מחפש עו"ד לתביעה של מכבי שרותי בריאות

שלום,
אני מעוניין לתבוע את מכבי שרותי בריאות על שרות לקוי בתחום הזמנת תורים. אני מנסה הלוך ושוב לקבוע תור לרופא משפחה אך מגיע למבוי סתום.
מצד אחד - הרופא הקבוע שלי הפסיק לקבל.
מצד שני - לא ניתן לקבוע עם רופא אחר כי אני עדיין רשום ברבעון הנוכחי אצל הרופא הקודם שלי (שכבר לא מקבל יותר).
אני זקוק לתרופות ללב ונמצא במצוקה.
איפה אפשר למצוא עורך דין תותח שרוצה לקחת את התיק אליו?
יריב - 0524-531842
תודה
 
פניתי לפניות הציבור...אבל....זה אירגון פנימי. כלומר, אם יש לך בעיה אז אנתה כותב להם את הבעיה ואז הם סוגרים את זה בתוך הארגון. מדוע יש תביעות קטנות? בדיוק בכדי לטפל בנושאים כאלה, לא? נניח וקיבלת שרות לא הוגן ממישהו. אתה יכול לספר לו את זה או שאתה יכול לתבוע על עוגמת נפש, לא?
ולגבי תביעה ייצוגית - כתבתי בקצרה את הנושא. כמו כל דבר אחר, יש עוד מלא פרטים שהוחסרו כדי לא להלאות את כולם ולתאר את הבעיה בקצרה. יש בעיה מאוווווד רצינית עם השרות של מכבי. יש מלא מלא מלא אנשים שחשים כמוני. ויש פה ועוד איך מקום לתביעה. מי שיהיה מעוניין יכול לפנות אלי ונושחח בפון ואני אספר הכל.
 

nothing but the truth

Well-known member
פניתי לפניות הציבור...אבל....זה אירגון פנימי. כלומר, אם יש לך בעיה אז אנתה כותב להם את הבעיה ואז הם סוגרים את זה בתוך הארגון. מדוע יש תביעות קטנות? בדיוק בכדי לטפל בנושאים כאלה, לא? נניח וקיבלת שרות לא הוגן ממישהו. אתה יכול לספר לו את זה או שאתה יכול לתבוע על עוגמת נפש, לא?
ולגבי תביעה ייצוגית - כתבתי בקצרה את הנושא. כמו כל דבר אחר, יש עוד מלא פרטים שהוחסרו כדי לא להלאות את כולם ולתאר את הבעיה בקצרה. יש בעיה מאוווווד רצינית עם השרות של מכבי. יש מלא מלא מלא אנשים שחשים כמוני. ויש פה ועוד איך מקום לתביעה. מי שיהיה מעוניין יכול לפנות אלי ונושחח בפון ואני אספר הכל.
תביעות קטנות זה לא תביעה יצוגית. בתביעות קטנות לא נעזרים בעורך דין ליצוג. ותביעה יצוגית לא נראה שמתאימה כלל למקרה שאתה מתאר.
והתחושה שלי שאם תתעל את האנרגיות לפתור את הבעיה הבירוקרטית הפשוטה שלך במקום לחפש מלחמות - תוכל לקבל את התרופות להן אתה זקוק הרבה יותר מהר ובקלות.
בהצלחה ובריאות שלמה.
 
א. בזכות מלחמות משנים דברים. ואני פועל במטרה לשנות כי אני משוכנע שיש עוד אלפים מתוסכלים כמוני שלא מסוגלים להתמודד מול המערכת. אם אתה בוחר להיות כנועה ולהוריד ראש מול כל אתגר אז שיבושם לך. אני לא כזה!
ב. זאת איננה בעיה ביוקרטית ובטח לא קטנה. כל השרות של זימון תורים מקולקל והזוי לחלוטין בימינו אנו. ואני חושב שיש הרבה מה לשפר.
 

nothing but the truth

Well-known member
א. בזכות מלחמות משנים דברים. ואני פועל במטרה לשנות כי אני משוכנע שיש עוד אלפים מתוסכלים כמוני שלא מסוגלים להתמודד מול המערכת. אם אתה בוחר להיות כנועה ולהוריד ראש מול כל אתגר אז שיבושם לך. אני לא כזה!
ב. זאת איננה בעיה ביוקרטית ובטח לא קטנה. כל השרות של זימון תורים מקולקל והזוי לחלוטין בימינו אנו. ואני חושב שיש הרבה מה לשפר.
שיהיה לך בהצלחה במלחמתך.
נכון , בזכות מלחמות משנים דברים. אבל במלחמות יש גם הרוגים, פצועים, נכים, משפחות שכולות. מקווה בשבילך שלא תיפול בצד הלא טוב של הסטטיסטיקה.
אני דווקא חובב אתגרים, אך בוחר את האתגרים שלי. וגם במאבקים שאני חושב שאני צודק, ואפילו יכול לנצח, לא בהכרח שאחליט לצאת למלחמה, כי ניצחון עלול להיות גם ניצחון פירוס. מקווה שאתה מכיר את המשפט pick your battles.
במקרה אני חבר במכבי ולא נתקלתי בבעיות שאתה מתאר במערכת זימון תורים. אולי אני מקבל יחס מיוחד. תמיד יש מקום לשיפור.
מקווה שהשגת את התרופות שלך.

רק בריאות
 
אז כנראה שאתה לא יודע להבחין בלקויות, כגון:
1. במהלך ההמתנה אומרים "זמן המתנה ארוך מהרגיל". משום מה...הוא תמיד תמיד ארוך מהרגיל. אם כך אז מהוא "רגיל". אם ה"רגיל" הוא נניח חצי שעה...אז תגידו "זמן המתנה ארוך מחצי שעה" שלפחות נדע...
2. לא אומרים מה מיקומך בתור. תאר לך מצב שבו אתה מגיע לשדה התעופה ואומרים לך לחכות לתור שלך לבידוק ביטחוני בתוך חדר סגור. אתה לא יודע כמה אנשים לפניך (אם בכלל יש אנשים), אתה לא יודע כמה זמן תצטרך לחכות. אתה יודע מה...אתה איפלו לא יודע אם אתה בתור המצאים כי לא אומרים "אתה בהמתנה בתור ל...".
3. יש המון המון רופאים/מכונים שאין אפשרות לקבוע תור אלא רק דרך המרפאה. זה נראה הגיוני? אז למה יש מוקדם זימון תורים? כדי לקבוע תור שבקלות אתה יכול לקבוע דרך האפליקציה? לחצי מהמקומות הם בכלל לא יכולים. הרופאים עובדים במכבי ולא להפך. מכבי צריכים להכתיב את הכללים לרופא ולא להפך. הרופא לא יכול להחליט פתאום שלא בא לו לחשוף את היומן שלו למוקד.
4. נראה אותך מנסה לקבל מהם שיחה חוזרת...במקרה ובטעות התנתקת.
5. תנסה לקבל מהם הבטחה שיחזירו לך תשובה לגבי משהו או שמנהל יחזור אליך...
והרישמה עוד ארוכה. אבל כמו שכתבתי בהתחלה...יש כאלה שאין להם בעיה להיות כפופים ולקבל כל יחס גם אם הוא לא טוב.
 

nothing but the truth

Well-known member
אז כנראה שאתה לא יודע להבחין בלקויות, כגון:
1. במהלך ההמתנה אומרים "זמן המתנה ארוך מהרגיל". משום מה...הוא תמיד תמיד ארוך מהרגיל. אם כך אז מהוא "רגיל". אם ה"רגיל" הוא נניח חצי שעה...אז תגידו "זמן המתנה ארוך מחצי שעה" שלפחות נדע...
2. לא אומרים מה מיקומך בתור. תאר לך מצב שבו אתה מגיע לשדה התעופה ואומרים לך לחכות לתור שלך לבידוק ביטחוני בתוך חדר סגור. אתה לא יודע כמה אנשים לפניך (אם בכלל יש אנשים), אתה לא יודע כמה זמן תצטרך לחכות. אתה יודע מה...אתה איפלו לא יודע אם אתה בתור המצאים כי לא אומרים "אתה בהמתנה בתור ל...".
3. יש המון המון רופאים/מכונים שאין אפשרות לקבוע תור אלא רק דרך המרפאה. זה נראה הגיוני? אז למה יש מוקדם זימון תורים? כדי לקבוע תור שבקלות אתה יכול לקבוע דרך האפליקציה? לחצי מהמקומות הם בכלל לא יכולים. הרופאים עובדים במכבי ולא להפך. מכבי צריכים להכתיב את הכללים לרופא ולא להפך. הרופא לא יכול להחליט פתאום שלא בא לו לחשוף את היומן שלו למוקד.
4. נראה אותך מנסה לקבל מהם שיחה חוזרת...במקרה ובטעות התנתקת.
5. תנסה לקבל מהם הבטחה שיחזירו לך תשובה לגבי משהו או שמנהל יחזור אליך...
והרישמה עוד ארוכה. אבל כמו שכתבתי בהתחלה...יש כאלה שאין להם בעיה להיות כפופים ולקבל כל יחס גם אם הוא לא טוב.
יודע מה, אתה צודק. צא והילחם and may the force be with you
לפני כן אולי כדי לך להתייעץ עם מישהו שאתה מכיר בקופה אחרת. במידה ושם אין את הבעיות שאתה מציין , אולי פשוט לעבור קופה.
 
למעלה