שתי חברות טובות היו לי בים בם בום|ח

  • פותח הנושא ORH2
  • פורסם בתאריך

ORH2

New member
שתי חברות טובות היו לי בים בם בום|ח

שתי חברות טובות היו לי כל אחת חברת נפש שלי כ25 שנה כולנו מאותה העיר האחת הכרתי בעקבות נישואי לבעלי היא אשת חבר ילדותו שבמהרה הפכה לחברת נפש שלי, השניה הכרתי בעקבות אישפוז ממושך בבית חולים. במשך כל השנים אחת ידעה על השניה מידי פעם גם הן ניפגשו אצלי בבית את שתיהן מאוד אהבתי, לפני כשנתיים ערכתי מסיבה ושתיהן היו בין המוזמנים זכרו אחת את השניה החלו להדק קשרים - בהתחלה זה היה שלושתינו יוצאות לבלות יחד לעיתים נשים בלבד לעיתים יחד עם הבעלים. לאט לאט הרגשתי שהקשר בניהן התחזק יותר מאשר איתי לא נורא אמרתי מצאו שפה משותפת למה לא בכיף, עד שאתמול גיליתי שיצאו לטיול משותף והסתירו זאת מימני, למרות שידעו שאני בבית בחופשה שלא צריך לקחת אותי באוטו שהרי נוהגת אני ועצמאית, כרגע המצב שהן יודעות שהתגלה לי (פליטת פה של אחד הבעלים) אני בטוחה שלשתהין לא נעים איך לפנות אלי אבל אני פגועה מאוד פגועה. מעולם לא ריכלתי עליהן לרעה, תמיד יד לחצה יד עזרנו בשמחות ובמצוקות אחת לשניה ולא ברור לי למה, מעליב אותי אפילו לשאול למה. אז זהו קצת ארוך אבל היתי חיבת לפרוק לא רוצה לדבר על הנושא עם חברים אחרים ולהיות המסכנה של החברה אבל כואב לי ושואלת את עצמי למה. סליחה שנפלתי עליכם ככה על הבוקר - חג שמח לכולם ואשמח לתגובות.
 

אלמרה

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif ואין סיבה להתנצל

את במצב רגשי שהתערער טיפה בשל "בגידת" חברותייך בך וזה לגיטימי להביע את רגשותיך ומחשבותייך שתחלקי איתנו בטח יעלו כאן תגובות של אמפאטיה ואולי אפילו עיצה טובה מנסיון חיים של מי שהוא/היא. חברות נפש בנות 25 שנה לא בקלות נשברות ולכן לי נראה שלמשל פניה ישירה בשאלה לכל אחת מהן תסביר לך אולי פרטים שלא ידעת או שמנעו מהן לשתף אותך. מועדים לשמחה וחגים וזמנים לששון.
 

Gilliana

New member
לפעמים קורה...

... ובפרט ב-"משולש" כזה של חברות, שבתקופות מסוימות יש שתיים שמתחברות יותר ובתקופות אחרות - שתיים אחרות מתחברות יותר. זה קרה גם לי - יש לי שתי חברות טובות, שתיהן מלוות אותי כבר קרוב ל-20 שנה ואני בהחלט זוכרת ימים שבהן התחברתי יותר עם אחת מהן, בזמנים אחרים יותר עם השניה, והיו תקופות שהן התחברו יותר ביניהן בלעדי. לאף אחת מאיתנו זה לא הפריע יותר מדי - זה היה די מובן. הדברים הושפעו מנסיבות, ומעניינים שכל אחת מאיתנו עברה במהלך חייה. ולמרות הכל - נשארנו חברות טובות עד עצם היום הזה, גם אם לפעמים קורה שאנחנו לא נפגשות שנה ויותר. אני חושבת שבכך נבחנת חברות אמיתית ואני חושבת שבמקרה שלי לפחות - החברות עמדה במבחן בהצלחה!
 

s h o o s h a

New member
כשחברים- אז מדברים

אם החברוּת היא חברוּת נפש כפי שאת מתארת, הזמיני אותן אליך ותזמי שיחת הבהרה. לא עם אצבע מאשימה ולא מתוך מקום של מסכנוּת אלא מתוך רצון להבין. ייתכן כי היתה סיבה, ייתכן ולא. אבל אם לא תשאלי והן לא ינדבו את המידע, חוסר הידיעה יכרסם ביחסים ועלול אפילו להביא לגוויעתם. החברוּת הזו עומדת היום למבחן. קחי יוזמה ואומץ ועשי את הצעד. בהצלחה
 

Mastul4u

New member
חברים טובים נהיה

אמרת שיצאו לטיול משותף והסתירו ממך, ושואל אני , האם חייבות היו לידע אותך?, אתן חברות קרובות , יופי, אבל מניח שלכל אחת יש גם חלק פרטי בחייה, גם לך.... בדקי בציציותיך..( לא גס )
 

ORH2

New member
לאחר בדיקה מקיפה בציציותי../images/Emo6.gif

ולאחר מחשבות רבות הגעתי למסקנה שאכן ניפגעתי מאוד והנקודה היא לא הטיול אלא ההרגשה שניזרקתי מהמקום שבו אני היתי ממוקמת ואהבתי להיות. בכל מקרה החלטי לא לפגוע בחברות אך יחד עם זאת לשוחח שיחת הבהרה לא עם אצבע מאשימה אלא על מנת להבין. בינתיים ערכתי לי אתמול טיול פיצוי משלי ונהנתי מכל רגע. תודה לכם על העצות השימושיות. והמשך של חג שמחחחחחחחחחחחחחח.
 

אלמרה

New member
טוב מאוד עשית !!!

יש עדין שכל וראש חושב? - זה העיקר. ולטייל ולהנות כל הזמן כמובן כמה שרק אפשר, אני נסעתי לחדש מלאי יינות ביקבי צרעה בקיבוץ, האיזור כולו שם שורץ מטיילים שמבינים כמה יפה הארץ.
 
למעלה