עבודה באוסטרליה

עבודה באוסטרליה

אזרח שאינו אוסטרלי יכול לעבוד במדינה? האם יש איסור לעבוד בדומה לארה''ב? ניתן לעבוד בכל עבודה למי שאינו אזרח אוסטרלי? מודה למשיבים.
 

ANZ1

New member
בכל העולם בעקרון החוקים אותו הדבר

רק אזרחים, תושבים או בעלי ויזות עבודה יכולים לעבוד, אזרח זר שמגיע כתייר אסור לו לעבוד. אזרח זר יכול לנסות לקבל ויזת עבודה, אם הוא עונה על הדרישות של אחת מהויזות, אם הוא צעיר עד גיל 30 הוא יכול לקבל ויזת טיול ועבודה לשנה, או אם הוא יותר מבוגר אם יש לו מקצוע, הוא מצא מעסיק אוסטרלי והמעסיק האוסטרלי מבקש עבורו ויזה.
 
אני מעל גיל ארבעים

יש לי תואר אקדמי אבל לא יהיה שימושי כנראה באוסטרליה כי זה כנראה דורש שפה אנגלית קולחת ואין לי אותה, האם במצב כזה אני יכול לעבוד ולחיות שם? לא משנה לי איזה עבודה אפילו לא מקצועית.
 

ANZ1

New member
לא

אוסטרליה כמו ארצות הברית ושאר העולם, לא רוצים עוד אנשים חסרי תועלת, כאלו יש מספיק מקומיים, הם מוכנים לקבל רק אנשים שיתרמו להם, מה יתרום אזרח זר שלא דובר את השפה ורוצה לעבוד בעבודה לא מקצועית ? רק אם אם תמצא מעסיק אוסטרלי, והמקצוע שלך הוא מקצוע שחסר ממנו באוסטרליה או המעסיק יוכיח שהוא צריך דווקא אותך כי הוא לא מוצא עובדים כאלו באוסטרליה אז תקבל ויזת עבודה. האפשרויות שלך הם קודם כל לשפר את האנגלית שלך אם אתה רוצה לגור במדינה אחרת מישראל, באופן מוזר רק בישראל מדברים עברית. ואז להתאהב באזרחית מקומית או אזרח מקומי. או שיהיה לך מקצוע שצריך אותו בעולם, וזה בעיקר בתחומי ההנדסה. או להרויח מיליוני דולרים ולקבל ויזת משקיע, או שתמצא סבא צרפתי, פולני, או פורטוגלי כמו שרוב הישראלים עושים ותוכל להגר לאחת ממדינות האיחוד האירופי, שם לפחות כמעט ולא מדברים אנגלית, פרט לאירלנד.
 
יש הרבה עובדים באוסטרליה שלא מדברים אנגלית שוטפת.


ויש לא מעט עבודות שבהן לא נדרשת אנגלית מדהימה. השאלה הבסיסית אינה מה רמת השפה שלך אלא אם מותר לך לעבוד. אם אתה לא עונה לקריטריונים של אחת הויזות הרלוונטיות, לא תוכל לעבוד.
 
למעלה