עקרת בית

עקרת בית ../images/Emo36.gif

עקרת הבית ...למה יש לה סטיגמה כזאת
למה לדעתכם , ששואלים , מה את עושה ..ואת צריכה לענות ..עקרת בית את מיד
ואומרת בשקט ...אני לא עושה כלום ...אני רק עקרת בית.
 
כמה שאנו העיקר בבית

בסד אומנם אנו אומרות עקרת הבית אבל אנו העיקר הבית, בלעדנו בדרך כלל גברים לא מסתדרים אפילו שעה , אנו לא צריכות לראות בזה בושה זאת גאווה להיות העיקר של הבית ,
 

ריביקי

New member
שאלה קשה שרוני לשעת לילה../images/Emo1.gif

אבל בכל זאת אני עונה. אז "עקרת בית" זו עוד סטיגמה שיש על הנשים כמו שהנשים לא יודעות לנהוג ובהרבה מקרים אני רואה שגברים נוהגים גרוע מנשים ואני בכלל לא פמיניטית. שאומרים עקרת בית ישר עולה האסוציאציה של אישה מוזנחת עם סחבה על הראש עם מטאטא ביד ושיניים רקובות ממש כמו בסיפורי המכשפות של הילדים.אז זהו שלאהיום אנחנו הנשים המודרניות נראות טוב ,עקרת הבית שודרגה לאמא המודרנית והכוסית שגם עושה את עבודות הבית , אז בנות בואו נתגאה בזה כי אנחנו הנשים עושות כל עבודה בצורה טובה ולעומת המילה "עקרת בית" יש את המילה "אין כמו אמא" אז שאנחנו אומרות אני עקרת בית בואו נעלה חיוך גדול על הפנים
כי אף אחד לא יכול לעשות את זה יותר טוב מאיתנו
 
../images/Emo34.gifאני אומרת את זה מאוד בגאוה!

אני מאוד מאוד גאה,אומרת בלי ביכלל להיתביש....כי אין לי במה.
 
רק עקרת בית ?!?!

סליחה אבל מאז שאני עקרת בית (חודש בערך) אני עובדת פי עשר יותר קשה ממה שהייתי כשעבדתי !! כמה דברים שיש לעשות בבית - שלא נדבר על העיסוקים הפרטיים שלי שאמורים גם להכניס קצת כסף - והזמן אינו מספיק לכך. רק ??? זה מעל ומעבר ובטח לא רק. ו... שלום ! אפשר להצטרף לפורום ??
 

ריביקי

New member
אהלן הילה

אוהההוווווו אני אוהבת טארוט ....... את עוסקת בזה גם כעבודה מהבית או רק בפורום?
 

anat30g

New member
כי לא משלמים לה

בחברה שלנו שמעריכה את העשירים והמפורסמים - מי שמרוויח יותר מוערך יותר - בלי קשר לאיכות העבודה שלו, להשכלה שלו ולפעמים גם לעבודה שלו... כשאישה עושה אותה עבודה של עקרת בית במקום אחר מחוץ לביתה - את מקבלת על זה משכורת - בבית לא ולכן היחס הוא של זלזול. אני לא עקרת בית, אני אמא שנמצאת בבית עם ילדיה - יש לי עוזרת בשביל עבודות הבית, יש את הקיטרינג במרכז בשביל האוכל... אגב, כל אישה שאינה עובדת מחוץ לבית מוגדרת ישר עקרת בית, בעוד גבר שלא עובד מוגדר ישר מובטל - למה זה??? אולי כי כשגבר בבית הוא לא עושה כלום, בעוד אישה שאיבדה את עבודתה מחוץ לבית - תמיד נשאר לה מישרה וחצי בתוך הבית?!
 

עדי 4

New member
הילה,ברוכה הבאה

איזה כיף שגם את פה. אהבתי את מה שכתבתו שאנחנו עיקר הבית. יום אחד הבן שלי שאל אותי כמה אני מרוויחה וכשאמרתי לו כמה הוא אמר לי"שאבא לא יעזוב אותך כי הוא מרוויח יותר" טוב אז אחרי שהתאוששתי מהמשפט הזה אמרתי לו שאם הייתי עובדת כמו אבא,אותן שעות הייתי מרוויחה יותר ממנו ושבעצם כל העבודות שאני עושה בבית ולא משלמת למישיהי אחרת לעשות זה המון כסף. ביחד איתו בדקנו את תפקידי בבית, מנקה את הבית,מבשלת,מכבסת,מגהצת,מכינה שיעורים,לוקחת לחוגים. הוא ראה לבד כמה כסף העבודות שאמא עושה שוות ובעצם כמה כסף נחסך כשאמא עושה הכל. נראה לי שהוא הבין כמה קשה להיות אמא-עקרת בית. לשמחתי גם בעלי ישב במכונית וקלט בדממה את החישובים. ושרוני,זו באמת שאלה קשה לאמצע הלילה.
 

bell2002

New member
../images/Emo24.gif עדי, אהבתי מאוד את מה

שאת אומרת. גם אני חושבת כך, שהעבודה שאנחנו עושות חוסכת למשפחה ים כסף. שרוני, התשובה הזו של עדי צריכה להיות בטאג-ליין! לילה טוב.
 

bell2002

New member
נכון, ואת היית אמיצה מספיק

לכמת את זה ולשים על זה תג עם מחיר. גם אני עשיתי זאת, אבל הרבה נשים לא עושות את זה ולא מחשיבות את עבודתן בבית להכנסה.
 
למעלה