ניצחונות לאיינהורן וקוגוט

תוצאות משמחות לספרינטרים הישראלים במרוצי נבחרת ישראל במזרח אירופה. היום ניצח עודד קוגוט בספרינט במרוץ הקטעים הפולני Dookoła Mazowsza, מרוץ בדרגה 2.2 . לפני שנה ניצח קוגוט בשני קטעים במרוץ זה ונאלץ לפרוש ממנו עם קורונה.
מוקדם יותר השבוע ניצח איתמר איינהורן בשני מרוצים חד-יומיים בדרגה 1.2 בפולין, גם כן במדי נבחרת ישראל שמתכוננת לאליפות העולם (בכל ענפי האופניים) שתחל בסקוטלנד בעוד 8 ימים.
 
השמחות ממשיכות: ניצחון בספרינט לאיינהורן בטור הצ'כי, ובמקביל ניצחון שני רצוף לעודד קוגוט בטור הפולני במדי נבחרת ישראל.
במישור האישי: מזל טוב לעומר שפירא שילדה בת לה ולגיא שגיב בן זוגה, כפי שניתן ללמוד מהודעת הברכה בפייסבוק של אתר האיגוד.
 
עוד ניצחון לקוגוט במדי נבחרת ישראל. שלישי ברציפות. מחזיק בכל החולצות האישיות של המרוץ. היום קטע 4 ואחרון. דבריו בסיום קטע 3 מתורגמים מטוויטר ישראל פריימר טק:
"זה היה אחד הימים הכי מוזרים מאז שהתחלתי להתחרות. בוא נגיד ככה, לא הייתי אמור לנצח היום, והעובדה שזה קרה היא כמעט בלתי מובנת.

מזג האוויר היה נורא, עם גשם בלתי פוסק מתחילתו ועד סופו. 45 קילומטר מקו הסיום התרסקתי ונפלתי. האופניים שלי היו לגמרי לא שמישים, אז לקחתי את האופניים של חבר לקבוצה אלון יוגב. לא הייתה ברירה אחרת, כולנו ידענו שאנחנו חייבים להגן על החולצה הצהובה בכל מחיר.

גשרתי אל הפלוטון, אבל אז התברר שזה לא הפלוטון הנכון. בעזרתם של להב דוידזון ורועי וינברג רדפנו אחרי הפלוטון הקדמי כמו משוגעים. לא חשבתי לרגע ללכת לספרינט ולנסות לנצח. לא חשבתי שיהיה לי עוד כוח גם אם ארצה. המטרה היחידה הייתה לשמור על המיקום הראשון ב-GC.

אבל כשתפסנו אותם, פשוט המשכתי עם כל מה שנשאר לי ישר לתוך הספרינט האחרון, ולהפתעתי, ניצחתי. אני יכול לתאר את מה שקרה רק במילה אחת: מטורף!"

בטור צ'כיה, איתמר איינהורן היה מעורב בנפילה, נפצע ופרש. הוא כנראה בסדר, אך לא ברורה חומרת הפציעה מבחינה ספורטיבית.
 
היום קלאסיקה סאן סבסטיאן. עומר גולדשטיין רוכב בישראל פרמייר טק. סיימון קלארק ויקוב פוגלסן מובילים את הקבוצה.
 
כל הכבוד לעודד קוגוט ולנבחרת ישראל שהצליחו להגן על חולצת המוביל בקטע האחרון של טור דוקולה בפולין. בכך הפך לישראלי הראשון שמנצח במרוץ קטעים ברמה של ה-UCI (אם לא מחשיבים את המרוצים בישראל שאורגנו בזמנו בנגב תחת ה-UCI וגם שם לא בטוח שניצח ישראלי).
 
למעלה