שאלה על טיול באירלנד

שאלה על טיול באירלנד

שלום לכולם חודש הבא אנחנו נוסעים לאירלנד לשבוע. תיכננו להיות שלושה ימים בדבלין ולראות את ההופעה של לאונרד כהן. את ארבעת הימים האחרים חשבנו לבלות במקום אחר ולטייל שם. אשמח לקבל מידע על מקומות אפשריים שיכולים להיות בסיס לטיולים בסביבה במשך 3-4 ימים. רצוי מקומות שאפשר לקחת בהם טיול מאורגן מאו משהו דומה. שנינו לא מסוגלים ללכת יותר מדי ומעדיפים לא לנהוג לצד שמאל.
 

nir2422

New member
לפי דעתי שלושה ימים בדבלין זה יותר מידי

יומיים זה די והותר למצות את העיר. המרכז מאוד קטן ואין יותר מידי אטרקציות
 
תכננו להשתמש בדבלין בתור בסיס לטיולים של

יום אחד למקומות בסביבה, ולאו דווקא בדבלין עצמה. ואם לא דבלין, אז איפה כדאי להיות (בהנחה שאנחנו לא רוצים לנסוע כל יום למקום חדש)?
 
הטור של וויקלו- גלנדלוק שווה

וגם טיול קטן לhowth או לbray יקח חצי יום ואפשר לעשות טיול רגלי קטן שם על החוף bray head למשל בעיר לא הייתי מפסידה את כלא קילמיינם, קפיצה לפיניקס פארק, ואם בתיירותי-לייט אז גם ארוחת ערב בbrazen head ביקור בold jameson distillery ושמעתי מאנשים שנהנו מה literary pub crawl. וזה בלי להזכיר כמה מוזיאונים ששווה לעבור גם בהם, אבל זה עניין של מצברוח. מקומות שכדאי לראות, אבל לא הייתי משקיעה בהם יותר מדי זמן הם טריניטי קולג', טירת דבלין וטמפל בר. יש אוטובוס שעולה 10 יורו לגאלווי, שווה לקפוץ לשם ליומיים לפחות, אפילו 3 ימים, לבקר באיזה אי, בצוקי מוהר.. יש עוד מקומות, אבל בתלות בתחבורה ציבורית וטורס זה קצת מגביל. אממ... אם תמצאו סיור לטבעת קרי, גם שווה.
 
למעלה