חַמָּנֵיכֶם, וְנָתַתִּי אֶת-פִּגְרֵיכֶם, עַל-פִּגְרֵי גִּלּוּלֵיכֶם; וְגָעֲלָה נַפְשִׁי, אֶתְכֶם. לא וְנָתַתִּי אֶת-עָרֵיכֶם חָרְבָּה, וַהֲשִׁמּוֹתִי אֶת-מִקְדְּשֵׁיכֶם; וְלֹא אָרִיחַ, בְּרֵיחַ נִיחֹחֲכֶם. לב וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי, אֶת-הָאָרֶץ; וְשָׁמְמוּ עָלֶיהָ אֹיְבֵיכֶם, הַיֹּשְׁבִים בָּהּ. לג וְאֶתְכֶם אֱזָרֶה בַגּוֹיִם, וַהֲרִיקֹתִי אַחֲרֵיכֶם חָרֶב; וְהָיְתָה אַרְצְכֶם שְׁמָמָה, וְעָרֵיכֶם יִהְיוּ חָרְבָּה. לד אָז תִּרְצֶה הָאָרֶץ אֶת-שַׁבְּתֹתֶיהָ, כֹּל יְמֵי הָשַּׁמָּה, וְאַתֶּם, בְּאֶרֶץ אֹיְבֵיכֶם; אָז תִּשְׁבַּת הָאָרֶץ, וְהִרְצָת אֶת-שַׁבְּתֹתֶיהָ. לה כָּל-יְמֵי הָשַּׁמָּה, תִּשְׁבֹּת, אֵת אֲשֶׁר לֹא-שָׁבְתָה בְּשַׁבְּתֹתֵיכֶם, בְּשִׁבְתְּכֶם עָלֶיהָ. לו וְהַנִּשְׁאָרִים בָּכֶם--וְהֵבֵאתִי מֹרֶךְ בִּלְבָבָם, בְּאַרְצֹת אֹיְבֵיהֶם; וְרָדַף אֹתָם, קוֹל עָלֶה נִדָּף, וְנָסוּ מְנֻסַת-חֶרֶב וְנָפְלוּ, וְאֵין רֹדֵף. לז וְכָשְׁלוּ אִישׁ-בְּאָחִיו כְּמִפְּנֵי-חֶרֶב, וְרֹדֵף אָיִן; וְלֹא-תִהְיֶה לָכֶם תְּקוּמָה, לִפְנֵי אֹיְבֵיכֶם. לח וַאֲבַדְתֶּם, בַּגּוֹיִם; וְאָכְלָה אֶתְכֶם, אֶרֶץ אֹיְבֵיכֶם. לט וְהַנִּשְׁאָרִים בָּכֶם, יִמַּקּוּ בַּעֲוֺנָם, בְּאַרְצֹת, אֹיְבֵיכֶם; וְאַף בַּעֲוֺנֹת אֲבֹתָם, אִתָּם יִמָּקּוּ. מ וְהִתְוַדּוּ אֶת-עֲוֺנָם וְאֶת-עֲוֺן אֲבֹתָם, בְּמַעֲלָם אֲשֶׁר מָעֲלוּ-בִי, וְאַף, אֲשֶׁר-הָלְכוּ עִמִּי בְּקֶרִי. מא אַף-אֲנִי, אֵלֵךְ עִמָּם בְּקֶרִי, וְהֵבֵאתִי אֹתָם, בְּאֶרֶץ אֹיְבֵיהֶם; אוֹ-אָז יִכָּנַע, לְבָבָם הֶעָרֵל, וְאָז, יִרְצוּ אֶת-עֲוֺנָם. מב וְזָכַרְתִּי, אֶת-בְּרִיתִי יַעֲקוֹב; וְאַף אֶת-בְּרִיתִי יִצְחָק וְאַף אֶת-בְּרִיתִי אַבְרָהָם, אֶזְכֹּר--וְהָאָרֶץ אֶזְכֹּר. מג וְהָאָרֶץ תֵּעָזֵב מֵהֶם וְתִרֶץ אֶת-שַׁבְּתֹתֶיהָ, בָּהְשַׁמָּה מֵהֶם, וְהֵם, יִרְצוּ אֶת-עֲוֺנָם; יַעַן וּבְיַעַן--בְּמִשְׁפָּטַי מָאָסוּ, וְאֶת-חֻקֹּתַי גָּעֲלָה נַפְשָׁם. מד וְאַף-גַּם-זֹאת בִּהְיוֹתָם בְּאֶרֶץ אֹיְבֵיהֶם, לֹא-מְאַסְתִּים וְלֹא-גְעַלְתִּים לְכַלֹּתָם--לְהָפֵר בְּרִיתִי, אִתָּם: כִּי אֲנִי יְהוָה, אֱלֹהֵיהֶם. מה וְזָכַרְתִּי לָהֶם, בְּרִית רִאשֹׁנִים: אֲשֶׁר הוֹצֵאתִי-אֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם לְעֵינֵי הַגּוֹיִם, לִהְיוֹת לָהֶם לֵאלֹהִים--אֲנִי יְהוָה. מו אֵלֶּה הַחֻקִּים וְהַמִּשְׁפָּטִים, וְהַתּוֹרֹת, אֲשֶׁר נָתַן יְהוָה, בֵּינוֹ וּבֵין בְּנֵי יִשְׂרָאֵל--בְּהַר סִינַי, בְּיַד-מֹשֶׁה.
 
אין ברכה לא בחילול שבת ולא בהכשלת עם ישראל באכילת חזיר.

אוי ידעתי שתגיד את זה...

זה כמו וודו,רק אם אתה מאמין בזה זה עובד.


ולעיניין אפשר לעבוד בשבת ולנוח ביום אחר.
 

marabo

Well-known member
אוי ידעתי שתגיד את זה...

זה כמו וודו,רק אם אתה מאמין בזה זה עובד.
הבאתי הוכחה חיה שזה עובד.
ולעיניין אפשר לעבוד בשבת ולנוח ביום אחר.
אפשר לנוח בכל יום אבל האל קבע לעם ישראל את השבת כיום מנוחה
 

Harrington

Well-known member
מנהל
האם יש מקריות בעולם :)?

בדיוק היום מצאתי את עצמי חונה בחניה סמוכה לחנות 'טיב טעם', באופן שלכאורה מלמד שנכנסתי לרשת. הלכה למעשה נכנסתי למקום סמוך. רק לא קלטתי בהתחלה לאיזה מתחם שייכת כל חניה. בכנות התביישתי והצטערתי. לא הייתי רוצה להיתפס כמי שנכנס למקום שכל עניינו היא קעקוע היהדות (תוך עשיית רווחים).
בנות משפחה שהיו איתי החליטו שזה לא נורא, כי מאחר וחניתי בכל זאת די בצד, כנראה שממילא גם אם היה עובר מישהו שמכיר אותי, הוא לא היה קולט את הקשר לחנות :). לא מסכים איתן, אבל שיהיה. כפרת עוונות מה שנקרא (או שדווקא כעת אני זקוק לכך?) :).
 

marabo

Well-known member
האם יש מקריות בעולם :)?

בדיוק היום מצאתי את עצמי חונה בחניה סמוכה לחנות 'טיב טעם', באופן שלכאורה מלמד שנכנסתי לרשת. הלכה למעשה נכנסתי למקום סמוך. רק לא קלטתי בהתחלה לאיזה מתחם שייכת כל חניה. בכנות התביישתי והצטערתי. לא הייתי רוצה להיתפס כמי שנכנס למקום שכל עניינו היא קעקוע היהדות (תוך עשיית רווחים).
בנות משפחה שהיו איתי החליטו שזה לא נורא, כי מאחר וחניתי בכל זאת די בצד, כנראה שממילא גם אם היה עובר מישהו שמכיר אותי, הוא לא היה קולט את הקשר לחנות :). לא מסכים איתן, אבל שיהיה. כפרת עוונות מה שנקרא (או שדווקא כעת אני זקוק לכך?) :).
אתה צודק ולא הן, יש כאן גם עניין של הכשלת הרבים, אם סתם יהודים שבמקרה לא מכירים את הסופר הזה ודרך התנהלותו יראו יהודי צדיק חונה שם הם יכולים לחשוב שזה בסדר לקנות שם.
 
למעלה