לקראת פרויקט בשנה ג' - הפקולטה להנדסה

Sk8man1983

New member
לקראת פרויקט בשנה ג' - הפקולטה להנדסה

האם קיים מידע באתר המכון על המרצים והפרויקטים שהם מציעים? סוג של רשימה שאפשר להתרשם מהפרויקט... חיפשתי, לא מצאתי.
 

epsilonkatan

New member
תחפש ב:

כשאתה נכנס למערכת מידע, בעמוד הראשי רשומות המחלקות בפקולטה. תיכנס למחלקה הרלוונטית, שם יש הצעות לפרויקטים עפ"י שמות המרצים.
 

drorutah

New member
תשובה.

לכל מרצה יש תחום מחקר . למשל אני מתעסק באלקטרו-אופטיקה, עיבוד תמונה ותקשורת אופטית ו-rf . אני מציע לך לקבוע פגשות לשמוע מה יש לכל מרצה להציע ולבחור את הפרויקט שהכי נשמע לך . אתה מוזמן לקבוע פגשה באיימל [email protected] . בהצלחה
 

Sk8man1983

New member
הבנתי שלא חייב לקבוע פרויקט מתחום ההתמחות

כלומר אם אני בתחום המיקרו-אלקטרוניקה אז ישנה אפשרות לעשות פרויקט בתחום אחר למשל אלקטרו-אופטיקה. זה נכון?
 

drorutah

New member
אכן כן .

אבל מומלץ לעשות משהוא שהוא משותף לשני התחומים לדוגמא לגלות סדר של נונוחלקיקים במיקרו-אלקטרוניקה בעזרת אלקטרו-אופטיקה .
 

ID123456

New member
שים לב לבעלי אינטרסים ותתמקד במה שטוב לך

חשוב שתדע כמה דברים על פרויקט הגמר, דברים שלא תשמע ממנחים ובטח שלא יפורסמו במכון: א. המנחה מקבל תשלום על ההדרכה (סדר גודל של 3000 ש"ח, אולי קצת יותר), אני חושב שהדבר ראוי ומתבקש אך מביא מנחים רבים לקחת כמה סטודנטים שרק אפשר, לפעמים על חשבון ההשקעה בכל סטודנט. התשלום הוא על זוג סטודנטים ולכן אין פרוייקטים אישיים במכון. ב. מנחים בכירים (רמ"ח / דקאן) לא יכולים להקדיש לך זמן רב מהסיבה הפשוטה שאין להם את הזמן (יתרון לדרור/עין צבי ושאר המנחים שאינם בכירים - אם אתה צריך שיחזיקו לך את היד), לי אישית זה לא מפריע. ג. מנחים אחרים בוחנים אותך על הפרויקט, שים לב מי נראה לך שעשוי להציל לך את הישבן מול בוחן קטלן. ד. הדרישה ממנחה היא שיהיה מהנדס - לא דוקטור ולא נעלים, כל מהנדס אלקטרוניקה, כולל מישהו מהעבודה. אין קשר בין מרצה לבין מנחה. (אגב מרצה זה תפקיד עם קריטריונים ברורים ע"פ תקנון המכון ולא כל מתרגל הוא אכן מרצה - גם אם יטען אחרת וגם אם העלימו עין בפקולטה) ה. לא כל מרצה טוב הוא מנחה טוב ולהיפך. ו. המקור המהימן ביותר להתרשמות הוא החברים שלך משנים מתקדמות יותר. נסיון ממקור ראשון.
 
למעלה