צבר לא באמת באמת רע,נכון?

צבר לא באמת באמת רע,נכון?

אני מאוד אוהבת אותו.. הוא לא באמת בן אדם רע שקרן וצבוע כמו שהמון אומרים כאן... הוא סתם נפל בפח של שי לא?
 

blur2

New member
אני לא חושב שיש שם אנשים רעים..

יש שם אנשים שהמשחק השפיע עליהם יותר מדי... צבר באמת נראה כמו אחלה קקטוס
 
הוא לא רע ..אבל יש לי שאלה..

אם הואמחשיב את עצמו בנאדם תרבותי אז איך זה שהוא ושיפרה היו בסוויטה אז הוא לכלך שם על חצי מהדיירים בצורה מאוד מתנשאת והוא אמר יוסי לאיודע לדבר עברית עינב תינוקת ואת איתי אני בכלל לא סובל ... אפשר לחשוב שהוא פשוט פרופסור... האמת שגם אני בהתחלה אהבתי אותו .. אבל יכול להיות שזה רק אני חושב ככה ?
 

blur2

New member
הוא לא אמר או עשה משהו שאנשים אחרים לא עשו או

אמרו.
 

shy6

New member
צבר אמר אתמול בשקט בשקט לשיפרה ש:

עינב ויוסי הם שאריות אדם. אז תחליטי לבד.
 

blur2

New member
בטוח שהוא אמר בשקט?

כי לי זכור שהם עמדו אחד מול השניה בצדדים מרוחקים של המטבח, עייפים מההדחה של שי וצבר אמר - ולא בלחישה - "נשארנו שאריות אדם". והדגש הוא על נשארנו. אני אישית הבנתי את זה שהוא מרגיש סוג של חוסר אונים עכשיו ששי הודח. אתה מוזמן לתקן אותי אם הוא אמר את זה שוב ובאמת ציין את יוסי ועינב. אני לא שמעתי.
 

Lomsahne

New member
זה בסדר...

גם אני שמעתי משהו בסגנון,אבל פה בפורום באופן מפתיע מאוד אני חייב לציין יחסו את זה אל עינב ויוסי כאמירה גזענית וגועלית-אבל בסדר תן להם להמשיך לדמיין,אם לפחות לא מקריאת ספרים שדמיונים יתפתח מדברים כאלה.
 

shy6

New member
אחרי הריב של שיפרה וצבר עם

יוסי ועינב, צבר אמר לשיפרה(כן,בשקט,הוא היה ממש קרוב אליה ולא בצד השני של המטבח,בעצם מה זה משנה?) שהם נשארו עם שאריות אדם. והדגש הוא על ה"עם". הוא לא ציין במפורש שהוא מתכוון ליוסי ועינב, אבל לא צריך לשחק אותה ראש קטן. הוא לא צריך להגיד "עינב ויוסי הם שאריות אדם" כדי שיבינו שהוא התכוון אליהם. אני בטוח ששיפרה הבינה טוב מאוד למי הוא התכוון.
 

blur2

New member
אז הוא לא אמר שהוא התכוון אליהם

ותאמין לי שאני לא היחיד ששמע שהוא אמר "נשארנו". לא שזה רלוונטי כ"כ, כי אני לא יודע מי יכול לקרוא לעינב בובליל שארית-אדם.
 

shy6

New member
אני שמעתי אחרת

אולי לא שמעתי טוב. יתכן. יש עוד אנשים ששמעו אחרת ממך. כנראה נדע בודאות רק אם זה יופיע בדוח היומי או במשדר המרכזי.
 

rotem bobo

New member
לדעתי ולדעת כל מי שסביבי הוא רע

ונחש וממש הפוך מכל מה שהוא הציג עצמו אבל את יודעת, זו רק דעה אישית:) שלי ושל כל קרובייP:
 

MineraL

New member
חאלססס

כן, הוא רע! הוא צבוע והוא מניאק! בדיוק כמו שי. זה רק נותן לתוכנית עניין.
 
הוא ממש לא רע אבל....

הוא בחור שלא מבין את כללי המשחק ולא קורא נכון אנשים. הוא נתן לשי להשתלט עליו ולא מבין שגם בו הוא בגד ( כולם ראו שהוא שכנע את אשר והסית נגד צבר כשאמר שמבר בשל אוכל בחג בכוונה), הוא נותן לשפרה להוביל אותו למרות שמכאן זה נראה שהוא לא מעוניין בה כל כך. הוא גם נפל שוב שלשום כששי סיפר להם שיוסי קלל את שפרה, למרות שאף אחד מהיושבים בבית לא סיפר להם קודם, וכנראה לא התכוון. העניין בכלל לא היה נודע להם אלא רק אחרי שהיו יוצאים מן הבית. שי היה חייב להוכיח שוב שהכל אצלו סכסוכים ולכן חשב שזה יעזור לו. הוא לא מבין שהצופים רואים הכל אחרת מהמח הלא אינטלגנטי שלו. צבר אכן נפל בפח של צבר רק שלא היה מספיק חכם לצאת משם מהר.
 
למעלה