סיכום שבועי

סיכום שבועי../images/Emo70.gif

הדבר הכי טוב השבוע: דבר רע שקרה השבוע: תוכניות לשבוע הבא: משהו שהייתי משפר בשבוע: היום הכי טוב השבוע: היום הכי רע השבוע: שיר השבוע: קליפ השבוע: איש השבוע: מאכל השבוע: משקה השבוע: סדרת השבוע: ספר השבוע: סרט השבוע: פורום השבוע: קומונת השבוע: אהבת את עצמך השבוע? : ולסיום- איך את\ה מרגיש\ה עכשיו?: *שאלה שבועית מתחלפת- מה תעשה בסופ"ש הזה?
 
עונה ../images/Emo57.gif

הדבר הכי טוב השבוע: נממ.. אין דבר טוב דבר רע שקרה השבוע:רבתי עם חברות, הפרק בסמולוויל היה כל כך רע! למרות שהתרשמתי סופסוף מלאנה.. תוכניות לשבוע הבא:אליפות טניס, טיול למצדה משהו שהייתי משפר בשבוע:לא לריב עם חברות היום הכי טוב השבוע:יום שני היום הכי רע השבוע:יום שישי (היום) שיר השבוע:save you-simple plan קליפ השבוע:אין.. באסות איש השבוע:קלארק מסמולוויל=טום וולינג. מצאתי אתר שלו- טום וולינג.קום מאכל השבוע:M&M משקה השבוע:מים מן הסתם.. סדרת השבוע:סמולוויל ספר השבוע:לא קראתי
סרט השבוע:נראה לי ג'ונו.. פורום השבוע:נממ.. לא היה פורום השבוע קומונת השבוע:קומונה שאני וכמה חברות פתחנו והיא סגורה, רק אנחנו משתתפות בה.. וגם קומונת SURVIVOR COMMUNA שבה האדימו אותי! אהבת את עצמך השבוע? : נממ.. תלוי מתי ולסיום- איך את\ה מרגיש\ה עכשיו?:ח-ר-א *שאלה שבועית מתחלפת- מה תעשה בסופ"ש הזה?אבכה, ואשן, ואראה טלויזיה..
 
כן. היה עצוב! ../images/Emo57.gif

אני בכיתי יותר מלאנה בפרק הזה, וזה ממש קשה לשבור את השיא הזה..
 
אני דווקא לא בכיתי,

אבל לאנה הייתה סבבה לשם שינוי. סוף-סוף קלארקי עזב את החולצה הכחולה והמיוזעת שלו... יחי הטוקסידו!
 
כל כך כן!!!

אבל לפחות תסכימי איתי שנמאס מהטי-שירט הכחולה ומהג'קט האדום. הבנו, סופרמן ו..? חח כאילו כל המלתחה של טום זה חולצות כחולות. לא פלא שמרת'ה היא אמא שלו.
 
נמאס, ../images/Emo57.gif

אסל הטוקסידו מבליט לו את הלסת הענקית שלו.. והפלנל לא! אז אני מודה שהייתי שמחה לראות אותו בצבעים אחרים, אבל רק לא הטוקסידו!!
 
חח אני אגיד לו שאמרת את זה עליו XD

חח עזבי טוקסידו, ראית אותו עם מעיל עור בעונה ה-4? שקססססססי (לא כמו ג'נס, אבל עדיין...).
 

גיל110

New member
עונה

הדבר הכי טוב השבוע: כלום
דבר רע שקרה השבוע: הכל
תוכניות לשבוע הבא: למות (
)
משהו שהייתי משפר בשבוע: הכל לו הייתי יכול
היום הכי טוב השבוע:
היום הכי רע השבוע: כל הימים
שיר השבוע: Papa Roach - Last Resort
קליפ השבוע: Nickelback - Rockstar
איש השבוע: הילה
מאכל השבוע: KFC
משקה השבוע: קולה
סדרת השבוע: סיינפלד
ספר השבוע: אותו אחד משבוע שעבר
סרט השבוע: "המעניש"
פורום השבוע: חופש
קומונת השבוע:
אהבת את עצמך השבוע? : כמו תמיד, לא.
ולסיום- איך את\ה מרגיש\ה עכשיו?: חרא
*שאלה שבועית מתחלפת- מה תעשה בסופ"ש הזה? כלום.
 

גיל110

New member
גם אני. שיר טוב, רק שלא שמעתי אותו בסרט

פשוט יש לי אותו אבל לא שמעתי בסרט.
 

א ת ו ש ש

New member
עונה

הדבר הכי טוב השבוע:הצלחתי במפמ"ר דבר רע שקרה השבוע:יש לו חברה!!! :( תוכניות לשבוע הבא:לא יודעת משהו שהייתי משפר בשבוע:כלום היום הכי טוב השבוע:כולם חוץ מיום ראשון היום הכי רע השבוע:ראשון שיר השבוע:let it be- beatels קליפ השבוע:-- איש השבוע:אחד שכל הזמן גורם לי לחייך חחח מאכל השבוע:לא יודעת משקה השבוע:קולה סדרת השבוע: האוס, אנטומיה ספר השבוע:פיפס סרט השבוע:אוגוסט ראש פורום השבוע:ניקלבאק קומונת השבוע: אהבת את עצמך השבוע? :כן ולסיום- איך את\ה מרגיש\ה עכשיו?:סבבה *שאלה שבועית מתחלפת- מה תעשה בסופ"ש הזה?לא יודעת
 
עונה!

הדבר הכי טוב השבוע: על-טבעי (פרק לא משהו, אבל אפשר להסתדר) ו-93 בלשון. דבר רע שקרה השבוע: חולונייה זכו באליפות. באסה. תוכניות לשבוע הבא: אין ממש. זה מגיע בספונטיניות. משהו שהייתי משפר בשבוע: מורידה לחולונייה 2 נקודות. היום הכי טוב השבוע: רביעי. היום הכי רע השבוע: חמישי. שיר השבוע: Aerosmith -I Don't Wanna Miss A Thing קליפ השבוע: What Hurts The Most - Rascal Flatts איש השבוע: ג'נסן אקלססס עאעאעאעאעאאעא!! מאכל השבוע: פיצה. משקה השבוע: ספרייט. סדרת השבוע: על-טבעייייי! ספר השבוע: אל תגלה - הרלן קובן. סרט השבוע: אין. פורום השבוע: פורום זיהוי שירים. קומונת השבוע: אין. אהבת את עצמך השבוע? : כן. ולסיום- איך את\ה מרגיש\ה עכשיו?: אששששששש (להבה קטנה). *שאלה שבועית מתחלפת- מה תעשה בסופ"ש הזה? אנא עארףףףף?
 
למעלה