** שרשור צוהריים היום ה-101 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

מוטי חוף

Well-known member
הכלבים של ספיר מתנפלים על נעליים/מגפיים שהיא קנתה... סרטון באינסטגרם .
 

skini02

Well-known member
אז גם אנחנו יכולים לכתוב פוסטים ארוכים כאורך הגלות ולהפריך את הטענות של תומכי ותומכות סתיו.
מהרגע הראשון היא הגיעה עם אסטרטגיה שתעזור לה להשיג מעריצים: "אם שומעים אותי ורואים אותי אני קיימת" אז זה מתחיל בשקר מגוחך לגבי הגיל והסטטוס שלה ואז היא התוודתה על השקר ועשתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: להתמסכן- אף אחד לא רוצה אותי כי אני בת 33 עם 2 ילדים ובלה בלה. ותוך כדי היא מסתובבת עם חוטיני ליד השולחן מול בחור חובש כיפה,עזבו בלי קשר זה לא מכבד בעליל לשבת בצורה כזו ליד השולחן וכשמעירים לה היא מפגינה והולכת לשבת על הספה: כזה קשה לך לשים חלוק?
אז נכון שגל התנהגה אליה לא יפה אבל אולי זה בגלל שהיא אמרה לה שהיא צריכה לעשות שאיבת שומן?!
שלא לדבר על ניקול לה היא אמרה שתנגב את השפתים מה.... של אורי! ושהיא קולב מהלך! אחרי שאת בוכה שכל החיים ירדו על המראה שלך ככה את אומרת לבחורה שצעירה ממך ב13 שנה!!
וכשלא הביאו לה ממתקים החביאה קפה ששיך לכולם! ועוד משקרת במצח נחושה. ואולי אתם לא יודעים כי העריכה השמיטה את החלק הזה אבל היא אמרה בעצמה לספיר: תבדקי לי בארון! אני מרשה לך!
ומהתקציב השני כבר הביאו לה מה שביקשה אפילו שהיה תקציב בסיסי ואף אחד לא קיבל דברים לעצמו.
עד עכשיו עוד ניסיתי ללמד עליה זכות ולהבין שיש לה בעיות אבל אז התקיימה אסיפת הדירים הראשונה:
ובמקום שהאסיפה תהיה על דברים שמפריעים לכולם היא הופכת להצגה של סתיו ! כל התפקידים: סתיו. כותבת פתקים מכוערים על כולםםםם והם צריכים לשבת כמו בובות ולשמוע את התלונות האבסורדיות שלה. ואם מישהו רק מציץ! " אז אני אתחיל מהתחלה" ותמיד מגיעה לכמה שהיא מסכנה ובגלל זה יש לה גוף מפלסטיק. את מי זה מעניין?!!!! וואי איזה עצבי ברזל צריך כדי לא להתפוצץ עליה.
ובמשימות הכל צריך להסתובב סביבה. היא צריכה להיות כוכבת ולהיות בקליפ של אנה זק. והיא לא יכולה לשרת את כולם על אף ששניר עושה את רוב העבודה ועכשיו בגלל העצלות שלה כולם צריכים לסבול מתקציב בסיסי שהיא עוד תמשיךלקחת לעצמה שוקולד וממתקים.
היו לה כמה חברים בבית ולכולם תקעה סכין בגב אברהם כשהשפילה אותו ואמרה לו כל הזמן תמצא חדר. יובל לוי כשהרסה לה את השיער ואפילו לא התנצלה. אתי כשהחביאה קפה אפילו שהיא סבלה ממיגרנות. שיר המכשיר שבשתמשה בה ודרכה עליה.
וכל גבר שנכנס לבית מנסה לפתות אותו אפילו שיש לו בת זוג ומנסה לסכסך בין בני זוג ואומרת להם דברים רעים מאחורי הגב.
לא עוזרת במטלות הבית הבסיסיות כמו לפנות מהשולחן ןלשטוף כלים בטענות של כאבי גב. אבל ללכת על עקבים ולשבת שעות עם גב זקוף כן יכולה וגם אם כואב לך הגב אז תתחשבי בקבוצה ותנדבי 5 דקות לעשות כלים לא ביקשנו את כל הכיור . 5 דקות בשביל להקל על יובל ויענקי וכל הדירים שעושים כלים כמו איזה שוטפי כלים במסעדה.
ותקרית ההקפה: כל הבית סובל ממיגרנות . הם לא הזמינו קפה בגלל ששיגעת להם את השכל בהכנת התקציב ושכחו. קורה נכון? כשמישהו יושב לך על הוריד ומטרטר את המוח קשה להיות מרוכז ולהזמין הכל. אבל ברביכס לא כמו כולם. כולם שותים שוקו אבל היא תחביא בארון קפה ותשחק את עצמה תמימה בזמן ששותה קפה מול הפרצוף שלהם! כל כך חבל שהם לא גילו את זה מוקדם יותר.
הקש ששבר את גב הגמל היה משימת הקבוצות. קודם כל ראו שההפקה מתחשבת בה וידעו שהיא לא מסוגלת לא לצרוך סוכר אז בגלל זה הפכו את המשימה כך שהם יזכו. ואז הגברת שלא התקרבה למטבח מתחילת העונה מפגינה כישורים של מינימום משחקי השף ומכינה מול הפרצוף של אנשים שכואב להם הראש וסובלים מנפילות סוכר : אוכלת בצורה פתיינית ענבים, עוגיות, שיקים, לימונענע, פנקייקים ורואים כמה טוב לה לראות אחרים סובלים. כמה הנאה היא מפיקה מכך! לו זה היה הפוך היא הייתה שוברת את המשימה אבל הם לא רעים כמוה והם לא עושים זאת אפילו שיכולים להחזיר לה. וקצת הצטערתי שזה לא קרה כי אני רוצה לראות מה קורה כשהמוח שלה לא מפוצץ בגלוקוז! אולי היא תהיה נורמלית? אולי ההתנהגות שלה נובעת מרמות הסוכר הגבוהות בדם על בסיס קבוע?
עצוב שהיא מעידה על עצמה שהיא שטן וגאה בזה.
יש עוד הרבה מה לכתוב אבל למען האמת התעייפתי פיזית ונפשית. כולי תקווה שהיא לא תנצח כדי שהנוער ידע שכל כלב מגיע יומו. והיום שלה הגיע.
ואם חלילה היא כן תזכה אז רועי עוז יצטרך לתת על כך דין וחשבון.
מועתק מהפייסבוק וזה מה שאני חושבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה