מה דעתכם על הופעה עם הסט ליסט הזה?

dj MosheL

New member
מה דעתכם על הופעה עם הסט ליסט הזה?

לערב רדיוהד נגד קולדפליי שיתקיים בסינמטק תל אביב ביום שישי ה 13.8.2010 אנו שוקלים להקרין בנוסף להופעה From The Basement שתיכלול גם בונוסים .. את ההופעה הזו משנת 2009 באורך של יותר משעתיים עם הסט ליסט המצורף באיכות פצצה של קול ותמונה. דעתכם חשובה לנו מאוד מה דעתכם על הסט ליסט הזה ? 1. 15 step 2. airbag 3. there there 4. all I need 5. kid a 6. karma police 7. nude 8. weird fishes/arpeggi 9. the national anthem 10. the gloaming 11. no surprises 12. pyramid song 13. street spirit (fade out) 14. jigsaw falling into place 15. idioteque 16. bodysnatchers 17. how to disappear completely 18. videotape 19. paranoid android 20. house of cards 21. reckoner 22. planet telex 23. go slowly 24. 2+2=5 25. everything in its right place 26. creep להזמנות כרטיסים ומידע נוסף היכנסו לאתר www.progrock.co.il בברכה משה לביא מפיק האירוע.
 

The Walrus

New member
חחח טעם מר בפה?

אתה מודע לזה שזאת הייתה הופעה אמיתית שהתקיימה, ואני מבטיח לך שאף אחד לא יצא עם טעם מר בפה מקריפ... זאת הייתה אחת ההופעות הטובות ביותר של רדיוהד ב2009, יחד עם ההופעה השנייה ממקסיקו סיטי שהייתה הטובה מכולם, ואולי ההופעה מפראג תופסת את המקום השלישי. ואגב, הנה הוידאו של ההופעה המדוברת.... חלק 1: http://www.youtube.com/watch?v=QCNhbC2mOTk חלק 2: ://www.youtube.com/watch?v=bRb_9A4iwuE&feature=related תראה את זה, זאת הופעה מדהימה ואולי היא תספק השראה למחווה שלכם
.
 

The Walrus

New member
דבר ראשון, סטריט ספיריט שם (שיר 13)

דבר שני, זה spirit ביחיד ולא ברבים, וlung כותבים בלי e. ודבר שלישי (גם להוא שביקש אקסיט מיוזיק), זה לא הוא המציא, זה סטליסט שרדיוהד ניגנו בהופעה בארגנטינה שגם שודרה בטלוויזיה. ככה שתלונות בנוגע לסטליסט - לת'ום יורק בלבד. ואגב, 2 שירים מדה בנדס להופעה (פלנט טלקס וסטריט ספיריט במקרה הזה) זה די הסטנדרט של רדיוהד לאחרונה. אני לא זוכר מתי פעם אחרונה הם ניגנו יותר מ3 שירי דה בנדס באותה הופעה.
 
וואי מעולה, חסרים לי רק כמה שירים..

the bends morning bell in limbo fog sit down stand up אבל באופן כללי הרשימה הזאת עשתה לי חשק מטורף לבוא!
 

The Walrus

New member
את שלושת האחרונים רדיוהד אף פעם לא מנגנים

דה בנדס ומורנינג בל לעומת זאת כן ברוטציה... סביר להניח שבכל סטליסט של רדיוהד יהיו חסרים לנו כמה שירים, אבל זה נראה לי אחלה סטליסט ביותר.
 
למעלה