מצרים כיום: 90% מהנערות עוברות מילת נשים

durbake

New member
הנתון לא נכון

אני מתפלא עליך עופר, חשבתי אתה יותר אינטלגנטי מלהסתמך על "מחקריו" של גיא בכור. הנתון היחיד שנכון הוא שיש מילת נשים במצרים, היא מוכרת במיוחד באיזורים הכפריים "אלסעיד", בערים תופעה זו נכחדה מזמן, אז אם לדבר באחוזים אז גג 10% נימולות. מילת נשים היא מנהג אפריקאי ולא ערבי, בכל ארצות ערב שלא נמצאות באפריקה מנהג זה לא קיים, ובהמון מדינות באפריקה מנהג זה קיים. זה מזעזע ביותר.
 
אין לי אפשרות להוכיח וגם לא להפריך..

מבחינת היקף התופעה. אם כי גיא בכור כותב שם, כמו שגם אתה אומר, שזו לא מסורת מוסלמית - אך הממסד האיסלאמי לא ממש יודע כיצד להתייחס למסורת הזו. לא תמיד הוא אוסר אותה במפורש. ידוע שזה מנהג אפריקאי. חבל שלא מדברים עליו יותר, וחבל שמי שאמון על זכויות אדם בעולם מאפשר לזוועות האלה להתרחש!
 

respecta1

New member
הארגונים האלה עסוקים יותר מדי בשנאת ישראל..

"מעניין לציין כי רק לאחרונה בכנס של אחד מארגוני הבריאות של האו"ם עלתה השאלה מהי הארץ, שבה נגרם הנזק החמור ביותר לנשים. הקביעה היתה ברורה: ישראל"
 

אנטוליו

New member
../images/Emo132.gifאותי מזעזע גם מילת ילדים ותינוקות.

אני חושב שגם זה מינהג ברברי שמקורו באפריקה.
 
למען האמת - גם אותי

אם יש "שמחה" שאצלי היא תמיד מהולה בעצב ובחשש (ותמיד קשה לי להבין איך הנוכחים האחרים לא נראים אבלים כמוני) - זה טקסי ברית מילה. אבל קשה מאד להשוות מילה של תינוק למילה הרבה יותר אכזרית ומכאיבה של ילדה בת 7-8 שתזכור את הטראומה כל חייה...
 

אנטוליו

New member
../images/Emo201.gifבעולם הזה תמיד יכולים להיות דברים

גרועים יותר מאלה שאנו מלינים עליהם.
 
למעלה