עסק עצמאי
קודם כל הייתי רוצה להדגיש את העובדה שהשאלה עצמה מעניינת, ולא רק לעסק שלי ספציפית: מה הם הערוצים העומדים בפני עסק מתחיל בכדי למתג עצמו? כיצד להוציא מהמינימום את המקסימום? (וכשאני אומר מינימום, אני מתכוון למינימום שבמינימום, מבחינה כלכלית , אך נכונות להשקיע עבודה בכך ככל שידרש) על העסק: שירותי ייעוץ בתחומי אחזקת מפעלים, רישוי, ובטיחות (כולל שרותי הדרכה). נבחנת האפשרות לייעץ גם בתחומי לוגיסטיקה - העסק מבוסס כמובן על ניסיון שנצבר, ועתה יש טעם (כנראה...) לתרגם את ההתמחות לעסקים - האמינות מאוד חשובה פה - עבודה מגיעה בד"כ מפה לאוזן (כרגע לפחות) - העסק יחסית בתחילת הדרך (רץ כשנה) - קשה להגיע ללקוחות - התחום עצמו בעייתי, אלו הם נושאים שרוב בעלי העסקים רואים כנטל - לוגו כבר יש