לסטודנטים/בוגרי אוניברסיטת ת"א

yafufa88

New member
לסטודנטים/בוגרי אוניברסיטת ת"א

היי! התקבלתי לשנה הבאה במדעי המחשב והייתי שמחה אם תייעצו לי מנסיונכם: איך שם? כדאי ללכת ללמוד? איך המרצים (מבחינת הלימוד והיחס)? ודבר אחרון - יש שם גם דתיים? כי לא הייתי רוצה להיות היחידה שם.. אשמח מאוד לעזרתכם, ותודה מראש!
 

yafufa88

New member
ועוד שאלונת (לכולם)

מה עדיף - תואר מאוניברסיטה נחשבת עם ציון גרוע/לא-משהו או מאוניברסיטה פחות נחשבת אבל עם ציון יותר גבוה? (מבחינת מה שמסתכלים עליו בשוק העבודה) תודה מראש לכל העונים!
 

HaifaMan

New member
תלוי מה ההפרש

עדיף 75-80 מהטכניון מ90 במכללה עלומת שם, אבל לא יודע אם עדיף 60 מהטכניון על פני 100 במכללה כזו.
 

SatanD

New member
אונ' ת"א

כל היום משחקים טאקי וגולשים בYNET. ועכשיו ברצינות, אני מסיים (עוד שבוע סמסטר אחרון) וסה"כ הלימודים היו מעניינים, מאתגרים וחוויתיים. כמו בכל מוסד אקדמאי, יש מרצים\מתרגלים טובים יותר וטובים פחות. במקצועות מתמטים יש ספרים טובים ובמקצועות המחשב יש מצגות, כך שאם החומר לא הוסבר טוב בשיעור, בבית קוראים שוב ושוב ושוב ובסוף מבינים. היחס הכללי של המרצים והמתרגלים לסטודנטים הוא סביר ואפילו טוב. כשלסטודנט יש בעיה עם החומר,הוא יכול לגשת לשעות הקבלה של המרצים\המתרגלים. תנצלי את השעות קבלה, זה כמו שיעור פרטי עם מתרגל\מרצה. יש גם סטודנטים דתיים, לא הרבה אבל יש. ומה יקרה אם תהי היחידה? רק תזכרי ששנה ראשונה זה הרבה מתמטיקה - חדו"א ולינארית, לא הכי נעים, אבל עוברים את זה. הרבה בהצלחה
 
למעלה