שיפרה.שיפרה.שיפרה.

חמודה60

New member
שיפרה.שיפרה.שיפרה.

רציתי להעלות כאן דיון בפורום, ולהגיד את כל מה שאני חושבת כרגע על שיפרה, ותשתפו אותנו גם. בתוכנית הפתיחה של האח הגדול, נכנסה שיפרה עם המראה הייחודי שלה, חזרה בשאלה...חשבתי שמשהו עתיד להתפתח ממנה, ושיהיה איתה מעניין
. במהלך התוכניות הראשונות תפסתי רבות ממנה ומהאינטיליגנציה שלה. אהבתי אותה מאוד, והיא הייתה בין הפייבוריטים שלי לגמר, וקשת הרוויחה ממני עליה לא מעט SMSים. אך בתוכניות האחרונות, פשוט ירד לי ממנה לגמרי. היא התחילה להתנשא,להתשחצן,לחשוב שכל מה שהיא אומרת-צודקת,לתפוס בעלות על כמה דיירים. שיפרה במיוחד העלתה לי את הפיוז כשהתווכחה עם יוסי על הלחם הלבן. רבאק, קצת התחשבות!
הבן אדם מבוגר ויש לו צרכים, וככה לזלזל בוא ולהתווכח איתו על דברים כאלו? לבשל אוכל ביום שישי של אמו של אשר, שהיא הכינה ועמלה כדי שגם אשר בין היתר יהנה ממנו, ולדעת שאם היא תבשל אותו אשר לא יוכל לאכול ממנו?
זו חוצפה. חוצפה ממדרגה ראשונה בעיניי. והיא עשתה את זה בכוונה, אין מצב שזה בטעות. כשדיירי הבית כתבו ברשימה את המצרכים שהם רוצים לרכוש בתקציבם, לא להקריא את הלחם של יוסי?
למה צריך להתלכלך ככה? "גם הוא היה עושה את זה" - ציטוט של שיפרה. יוסי לא היה עושה את זה, ואם לך היו סיבות בריאותיות גיברת שיפרה, הוא לא היה מוריד את הלחם מהרשימה. בקיצור- שיפרה, זמנך עבר בבית האח הגדול
אם אתם חושבים כמוני- אל תסמסו לשיפרה!
 
קראנו כבר מאה הודעות כאלה בשבועיים האחרונים..

צריכים לעשות מנוחה משיפשופ ולעבור למישהו אחר כי זה באמת עבר כל פרופורציה
 

jud1001

New member
"לחם הבריאות" של יוסי ../images/Emo41.gif

הוא מלאי המתוקים והעוגות שלא לדבר על הסיגריות... הכל פרובוקציה של הבובלילה...
 
תפסיקי להגיד אתזה!

בפעם המיליון,ובאמת שנמאס לחזור על זה,שפרה לא מחקה דבר ואפילו עינב בתו[שאין לה שום איטרנס לשקר לו] אמרה לו שכולם הסכימו לא להזמין את הלחם והיא לא מחקה את זה כי מלכתחילה זה לא הוזמן ולא היה רשום ברשימת הקניות... שפרה הייתה ותשאר הפייבוריטית שלי,וזה נכון שגם לה יש חסרונות אך מעצבן אותי שברגע שמתחילים לגרום להייפ סביב מועמד אחד,קרי שפרה,מתחילים לבחון כל צעד שלה בזכוכית מגדלת ואין לה שום דרך לצאת מהפה של אנשים ....ככה שבין אם היא תעשה משהו בסדר ובין אם ,תמיד יהיו את ה"צדיקים" שרוצים להציל את הצופים משפרה ומוציאים אותה מגעילה... אין כבר כוח להרחיב בנושא.
 
למעלה