סקר:רוב האמריקנים אינם קוראים בלוגים פוליטיים

פגעסוס

Well-known member
הבעיה עם בלוגים פוליטיים היא שברוב המקרים

הם לא באמת בלוגים. האישיות הפוליטית היא לא זו שכותבת באמת, הפוסטים שם דומים באופן מחשיד להודעות לעיתונות ואין שם את אוירת ה"אני באמת מעוניין לנהל דיון" שקיימת ברוב הבלוגים. למרות שהם מאפשרים תגובות בתחתית כל "פוסט" הם לא משתמשים בה בעצמם. אם נתניהו או אולמרט היו מנהלים בלוג באמת (כותבים בגוף ראשון על דברים שקורים להם, על דעתם בנושאים מסויימים ובצורה שלא תהיה מכובסת ע"י יועצי תקשורת) סביר להניח שהייתי קורא. כנ"ל לגבי ח"כים אחרים.
 

טל לוין

New member
אני לא מסכימה עד הסוף

לדעתי - לא הח"כ חייב לכתוב בעצמו, אבל אני כן מסכימה שהתכנים חייבים להיות אישיים. בנימין נתניהו לא צריך לכתוב בעצמו על מה שעובר עליו בשבועות האחרונים - הכותב נאומים שלו יכול בהחלט לכתוב זאת בשמו. אבל, שיתנו משהו מעבר לעוד מניפסט פוליטי.
 

פגעסוס

Well-known member
אני מאמין שכל עוד הח"כ לא כותב בעצמו

התכנים לעולם לא יהיו אישיים באמת. עם כל הכבוד לכותבי הנאומים, סיפור נשמע אישי רק כשמי שמספר אותו באמת חווה את מה שקרה. שלא לדבר על כך שאנשים שמגיעים לבלוג של ח"כ מצפים לקרוא שם את מה שהח"כ כתב ומצפים שהדיון שיתבצע יהיה עם הח"כ. כל עוד זה לא קורה זו הטעייה והגולשים ירגישו בזה מהר מאוד...
 
התיחסתי לזה כבר בכמה הזדמנויות

אין לי עניין בבלוגים של פוליטיקאים שמעלים לבלוג (רק) מניפסטים מהסוג שאח"כ יתפרסם בשינויים קלים בעיתונות. אני רוצה שפוליטיקאי יכתוב בלוג אישי אמיתי, שיכתוב איך הוא לקח את הילדים בבוקר לגן וראה (או איך הנהג שלו לקח את הילדים בבוקר לגן וסיפר לו שראה) את מעבר החציה מסומן במקום לא בטיחותי ובעקבות זה הוא החליט לפעול. (מסר=אני גם בנאדם עם משפחה ואישיות, אני גם לוקח את הילדים בעצמי לגן וגם אכפת לי מהסביבה האזרחית שלי) שיספר איך הוא מעביר צחוקים עם העוזרים שלו על מיילים הזויים שהוא מקבל מאזרחים (בלי להזכיר שמות) ואז יעבור לאיזה סוג של מיילים הוא כן רוצה לקבל (=לא סתם קניתי מחשב בעשרים אלף שקל, אני רוצה לקרוא על מה שמטריד את הבוחרים שלי, אבל רבאק תהיו ענייניים). שיספר על החוויות האישיות שלו ויקשר אותן לפעילות הציבורית. זה יהיה בלוג פוליטי אישי מעניין ואמיתי שיקפיץ את הפופולריות של הכותב שלו לשחקים. אבל הסצנה הבלוגפוליטית בארץ (לא מכיר את העסק הזה בחו"ל) עדיין בוסרית מדי ולא מוכנה לקחת את עצמה ברצינות.
 
../images/Emo45.gif מסכים איתך

זו הסיבה שזה באמת לא ממש מעניין, אתה תמיד יודע שזה לא הבן אדם.
 
למעלה