מקרים שקרו לי בין גיל 5 ל 12.

opethy

New member
מקרים שקרו לי בין גיל 5 ל 12.

טוב בעקרונו של דבר קרו לי מלא דברים חסרי הסבר .. (מדעי) ואנחנו (המשפחה) מתבססים על זה שמדובר בצירופי מקרים אדירים , הזיות , וכל מיני. 1. יש מקרה אחד שקרה כמה ימים אחרי שנולדתי (סיפור מהאמא) , ובכן 3 ימים אחרי הלידה היתה לי בעיה מסויימת והרופאים ביקשו להשאיר אותי בבית החולים אבל אמא שלי התנגדה ורצתה להשאיר אותי ליום אחד בבית. באותו לילה היא ראתה משהו ליד המיטה שלי , מה שהיה נדמה לה כדמות שדומה לסבתא-רבא שלי. למחרת הרופאים אמרו שהכל בסדר אצלי ואין שום בעיה בכלל. 2. בגיל 5 הייתי חווה הרבה מאוד חוויות של "ראיית דברים לבנים בוהקים", הייתי רואה פנים של אנשים לא ממש מוכרים בתקרה, כל מיני דברים מעופפים בגוונים זוהרים בחדר שלי.. 3. בגיל 12 סבתי זכרונה לברכה נפטרה, ושני ההורים שלי נסעו לחו"ל והשאירו אותי בארץ עם קרובי משפחה אחרים. כאשר הם חזרו אחרי שבועיים הם הראו לי תצלומים מההלוויה (ההלוויה היא נוצרית ולכן היא נערכה עם ארון פתוח.) ובתמונות מעל הארון של סבתא שלי, היה מן אור חזק ובהיר. אבא שלי טוען שהמצלמה היתה בסדר כשהוא צילם וגם לא ידוע לו על בעיות כלשהן .. אין לי ממש תשובה למקרים האלה..
 
תשובות

1. הזיה של אימך + טעות של הרופאים/ או שסביר יותר שהבעיה הסתדרה (לא פרטת לגביה) 2. הזיות/זיכרון סלקטיבי 3. פנס מאיר, קרן שמש + זווית צילום
 

rucale

New member
יתכן

ואכן ראית נשמות הקרובים לך, לגבי המראות הלבנים. אותי אישית מבקרת ואני גם מזמנת אלי יישות לבנה שמרגיעה אותי. לגבי ה"פרצופים", גם אני רואה אותם מדי לילה כמעט, מסה לדבר איתם, כי אני בהכרה. בינתיים לא ענו לי. יש האומרים שאלו הן נשמות "תקועות", לא יודעת. רחלי.
 
למעלה