Clickinindex360

New member
מקום טוב להתחיל בו לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם או של בעל הבית שלכם. פוליסות רבות מעניקות הנחות על בפרמיות הביטוח אם אתם מתכוונים לרכוש מערכת אבטחה לבית, אז פנו לסוכן הביטוח שלכם ובדקו אילו חברות זכאיות.

מהם שיקולי האבטחה לבית שלכם?​


הנה כמה שאלות שכדאי לשאול..

כמה משתמשים יהיו למערכת אבטחה?​

רוב מערכות האבטחה לבית ניתנות להרחבה, כלומר תמיד תוכל להוסיף חיישנים נוספים, לחצני פאניקה, אזעקות, מצלמות ושאר אביזרי אבטחה. בנוסף יכול להיות שתרצו שגם לכל בני הבית, בין אם הם משפחה או חברים, תהיה גישה למערכת האבטחה, אז האופציה להגדרת משתמשים מרובים באפליקציה היא בגדר חובה.

מערכת האבטחה מיועדת לבית או לעסק?​

לא משנה אם המערכת שאתם קונים היא לבית או לעסק, אתם בטח תרצו לוודא שהיא עונה על כל הדרישות הבסיסיות שלכם. אנו ממליצים להשתמש בחיישני אזעקות, על כל החלונות והדלתות בקומת הקרקע.

ניטור מקצועי לעומת ניטור עצמי​

בעוד שמערכות אבטחה מסוימות כוללות ניטור מקצועי, חלקן הופכות את זה לאופציונלי, בעוד שלאחרות אין את זה כאופציה כלל. החליטו אם ברצונכם לבצע בקרה עצמית, לקבל ניטור מקצועי, או לעשות את שניהם, החליטו על תקציב שתוכלו להרשות לעצמכם לשלם בכל חודש או שנה.

מערכת אבטחה בתוך או מחוץ לבית?​

יש שאלה העולה בכל הנוגע לאבטחת הבית – האם הגיוני יותר להחזיק מצלמות בתוך הבית כדי ללכוד פשעים בזמן שהם מתרחשים? או בחוץ כדי למנוע מהם לקרות מלכתחילה ?
אבטחה חיצונית תגיע בצורה של מצלמות חיצוניות או פעמון דלת עם מצלמה, אבל אם זה נכשל, מצלמות פנימיות יכולות לספק למשטרה את הראיות שאתה צריך.
 
למעלה