פסק דין ניסתה לנצל מצוקה של אלמן בן 80

פסק דין ניסתה לנצל מצוקה של אלמן בן 80

פסק דין שפורסם בפייסבוק
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1135284&sid=126
והנה עקרי הדברים שפורסמו בכתבה
בית המשפט לתביעות קטנות בטבריה קבע כי אישה כבת 48 תשלם יותר מ-5,000 שקלים לאלמן בן 80, עמו כרתה הסכם כי תהיה בת זוגו ותקיים איתו יחסי מין בתמורה לכך שיתמוך בה כלכלית. ביהמ"ש קבע כי היא הנתבעת ניצלה את מצוקת האלמן למרות שתכננה מראש לא לתת לו את מבוקשו
פסק דין נדיר בבית המשפט לתביעות קטנות בטבריה. אישה כבת 48 נדרשה היום (חמישי) על ידי בית המשפט לשלם פיצויים על סך 5,750 שקלים ליוסף גנים, אלמן בן 80, אשר סיכם עמה כי יתמוך בה כלכלית בתמורה לכך שתקיים עמו יחסי מין.
על פי כתב התביעה, בחיפושיו אחר "בת זוג לאהבה" נפגש גנים עם הנתבעת וביניהם נכרת הסכם על פיו יתמוך הוא יתמוך בה כלכלית בתמורה לכך שתשמש כבת זוג ותקיים עמו יחסי מין. לטענת התובע, למרות שהוא עמד בהתחייבויותיו כלפיה - נתן לה סכומי כסף, קנה לה מכונת כביסה, רכש עבורה מכשיר סלולרי יקר ואף מימן לה טיסה לחופשה יוקרתית במלון חמישה כוכבים באילת - הנתבעת לא מילאה אחר "חלקה בהסדר".
בפסק הדין קבע בית המשפט קבע כי הנתבעת ניצלה את מצוקתו של האלמן כדי להוציא ממנו כספים, הבטיחה לו כי תהיה בת זוגו מתוך כוונה כי יממן אותה בעוד שהיא מתכננת מראש כי לא תיתן לו את מבוקשו.
עוד נקבע כי הנתבעת תשלם לגנים סכום של 5,000 שקלים והוצאות משפט על סך 750 ש"ח, ולא 15 אלף שקלים כפי שדרש התובע, וזאת כי היו מגעים אינטימיים בין השניים, עובדה שמצדיקה על פי בית המשפט את הפחתת הפיצוי.
 
למעלה