מצב זכויות האדם בישראל

מוחמד5

New member
מצב זכויות האדם בישראל

כוחות ישראלים ביצעו בלבנון התקפות בלתי מידתיות וחסרות הבחנה בהיקף רחב... נראה שכוחות ישראלים גם ביצעו התקפות ישירות ומכוונות על תשתיות אזרחיות בניסיון להטיל עונש קולקטיבי על העם הלבנוני... במהלך העימות ביצעו כוחות ישראלים הפרות חמורות של משפט זכויות האדם הבינלאומי ושל המשפט ההומניטארי הבינלאומי, כולל פשעי מלחמה". "כוחות ישראלים מבצעים תדיר התקפות אוויריות והפגזות ארטילריות על רצועת עזה, לעתים לתוך מחנות פליטים ואזורים מיושבים בצפיפות. כ-650 פלסטינים, כמחציתם אזרחים לא חמושים, בהם כ-120 ילדים, נהרגו בידי כוחות ישראלים". (מתוך דו"ח אמנסטי לשנת 2006) ב-2007, כפי שיכולתם לנחש, לא השתפר המצב בהרבה. "האוכלוסיה האזרחית בעזה משמשת במידה הולכת וגוברת מטרה להטלת סנקציות על עזה", מלין עו"ד פרופ' קנת מן, מומחה לדיני זכויות אדם. "מצב זכויות האדם ברצועה בשנים האחרונות הוא רע, ורק מידרדר. בין אם מדובר באיזור כבוש, ובין אם לאו, הוא תחת השפעתנו ובצורה משמעותית ביותר". בין אם מדובר בלחימה בשטחים, במצור על עזה, בחיסולים, במחסומים, פצצות המצרר והרס התשתיות בלבנון, טיפול השב"כ באזרחי ישראל הערבים, מהומות אוקטובר, מעצרים מנהליים, הניסיון להרחיק את הח"כים מהמגזר מהכנסת, הגינויים באו"ם – מצב זכויות האדם בישראל הוא נושא טעון שעולה לדיון לעיתים תכופות. לאחרונה פורסם סקר עולמי, בו מיקמו המשיבים את ישראל במקום הלפני האחרון מבחינת השפעתה החיובית על האנושות. יש כמעט קונסנזוס שמצב זכויות האדם בישראל של שנות ה-2000 הינו בכי רע. http://news.walla.co.il/?w=//1264359 עולם אנטישמי ,שונאי יהודים ואוהבי ערבים.עולם צבוע , שלא יטיפו לנו מוסר ואיך לחהתנהג,להם קל לדבר וקל להאשים,אנחנו אלה שחיים כאן בין כל הערבים האלה,אנחנו השנואים המאויימים ע"י מליארדי מוסלמים.
 

respecta1

New member
בלתי מידתיות ../images/Emo6.gif

יעני מה הם חושבים אנחנו אמורים להרוג באותה מידה שהורגים לנו? באיזה עולם הם חיים?? זה לא קשור אנטישמיות ואפילו לא ארגוני שמאל קיצוני ושאר שטויות, לפי הדיבור של המרואיינת לא נראה שהיא שונאת ישראל אלא שהם סתם מנסים לבחון את מלחמות העולם דרך משקפת לא מותאמת.
 

0006

New member
חבל שלא הפצצנו את לבנון יותר

בתור חייל מילואים שהישתתף במלחמה הזו אני יכול להגידלך שאני מצטער שצהל לא הפציץ יותר חזק את לבנון מעניין ששום ציוץ לא נשמע מהמגזר שלך על הפצצת הצפון ע"י החיזבאלה אלא רק האשמות כלפי מדינת ישראל מצד המגזר שלך ואחרי זה אתם שואלים את עצמכם למה יש הקצנה במגזר היהודי
 

מוחמד5

New member
אני מתחיל לחבב אותך

אני לא צריך לשאול את עצמי כלום. מסכנים במשרד החוץ שצריכים לבוא בפני העולם ולהסביר את המעשים שלך ואת הדיבורים וההתבטאויות שלך.
 

0006

New member
גם אני "מת עליך ועל המגזר שלך"

במיוחד אחרי שתמכתם בנסראלה בזמן שמדינתי היתה במלחמה אל תשכחו לדרוש מהמדינה שתגן עליכם במלחמה הבאה בעצם אתם יכולים להיות שקטים לנסראלה יש קטיושות עם GPS הסיכוי שיפול עליכם קאסם הוא נמוך תמשיכו לתמוך בו זה הכי חשוב במלחמה הבאה הוא לא יעשה פאשלות הוא לא יפגע באחייו הפלסטינים שמחכים לרגע האמת בתוך שטח ישראל
 

מוחמד5

New member
אצלי לא מתים מהר מדי

גם אם אצטרך לסחוט לך את הלב בשתי ידיי. זה ההבדל בני לבנך,שאני לא מאמין שכוח היא הדרך היחידה להגעה להסכמה ,הכוח לא הדרך להגעה לשלום . וזאת הטעות של ממשלות ישראל לדורותיה . התחזקות חיזבאללה באה בעקבות מלחמת לבנון שהייתה אמורה להפסיק את המתקפות על הצפון ולהרחיק את אשף. בסופה של המלחמה ,אשף חזר לשכם וראמללה,וחיזבאללה התחזק וישב על הגבול . כלומר מה שניסו לעשות בכוח וחשבו שיצליח נכשל כשלון אדיר. ולכן אני אומר חבריה לכוחות השלום, חבירה של שני הצדדים (לא הצדדים שתומכים בכוח ובאלימות ) נגד אותם גורמים ולהביס אותם. דהיינו ,על ישראל לקבל את יוזמת השלום הסעודית. ובתגובה להודעתך הקודמת , מה היה ניתן לעשות עוד בלבנון מבחינה צבאית ולא נעשה ? הרי היה שם טבח ,כל פשעי המלחמה האיפשריים בוצעו שם . מלבד זריקת פצצת אטום.
 

0006

New member
האמנה הסעודית בחיים לא תתקבל

הצעת השלום הסעודית בחיים לא תתקבל מסיבה אחת פשוטה ירושלים תשיאר בירתה הניצחית של העם היהודי העולם המוסלמי בחיים לא יקבל את הרעיון שלעם היהודי תיהיה מדינה משלו והמגזר הערבי שחי בתוכה בחיים לא יקבל את הרעיון הזה גם כן למה אתה לא מדבר על פשעי המלחמה שעשו אחיך הערבים מהחיזבאלה האם הפצצת ערים אזרחיות אינם פשעי מלחמה? למה אתה לא מדבר על כך שהחיזבאלה פתח במלחמה בכך שחטף שני חיילי צהל מתוך שטח ישראלי רינוי בכך שהרג חיילים בזמן חטיפה בכך שהפציץ את צפון מדינת ישראל אבל כרגיל אצלכם הערבים אתם תמיד הקרובן ואנחנו תמיד האשמים
 
../images/Emo6.gif חח מוחה, מה אתה מטריד אותם במונחים כמו

מידתיות... צדק... יאללה נכנסים בערבים ומכסחים להם את הצורה
מה אתה חושב שמישהו מנהל פה מדינה מודרנית? אנחנו עוד במאכות של השכונה
 

מוחמד5

New member
די עם סטירות הלחי האלה יא סלטעון

אתה מעיר אותי כעל פעם מחדש , לא רוצה לראות את המציאות, רוצה לחיות באשליה, באשליה של מדינה מודרנית. אחרי אסון המכביה ,אחד מקרובי המשפחה היה עיתונאי מסדני,באחד העיתונים היותר נחשבים , הוא הראה לי בזמנו את הטור שכתב בעיתון זה היה משהו כזה : ישראל מבחנית הידע והמקצועיות הרפואית מהמדינות המובילות והראשונות בעולם, בכל השאר, מבניה ,תשתיות ויחסי אדם .. היא שייכת לעולם השלישי.
 

respecta1

New member
כן.. מדינה מודרנית

כמו ארצות הברית ואנגליה שהרגו בעיראק כמה מאות אלפים שכמובן חלק גדול מהם אזרחים או רוסיה בכלל מה אתה אומר? אהה..שכחתי, שיא המודרניות זה מדינות ערב
חבל על הזמן.. מהבחינה הזו, אנחנו הכי מודרנים שיש, כל העולם מנסה ללכת אחרי אמות המידה שאנחנו קבענו ויצרנו, אבל ללא הצלחה.. כי משום מה אין עוד מדינה שמוכנה לסכן את חייליה ואזרחיה רק בשביל לא לפגוע במגני האנוש של הטרוריסטים.
 
למעלה