מזל טוב על הפורום!

M a x i1

New member
מזל טוב על הפורום!

אני חובבת סנוקר, או יותר נכון POOL! אני אומנם לא מקצועים כ"כ, יש לי הרבה פקשושים
. אני אשמח אם תשלחו לי לינק להוראות של אינפורמציה מדעית על חוקי סנוקר- זויות וכללים כאלו..לא על המשחק עצמו. נניח שאם שמים את המקל קצת יותר מהאמצע של הכדור אז הוא גורם לכדור הלבן לחזור אחורה... מקווה שהייתי ברורה... שבוע טוב לכולם ובהצלחה בפורום מקסי
 

M a x i1

New member
או במילים אחרות...

כמו שאתם קוראים זה-טיפים לשחק ביליארד
 

Anin17

New member
את מה שאת מחפשת ניתן להשיג ע"י

שני דברים: אימון וניסיון כל המידע התאורטי שניתן לך לא משתווה אפילו למכה אחת על שתשחקי על השולחן
 

Envenom

New member
זה לאו דווקא נכון..

תיאוריה צריך לישם במעשי, אבל מי שמתבסס על מעשי בלבד לא יצא ממנו משהו מוצלח במיוחד. כמו שאי אפשר לגשת לטסט בנהיגה לפני שעברת תיאוריה. אפשר ללמוד נהיגה בלי לדעת תיאוריה, אבל בלי תיאוריה איך תדע לעצור ברמזור אדום? (אני מגזים בכוונה) תתפלא, אבל כל דבר מעשי מתבסס בסופו של דבר על תיאוריה. אם זה תכנון מהלכים בכדורסל, אם זה תוכניות בניה של גשר, אם זה אפילו לקחת את הרכבת לת"א, ובוודאי שגם משחק של סנוקר/פול/ביליארד.
 

Anin17

New member
בחרת להדגים בנהיגה...

אבל לא דייקת היא אמרה שהיא יודעת לשחק ומשחקת כבר זמן מה ...כלומר היה נהגת שיודעת לעצור ברמזור אדום ולהמשיך בירוק עכשיו היא רוצה לדעת יותר פעולות ולקחת את זה רמה מעבר ...קורס נהיגה מתקדמת עכשיו נכון שגם בקורס נהיגה מתקדמת יש תיאוריה אבל היא מועברת תוך כדי ניסוי וטעיה בנהיגה במכונית ולא על דף ועט כל דבר מעשי מתבסס בסופו של דבר על תיאוריה - לרגע לא אמרתי שלא, אבל מה ייתן לשחקן גולף ידע יותר מאשר לקחת מקל, להכות בכדור ולראות את תגובתו??
 

Envenom

New member
לדעת איזו מכה הוא אמור לתת.

תראה, לא אמרתי שניסוי וטעיה זה לא עובד. אבל אם אתה מחפש משהו ספציפי (כמו להכות בקיו מתחת למרכז כדי שיחזור אחורה) אז עדיף לדעת את זה מראש ואח"כ לשפר את הטכניקה במעשי, לא?
 

Anin17

New member
את הדברים האלה היא מחפשת...

עכשיו אני לא חושב שזה יעזור לה אם נגיד לה תכי למטה בכדי שהכדור יחזור אחורה
 

נונה1

New member
אוח אני לא לבד כאן ../images/Emo6.gif

גם אני משחקת פול אבל בבית בלבד וכמו שאני הבנתי עוד לפני שהיה לי השולחן ושיחקתי אז כשבאתי ליישם את זה בשטח איזה בושותתת יא-ווארדי מלא פשלות היו לי היום אני צלפית בין הבנות חחח ככה הילדים שלי טוענים ואני ממשיכה ומנסה להכות בכדור הלבן מכל מיני זויות כדי למצוא טכניקות לעצמי שיקלו עלי במשחקים וכמו שאמר אנין זה הרבה נסיון בשטח . שיהיה יום נעים לכולם נונה1
 

D a r k m a n72

New member
חחחחחחחחח..

ואת איתי את לא לבד.. בנישמתי את רק אחת
אהלן מקסי! גם לפה הגעת ???
אממ.. נונה התמונה בכרטיס שלך מעניינת.. נראה כאילו היא יצאה.. ממכונת כביסה משוגעת
 

ophir snooker

New member
שליטה בכדור הלבן

בכל מה שקשור בשליטה בכדור הלבן, יש שני כללים בסיסיים שיכולים מאוד לעזור: 1. לפני כל מכה לשים גיר על ראש המקל. 2. לסיים את התנועה של המקל עמוק בתוך הכדור הלבן, אפילו מעבר למקום עמידתו המקורי של הכדור. בהצלחה.
 
למעלה