ערוץ 10 חומר למחשבה

ערוץ 10 חומר למחשבה

אני לא מבינה מדוע בתכנית אשר הפורמט שלה נלקח מארה"ב לא ראו לנכון לנהוג כמו בארה"ב ולשלב בתכנית מתמודדים שייצגו (עד כמה שניתן ) את המגוון בחברה הישראלית? האם לא היה ראוי שיהיה מתמודד/ת אתיופי/ת בתכנית? האם מכל המועמדים להשתתפות בתכנית לא היה בנמצא אתיופי/ת שיתאים לדרישותיכם לתכנית?. כנראה שבחרתם שלא לאמץ את הפורמט האמריקאי המלא וחבל על כך,דבקתם בבחירת מתמודים העונים למראה מסויים,ועל כך אני מצרה.
 

דןמור

New member
זו צביעות הרבה יותר גדולה

ערוץ 10 אמר במפורש שהוא לא מחפש את הערבי/אתיופי הייצוגי, אלא את מי שהכי מתאים מבחינתו לתוכנית. התפקיד של הערוץ זה לא להתחיל לעשות העדפה מתקנת למגזרים שונים על בסיס גזע או מוצא.
 
לא חושב שזה במקום

צריך לבחור מתמודד אם יש לו כישורים - הרי לא כל אחד מתאים להתמודד בתנאי אי בודד ולעבוד עבודת צוות בתנאים הישרדותיים. אין שום סיבה לבחור מתמודד לא טוב רק כי הוא אתיופי. וחוץ מזה - יש לנו בארץ כבר מספיק ניסיון בתחרויות ריאליטי כדי לדעת שהבחירות הייצוגיות האלה עושות רק רע לעקרון הייצוג ההולם. הקהל מבין מיד שמתמודד מסוים מבחר רק כי הוא "האתיופי התורן", "הרוסי התורן", "הערבי התורן" וסליחה אם שכחתי סקטור כזה או אחר בדרך. אי אפשר לפתח שום הזדהות עם מועמד שמארש מבינים שהוא נבחר בגלל מה שהוא מייצג ולא בגלל התאמתו לתחרות.
 

Jen74

New member
יש מגזרים במדינה שלנו שלא יסכימו

לעמוד חצי ערומים מול המצלמות.
 

rebecca121

New member
הדוגמנים של הישרדות

או שהם רק נראים ככה?! זה כול כך מעצבן שערוץ 10 חושבים שאנחנו טיפשים, למה לא להגיד "מאמן ג'ודו ודוגמן" ? מה כול כך רע בלהיות דוגמן?! בבקשה ההוכחות: מולי קרצו גיא זילברמן הוא גם השתתף בקליפ של רוני סופרסטאר "סוכריה" מרינה קבישר
 

Jen74

New member
נו? ו... אפשר להציץ בשרשורים בהמשך הפורום

ולראות שכבר דובר רבות בנושא.
 
למעלה