מתי בלוג הופך להיות אתר?

gesus

New member
מתי בלוג הופך להיות אתר?

ב-10 החודשים האחרונים נכנסתי עם כל הכוח לתחום של הבלוגים. ממצב שלא קראתי אפילו בלוג אחד למצב שבו אני קורא עשרות פוסטים ביום. בשבועות האחרונים עבדתי על "אחד שיודע", אתר שלא מדבר על נושא אחד כמו שהיה לי ב"שטיפת מוח" שדיבר על פרסום ואינטרנט, אלא אתר כללי. השאלה היא האם "אחד שיודע" יחשב אתר או בלוג בעיני הקוראים. הוא אמנם בנוי על פלטפורמת וורדפרס, אבל אי אפשר להגיד שהוא בלוג אפילו מבחינת תבנית העיצוב שלו הוא לא נראה כמו בלוג, אלא יותר כמו אתר חדשות.
 

דנטל

New member
../images/Emo5.gif כנסו, כנסו

תופעת האינטרנט הכי מזעזעת EVER. אפילו יותר מזעזעת מהשימוש במלה EVER. לא שחסרות שגיאות, אבל "כנסו" עולה על כולן, בעיני. בכל מקרה, לי זה מאוד נראה כמו בלוג ולא כמו אתר חדשות, למרות שהוא מתעדכן בתדירות גבוהה.
 

gesus

New member
רציתי להשתמש בדמות אינטרנטית מיתולוגית

בגלל זה בחרתי את "אחד שיודע". איך התכנים באתר, מדברים אליך? המטרה שלי לצאת מהנישה של הבלוג ולהיות אתר תוכן שידבר לקהל רחב.
 

פגעסוס

Well-known member
בלוג לא הופך לאתר

זה כמו לשאות מה הופך פורטל לאתר. או אם נצא מחוץ לעולם הווב אז זה כמו לשאול מה הופך עפרון לכלי כתיבה. בלוג הוא סוג של אתר. השאלה הנכונה היא, מה הופך אתר לבלוג. מה שעושה אותו בלוג זה שברוב המקרים התגובות הן מיידיות והאינטראקציה עם הגולשים היא "על המקום" מתחת לטקסטים. מאחר ויש לך אזור תגובות מתחת לתכנים ומאחר ואתה מגיב למגיבים (אני מניח, לא עברתי על פוסטים קודמים עדיין), מדובר בבלוג לכל דבר.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

לדעתי, ככל שתוסיף עוד תכנים מלבד טקסטים פשוטים בלבד, וככל שהמבנה של התוכן ישתנה (לא במבנה של רשימה מהחדש לישן), כך זה יראה פחות ופחות כמו בלוג.
 

gesus

New member
תודה על העצות ../images/Emo127.gif

אני אשתדל ליישם מה שאוכל. אם יש הערות ו/או הארות לגבי הבלוג/אתר, אני אשמח לקרוא.
 
למעלה