שפרה צבועה רנין בכיינית ולאון צבוע

סיוון62

New member
האנשים הלא נכונים!

עם את כל כך שונאת צבועים אז לפחות על תגלשי לאנשים הלא נכונים יוסי לא צבוע? איתי לא צבוע? עינב לא צבועה? - שפרה היא הבן אדם הכי אמיתי שמה והכי חכם שמה... ולכל אחד יש רגעי משבר אז רנין בכתה כמה זמן.... מותר לה! ולאון הוא עוד צעיר ויש לו עוד הרבה ללמוד!!!1 והגיע הזמן שהמדינה שלנו תתחיל לפקוח את העיניים ותראה מי מייצג אותנו ( העמחה)!! שיהיה לך המשך יום מענג : )
 

הודיה 6 1

New member
יוסי צבוע?

מאיפה? הוא טיפוס מאוד ישיר ואמיתי. ולגבי לאון-יש משהו בדברייך, הוא עוד קטן.
 

daughter L93

New member
יוסי לא צבוע? איתי לא צבוע? עינב לא צבועה?

ממש לא.. שפרה היא הבן אדם הכי אמיתי שמה והכי חכם שמה. >> פחחח אמיתי?? לא נראה לי.. ואם היא הייתה באמת חכמה היא הייתה מבינה שאסור לה לפתוח על אחרים את הפה ולתת להם דו"ח על ההתנהגות שלהם בזמן שהיא עושה אותו הדבר[האאמ שי] . כי יש מצלמות, אנשים מבחוץ רואים הכל. וזה שיבואו פתאום עם הודעות שנאה ליוסי, לא ישנה את זה.
 

סיוון62

New member
"על טעם וריח אין להתווכח"

טוב אני אתחיל בזה שאנחנו בטח אנשים שונים ולא נגיע להסכמה... אז אני יענה בקצרה ובזה נסיים... מישהו היה בא ואומר לך שרמוטה , בת כלבה , זונה ואלוהים יודע מה עוד, מה היית עושה? איך היית מגיבה? התגובה של שפרה זה כלום למה שבן אדם צריך לנהוג במצב כזה שבן אדם בא וקורא לך שרמוטה תסתכלי על הפרק הזה ותראי איך שפרה מגיבה שפרה שותקת! - "שתיקה יפה לחכמים" אני רוצה שתכתבי לי התנהגות אחת לא הולמת של שפרה ואת המקרה שבגללו היא דיברה ככה ונראה. ועם את רואה את עצמך בקליקה של אנשי הרחוב קטונתי.......... שיהיה לך המשך יום מענג : )
 
רנין תמימה שיפרה מסובכת ולאון מחזיקה ממנו

כל כך קיויתי שהוא יצביע לשי....וכל כך שמחתי שהוא עשה זאת הוא הרוויח כמה נקודות זכות אצלי ואני אגיד לכם משהו בלילה בשקט בשקט בלילה אחרי שהוא כבר הצביע להדיח את שי שכבו שניהם במיטה ודיברו בלחש עינב דאגה ששוב ישימו אותה על הגריל...והוא לחש לה " אני דואג לך" חמוד לאון.כל הכבוד לאון.תמשיך ככה. ובכלל יש לי הרגשה שהוא הוא זה היחיד שתחמן את שי ....כל החתולי תולי היה רק כדי לבלבל את שי להרחיק את הרעל של שי ממנו ועד לרגע שהוא האמין שזהו המצב מסוכן וצריך לפעול לחשוב רק כמה כוח היה לו להתעמת מולו בסוכה בשקט ולהחזיק הכל בפנים.....את הידיעה שהוא הצביע לו....ריגש אותי במיוחד כבר לא בכה מאז כמו ילד קטן ואין לו יותר סיבה להתנהג ככה זהו,לאון השיל מעליו את התחפושת של החלשלוש והילדון מאמינה שנראו אותו מעכשיו והלאה פורץ קדימה. הוא הפעיל את הנשק שלו מול שי. הוא ידע הכלללללל ולא שיתף אף אחד. הוא שמר את הכל אצלו ופעל ברגע הנכון. לדעתי הוא אוהבת את עינב מכל הלב....ושיפרה זה רק הצגה...כדי לשהות אצל הקבוצה היריבה. יאללה לאון תעלה ותתצליח.
 
למעלה