שנאת אחים חינם...

שנאת אחים חינם...

שלום לכולם אני חדש בפורום זה אני עדין לא יודע מי עם מי מי נגד מי. אבל דבר אחד אני כן יודע שהליכוד ומרצ לא הולכים יחד. אני כותב בפורום הליכוד כבר די הרבה זמן וכזאת שנאה אליכם לא ראיתי בחיים שלי הם משווים אותכם לערבים. הקטע זה שאני לא יודע מה אתם חושבים עליהם האם אתם גם שונאים אותם או שאתם מבינים שהרי כולנו באותה סירה שעם הם יטבעו גם אתם תטבעו יחד איתם.
 
ברוך הבא

אנחנו ממש לא שונאים את אנשי הליכוד מה שמעצבן אותנו זה שלפעמים יש לנו הרגשה שהצד השני לא יודע לקבל דעה שונה. יש בסה"כ שתי אופציות: או שאנחנו טועים, או שהימין טועה... אבל בואו נדבר וננסה להבין, או אפילו גם לשכנע את הצד השני.
 
אם היו רק שתי אפשרויות....

העולם היה מקום הרבה יותר משעמם.
חוץ מזה שאין פה עניין של מי טועה, אמת אבסולטית לא קיימת (האם יצרתי פה פרדוקס באמירה אבסולטית כי אין אמת אבסולטית?) ולכן גם טעות אבסולטית לא קיימת... בסה"כ מדובר על שתי דרכי התנהגות שונות ושתי תפיסות עולם שונות ששתיהן יובילו למצבים כאלו או אחרים, עם המצבים יהיו טובים יותר או טובים פחות זה גם לתפיסת האדם, כי טוב ורע גם הם מושגים סובייקטיבים אשר בעיני המתבונן.
 

.המוסד

New member
אז אתה אומר שמיבחינה תאורטית

הנאצים לא בהכרח "היו רעים"? כמובן שלא, ישנה אמת מוצקה אחת על המציאות ניתן להסתכל בכמה צורות אבל האמת היא אמת אף על פי שמתעלמים ממנה בד"כ הדרך של מרצ "תהליך השלום" נכשלה, היא הבטיחה אם אינני טועה לחזור לשטחים אם הפלשתינים לא יעמדו בהסכם(זה היה ביילין רבין ופרס ואני חושב שגם מרצ) ושיקרה לכן מרצ טועה, אנשי הימין טענו שהנשק יופנה נגדנו והוא צדק, עכשיו תגיד לי מי צודק ומי טועה/טעה? (זה לא אמור להיות קשה ומידי ובלי פלסף בבקשה)
 

smile2life

New member
על שנאת חינם נפלו בתי המקדש ../images/Emo104.gif

ועל אהבת חינם יבנה בית המקדש שלישי. כמו שציין נדב במרצ אין מקום לשנאה ומתרגמים חילוקי דעות לדעה אחרת. אנחנו מחכבדים את רנשי הליכוד ודעותיהם ומזמינים אותם "לעשות שבת" איתנו בסופש הקרוב בסמינר העוסק בנושאים חברתיים. היה ואחד מאנשי הליכוד רוצה ךהצטרף הוא מוזמן להתקשר ליו"ר צעירי מרצ - עידן בסלולרי 338041-054 יהללוכם מלאכים, מני
 
למעלה