מצלמה דיגיטלית עם וידיאו...

gabrielr

New member
מצלמה דיגיטלית עם וידיאו...

אני רוצה לקנות מצלמה דיגיטלית, משהו בסביבות 3 מגה פיקסל, ומסקרנת אותי האפשרות של לצלם במצלמה גם קטעי וידיאו (עם סאונד). רוב המצלמות מאוד מוגבלות בתחום הזה, או שיש רק 10-15 פריימים לשנייה (מעט מאוד ראיתי שמצלמות 30 פריימים לשנייה), וגם ברזולוציה נמוכה (ולא 640X480, שזה הרבה יותר נורמלי). מישהו כאן יוכל להמליץ לי על מצלמות שיכולות לצלם וידיאו באיכות טובה?
 
אין כזו 'חיה'.מה שקיים היום

זוהי מצלמת וידיאו ש ג ם מצלמת סטילס ע"ג כרטיסי זכרון,והחיישן הוא 3 מגה פיקסל.עולה בסביבות ה10000 ש"ח בארץ. אין בה את כל השליטות הרגילות לסטילס שיש במצלמת סטילס 'רגילה' - או שיש אבל כשהשימוש הרבה יותר מוגבל ומסובך. היום מי שרוצה צילום סטילס דיגילטי - קונה מצלמה כזו, ומי שמעוניין לצלם וידיאו דיגיטלי - קונה מצלמה - נוספת , המיועדת לכך. הצירוף של השניים - גם ייתן איכות טובה - כי כל אחת מהמצלמות תמלא ייעודה על 'הצד הטוב ביותר', ואפילו ייצא זול יותר - לעומת הדגם ה'חדשני' היקר מאוד ועם הקומפקטיות של היום - שתי המצלמות יוכלו להיות באותו התיק. מה דעתך?
 

gilad65

New member
עד כמה

שאני יודע אין כזה דבר. יש מצלמות וידאו אם צילום סטילס של 3MB אבל הם עולות סביב ה-8000 ש"ח ולא מרשימות מספיק מבחינת צילום בסטילס. אני קניתי מצלמת וידאו משולבת אבל זנחתי את צילום הסטילס שלה ועברתי למצלמה דיגיטלית OLYMPUS C-5050
 

פלטרון

New member
כאילו הלווו ... FUJI S602

בניגוד למה שרשמו כל החברים לפניי, הנה מה שהפוג'י מסוגלת לה : 1. צילום ברזולוציה של 640X480 2. צילום עם SOUND 3. 30 פריימים לשנייה 4. הקצב הוא כ-1.1 מגה לשנייה אבל ... ניתן לחבר לוידאו באמצעות חיבור לטלוויזיה , ולהתחיל להקליט בוידאו . לא ניסית, אבל אני מאמין שהתוצאה תהיה באיכות של טלוויזיה . לא מאמין שיצא כמו ממצלמת וידאו, אבל לא משהו שיבייש ויראה חובבני . אבל ... את צריכה לשאול את עצמך מה המטרה הראשית של המצלמה - אם וידאו - אז רצוי לקנות מצלמת וידאו . אם וידאו לצרכי העברה למחשב, אז לקנות מצלמת וידאו דיגיטלית או מצלמת וידאו + כרטיס טלוויזיה . ואם תמונות סטילס ( אלא שאת רוצה גם לצלם קטעי וידאו טובים מידי פעם ) אז הFUJI S602 ( ולא רק היא ) יענו לצרכים אלו . אלא ש ... כרטיס של 256 מגה מספיק ל- 4 דקות בערך. מצד שני ... לאחר מכן באמצעות DIV-X ניתן לדחוס את הקובץ ל-10% מהגודל המקורי ( מניסיון ) . ז"א הקובץ יהיה כ-25 מגה ( ל-4 דקות ). זה כל מה שאני יודע ..
מקווה שעזר
 
למעלה