קטע מוזר למדיי.

טאפנוש

New member
קטע מוזר למדיי.

אני שמה לב בזמן האחרון, שאני מרגישה כאילו חייתי את החיים האלה כבר. אני מתכוונת, אני יודעת הרבה מאוד פעמים מה בנדם הולך להגיד או לעשות, מה הולך לקרות, ואיך דברים יגמרו. לדוגמא, נשיקה ראשונה, הרגשתי שאני יודעת בדיוק מה זה ואיך זה מרגיש, וגם תיארתי לעצמי עם מי היא תהיה, וצדקתי לגביי הכל. דברים כמו מריבות שאני יודעת מראש בדיוק מה יקרה וזה באמת קורה, אני פוגשת אנשים פעם ראשונה ואני יודעת מה הם יעשו, ואני מרגישה שאני מכירה אותם, דברים כאלו. סיפרתי על זה לאמא שלי, ולדעתה זה ככה פשוט כי אני קוראת המון, אבל לא יודעת, אני מרגישה שזה קצת יותר מזה. למישהו יש רעיון?
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifפלאשבאק?

צריך לדעת לעשות את ההבחנה. האם חזית באמת את הכל מראש? או רק בזמן המקרה עצמו פתאום הרגשת כאילו ידעת את זה או שראית את זה פעם? לחיות את החיים פעמיים זה לא אפשרי (אתם החיים בדיוק כמובן). ייתכן שאולי מדובר במקרים שקרו לך בעבר שהדחקת את הזיכרון שלהם והמקרים שקורים כעת מזכירים לך אותם מעט והמוח שלך משלים אותם עם המקרים האלה וכך נוצר הקשר. במידה ובאמת מדובר במשהו שחזית מראש ואחרי זה זה באמת קרה מדובר פה בחזיונות שאת חווה לגבי העתיד. אני אמליץ לך לכתוב אותם במחברת או משהו דומה כדי לעקוב ולראות אם אכן הדברים מתגשמים. הדבר רק יכול לעזור לך בעתיד ולהזהיר אותך מפני דברים רעים. אם את לא כ"כ יודעת מה מבין השנים זה המקרה, חכי לפעם הבאה שזה קורה לך ותחשבי אם באמת ידעת שזה יקרה עוד לפני זה או רק בעת המקרה. בהצלחה.
 
קורה לי אותו דבר בדיוק!

אנשים מדברים, ואני יודעת מה הם הולכים לומר, אני יודעת איך יגיבו, נותנים דוגמא מסוימת ואני יודעת באיזו דוגמא הם ישתמשו.. יש אנשים שבשנייה הראשונה שאני רואה אותם יש לי תחושה חזקה לגביהם, אם הוא בנאדם שצריך להתרחק ממנו, שסובל, שטוב לו.. מוזר . אבל מגניב!
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifכנ"ל גם לגבייך...

האם חזית באמת את הכל מראש? או רק בזמן המקרה עצמו פתאום הרגשת כאילו ידעת את זה או שראית את זה פעם? אלה דברים שמאוד חשוב לשים לב אליהם...
 
תשובה

לא חזיתי מראש, לא ראיתי מראש מה בדיוק הולך לקרות, אלא תוך כדי השיחה למשל אני חושבת לעצמי 'ידעתי שהוא הולך להגיד את זה..' וזה קורה לי לא מעט.. (אבל גם לא כל הזמן, כן).
 

רותי 11

New member
טאפנוש - ההסבר לזה הוא פשוט

נשמה לפני שהיא יורדת לכאן - לגוף פיזי היא רואה בדיוק איך החיים שלה יהיו כאן אצלך פשוט הדברים מחודדים יותר מאחרים והתת מודע שלך פשוט חי את זה ולכן את מרגישה את הדברים לפני שיקרו. כנראה שאצלך הזכרונות והחיבור לנשמה שלך הוא פתוח וחזק.
 

CafeNoga

New member
צורה אחרת להבין את הדברים

ההסבר שלי למה שאמרת הוא שונה במקצת. מעבר לזה שקיימים גילגולים ומעבר לזה שאנחנו לא מוגבלים במרחב זמן ביכולות הנפשיות שלנו, ההסבר הכי בסיסי לזה שאנחנו חווים דברים שנראה לנו שאנחנו יודעים מה הולך לקרות בסיטואציה "דה ז'וו" הוא שבעצם כל המציאות היא לא נמצאת שם סתם בחוץ אלא המציאות או העתיד שזורים אלינו נובע מתוכנו כולנו, בתפיסת העולם שלי הכל חיי הכל מודע והכל הווה את עצמו , בתוככי תת ההכרה שלנו יש מספר רק של שכבות שהולכות שחייות כאילו במרחב זמן מודעות אחר משלנו, מאותן שכבות זורם נובע זהם הזמן מרחב שלנו , ודברים שקורים שם ברמה כללית יותר , מקבלים פה פרוש פרטני יותר , משהו כמו מרחב אפשרויות ובחירה יחידה, לא רוצה להכנס יותר מדי לזה בשלב הזה, אבל מה שאני אומר הוא שהיית מודעת למעין חוויה תת הכרתית בתוכך בה נחווה שורש של המציאות כפי שהיא התבטאה אחר כך יותר בפרוט בעולם החיצוני, ומה שהיה פה נדיר זה לא שהדברים קרו בחוץ אלא שנחשפת אליהם כבר עוד כשהם היו בתוכך בשלבי הנביטה שלהם החוצה
 
למעלה