קצת פספסתי את בהלת רוחות הרפאים

ואם אין לנו? זה יעזור?

אני עדיין חושבת איך להתמודד עם זב החוטם החדש שאף על פי שהוא דם צעיר ומשעשע משהו, הוא עדיין קופץ קצת מעל הפופיק ועלול לחבוט בפתאומיות את ראשו הרך במשקוף ואז... פלאץ. כמה דם שישפך פה. כמה מוח שינזל. כמה יודים שירדו לטמיון. חביבי ספוק, אתה דון ז'ואן דה לה שמאטע את זה כבר הבנו, ואם אתה רוצה שגם נמצא לך שידוך הולם מלבד רצועות הקשירה של יד ימין, תתגמש קצת עם האניאניאני שלך כי אתהאתהאתה, קופצני כקרקס פרעושים אך שקט כאבו נפחא. כאן, זה לא פורום שגרתי. כאן, פותחים הודעות חדשות כשיש משו חדש לומר. חדש וחכם. כי אחרת, חבל להעלות את סף הציפיה סתם ולגרום לשאר האהבלים כאן לחפש את השרשורים הקודמים שלהם, בהם סבו על עקבותיהם כלופ חסר תוחלת. יש מבין עיניים?
 

קפת

New member
מי מכיר 7, הדבר האמיתי

האב הביא עליהם את המחלה. האחות היתה מוכנה לעבור על החוק למען האח, והקריבה למענו את חייה, את עתידה ואת עתידו של בן זוגה. מי האשה, ומהי המשפחה המפורסמת?
 
וכרגיל, הכל אני יודעת

אתי אלון. כתוב בליאורה היום שבעלה לשעבר אירח בבסטתו את אנשי כוחות הביטחון, אנשי הדממה והחבל.
 

קפת

New member
אוי, אחותי, כמה אושר את מסבה לי

אני מאושרת להגיד, לגלות ולטעון שהצלחת ליפול על התחת במלכודת המתוזמנת היטב שטמנתי לך. בודאי ובטח שזו לא אתי אלון. מה אני ניראת לך? מפגרת?
 

בחבח

New member
אני מקווה שזאת לא תשובה מיתולוגית

כל מיני משפחות מידאס ואדיפוס לא משתוות לאתי אלון והמקסימובים המעופפים
 

קפת

New member
איזה שמוק אתה, בחבח

לא נתת תשובה מלאה. וברור שזה מיתולוגי: מוצא האדם מן היווני, לא?
 
תכחישי, תכחישי...

נראה כמה זמן תחזיקי מעמד. תיכף זאביק (השועל) רוזנשטיין יגיע. נראה אותך אז.
 

בחבח

New member
חידה לילדי הגן - מימה קיר 9

והפעם בתמונות. מי הוא האיש הנחמד הזה שבתמונה ?
 

Dr Spock

New member
קונאן אובריין?

קונאן הברברי? קונדוליסה רייס? קונטה קינטה?
 
אה, משום מה, לי הוא דווקא

מזכיר נורא את יו גראנט. כלומר, אותה בלורית ואותו קמט בצד העיניים כשהוא מחייך? צירוף מקרים או חלמתי חלום? איילת, מתגעגעת.
 

בחבח

New member
וזה היה אלברט פיני

בימים שבהם הוא היה חתיך הוליוודי עם כשרון משחק שכיכב בסרטים כמו "טום ג'ונס" (אין קשר לזמר) וליהקו אותו בתור בן-זוג של אודרי הפבורן ב-"שניים לדרך". הוא זכור מסרטים כמו - המלביש, רצח באוריינט אקספרס, אנני, צומת מילר ולאחרונה ארין ברקוביץ וטראפיק.
 
למעלה